globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TL1000S - radiální brzdy
19.5.2013 v 14:45
TL 1000S nebrzdí špatně, ale mohlo by líp.

Pořídil jsem radiální třmeny Tokico a radiální pumpu Nissin.
files.cikus.net/posts/motorkari/brzdy.jpg][img]http://files.cikus.net/posts/motorkari/brzdy_s.jpg[/img
Teď je otázka, jak postupovat dál. Je možnost sehnat nějaké mezikusy pro uchycení, případně spodky vidlice z jiné motorky (které jsou pro montáž radiálních třmenů připraveny). Samozřejmě se také nabízí varianta nechat na TLku původní třmeny a nahradit pouze brzdovou pumpu.

Jaký postup byste zvolili vy?
Anketa: Jaký postup?
Vyměnit spodky vidlic
13%
6
Vytvořit/koupit mezikus
48%
22
Vyměnit pouze pumpu
9%
4
Vykašlat se na to a neměnit nic
30%
14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 17:39 | Nahoru | #91
dizzi> Nejde mi o to, že jsou radiální. Spíš předpokládám, že jsou modernější, tak by mohly brzdit lépe.

(reakce na) TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 19:31 | Nahoru | #92

Číkus píše: dizzi> Nejde mi o to, že jsou radiální. Spíš předpokládám, že jsou modernější, tak by mohly brzdit lépe.


V tom pripade ok, jen nevim jestli neni lepsi vzit nejake modernejsi ktere tam pasnou. Preci jen osobne bych mel docela strach tam vkladat treba nejake mezikusy. Jsou to brzdy, pusobi tam docela velke sily, i teploty, a jeden nikdy nevi kdy se to unavi, utrhne ulitne... Moc tomu nerozumim, ale nejake kousavejsi desticky, nebo mozna opravdu jen lepsi pumpa by mohly stacit.

2 reakcí na tento příspěvek TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 19:46 | Nahoru | #93
dizzi: ono tam zas zadny extra sily nepusobi... u TL je problem ze primo nepasuji zadne funkcni seriove brzdice... cela ta rada TLS,TLR,GSXR, BUSA... meli +- stejne brzdy a nejsou nic zvlastniho... desky, hadice, pumpa a pecliva udrzba je dokaze privest k docela solidni funkci... ale vis jak.... porad kdyz zkusis brzdu treba na seriovem 954 je to jinde....

(reakce na) TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 19:48 | Nahoru | #94

assassin píše: .... porad kdyz zkusis brzdu treba na seriovem 954 je to jinde....



když jsem tady koukal na fotky v testu nový Z800, tak ty jejich nový brzdiče jsou 954 nebezpečně podobný

e: oprava, to je ten typ co se dával na vtr, akorát pístky budou možná jiný.

Naposledy editováno 23.05.2013 19:56:09

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 20:45 | Nahoru | #95

assassin píše: dizzi: ono tam zas zadny extra sily nepusobi... u TL je problem ze primo nepasuji zadne funkcni seriove brzdice... cela ta rada TLS,TLR,GSXR, BUSA... meli +- stejne brzdy a nejsou nic zvlastniho... desky, hadice, pumpa a pecliva udrzba je dokaze privest k docela solidni funkci... ale vis jak.... porad kdyz zkusis brzdu treba na seriovem 954 je to jinde....


Hehe ok. Mimochodem, jaka je sance ze treba na te 954 je to jen pocitova zalezitost. Proste jen kousnou desky clovek si rika ze to brzdi jako krava, ale jinak to brzdi tak nejak normalne?

EDIT:
Jeste sem ted zkousel najit brzdnou drahu, nasel jsem jen CBR1000 a GSXR1000 a rozdil je jedna stopa v neprospech GSXR Modely kolem roku 2010. Takze nevim jak to je reprezentativni.

Naposledy editováno 23.05.2013 20:55:40

(reakce na) TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 21:40 | Nahoru | #96
dizzi> já mám přímý srovnání brzd vtr x 954 na stejný motorce, a pocitová záležitost to rozhodně není. Dobrý brzdy nedělá pocit že to kouše jako kráva, ale že to brzdí přesně jak si přeješ.
Ty to nepoznáš, brzdy máš dobrý dost.

TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 07:41 | Nahoru | #97
Kdo brzdí je druhej, nebo první v pekle Ale takový brzdy co má bratr na RSV Factory 04 bych snesl taky, jenže radiály na takhle starej bike prostě nepatřej, pro mě jsou top ty Jaskovo AP Racing, jenže sehnat je Já si TLRko dobře odvzdušním pneu výcuckou na prům. kapaliny, dal jsem pancířky a jsem spokojenej(v rámci možností brzd )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 10:14 | Nahoru | #98
Číkus> Docela mě toto téma zajímá. Budeš to nějak řešit, nebo ses nechal ukecat, že to nemá smysl?
Mám SV1000S, seriové brzdy(axiál pumpa,třmeny) stojí za vyližřiť. Dal jsem pancíře-žádná změna. Brzdovku měním pravidelně, i několikrát za sezonu, to samo odvzdušnění. Používám RBF600. Desky sintrmetal.
Třmeny, pístky taky čistím pravidelně.
Měl jsem 6-ku Gixo K5, seriové brzdy - radiální pumpa+třmeny - brzdilo to jako kráva.
Tak jsem na SVo pořídil radiální brzdovou pumpu. O něco lépe se to dávkuje, ale že by to byla bůhví nějaká sláva (v porovnání s Gixem), tak to taky nee. Uvažoval jsem o překopnutí předku na SVu na předek z Gixa, ale to je momentálně mimo moje finanční možnosti.
Ale řešení nějakým mezikusem + radiální třmeny - to by stálo za pokus.
Takže otázkou je, zda stačí koupit radiální třmeny + nějaký adapter a bude to pasovat na původní kotouče?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 10:55 | Nahoru | #99

KawaSV píše: Číkus> Docela mě toto téma zajímá. Budeš to nějak řešit, nebo ses nechal ukecat, že to nemá smysl?
Mám SV1000S, seriové brzdy(axiál pumpa,třmeny) stojí za vyližřiť. Dal jsem pancíře-žádná změna. Brzdovku měním pravidelně, i několikrát za sezonu, to samo odvzdušnění. Používám RBF600. Desky sintrmetal.
Třmeny, pístky taky čistím pravidelně.
Měl jsem 6-ku Gixo K5, seriové brzdy - radiální pumpa+třmeny - brzdilo to jako kráva.
Tak jsem na SVo pořídil radiální brzdovou pumpu. O něco lépe se to dávkuje, ale že by to byla bůhví nějaká sláva (v porovnání s Gixem), tak to taky nee. Uvažoval jsem o překopnutí předku na SVu na předek z Gixa, ale to je momentálně mimo moje finanční možnosti.
Ale řešení nějakým mezikusem + radiální třmeny - to by stálo za pokus.
Takže otázkou je, zda stačí koupit radiální třmeny + nějaký adapter a bude to pasovat na původní kotouče?



kdyz to bude mezikus urcenej pro tvoji moto tak to pasovat bude. kdyby byly brzdice dal do stran tak podlozky pod kotouce jsou taky snadna uprava. kdyby naopak, museli by se vypodlozit ty mezikusy a to uz uplne koser neni.. ale da se taky...

slusnej oem brzdic (dva) bude cca za 2-3tis, redukce 1500-2000 to uz je dost, ten predek z gixxera se podari sem tam koupit celej za desitku... a ty vidle jsou zas o velkej kus jinde...

(reakce na) TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 11:03 | Nahoru | #100

dizzi píše: Hehe ok. Mimochodem, jaka je sance ze treba na te 954 je to jen pocitova zalezitost. Proste jen kousnou desky clovek si rika ze to brzdi jako krava, ale jinak to brzdi tak nejak normalne?

EDIT:
Jeste sem ted zkousel najit brzdnou drahu, nasel jsem jen CBR1000 a GSXR1000 a rozdil je jedna stopa v neprospech GSXR Modely kolem roku 2010. Takze nevim jak to je reprezentativni.



jak rikas, vyslednej brzdnej vykon zas tak moc rozdilnej neni, v podstate kazdy brzdy sportovni motorky budou umet kdykoliv zablokovat kolo... takze rozdily jsou v tom jak velkou silou mackas na packu (to je ale jen hydraulickej prevod, tzn to jde vzdy dostat kam potrebujes volbou pumpy/prumeru pistu) a hlavne v davkovatelnosti, jak dobre jdou regulovat a udrzet tam kde potrebujes - v extremu na hranici smyku. dalsi vec je jak maji vyresenej odvod tepla atd, tzn jestli zabrzdis opakovane a s tim ze se neposune bod kde zacne packa zabirat...

tzn, jo jde hlavne o pocit, brzdnej vykon mivaj dostatecnej skoro kazdy brzdy.

(jinak ono takovy to pocatecni zakousnuti s nulovou silou na pacce je takovy na efekt, pripada to cloveku ze to strasne brzdi... treba novy duc,ktm apod s brembo monoblokama... ale me to teda absolutne nevyhovuje, mam radsi kdyz brzdna sila linearne narusta i treba na celkem dlouhe draze, bez pocatecniho zakousnuti... nejrychlejs jede clovek kdyz jede plynule, coz s kousavejma brzdama nejde moc dohromady...

mam ted na kole hydrauliky co prave takhle brutalne kousou a proti predchozim co sly krasne plynule si na ne nemuzu zvyknout...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 11:10 | Nahoru | #101
assassin> co jsem viděl na bazarech, tak: 1 vidle 5500,brejle za 1500,-
kolo z SV na Gixo pasuje. Kotouče - tady je otázka jakou cestou se vydat. Je to prostě moc peněz. Kdyby byl celej předek(vidle, brejle,třmeny, kotouče) za 10, tak do toho jdu hned.
Ale to je bohužel unreal,takže:
Třmeny bych kupoval tak jak tak. Tak bude nutná investice do mezikusu, kterej pokud bude fungovat, tak mně momentálně snad pomůže s brzdama. Až našetřim, tak adapter prostřelim, překopu předek.
Najde se někdo, kdo by adapter vyrobil?

(reakce na) TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 11:25 | Nahoru | #102
KawaSV> Bingo...

1 reakcí na tento příspěvek TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 11:26 | Nahoru | #103
kawa: ja bych ten adapter vyrobil... ono teda na vyrobu uz nemam cas, takze to davam frezovat na CNC a jen to zkonstruuju, ale je to celkem boj to namerit vsechno presne... jestli se ti podari najit za 1500-3000 na tom ebay, tak by to me pomohlo, protoze ja dam tech cca 1000 za frezovani, 300za material a zbejvaj mi tam 200 na konstrukci... a to ty TLkovy sem ladil tak 5-6 hodin, coz 40kc na hodinu pro CAD kondtruktera uz neni moc dobrej kseft :)

je teda fakt ze na ty radialni brzdice by ta redukce byla na namereni jednodussi



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 11:36 | Nahoru | #104

KawaSV píše: Třmeny bych kupoval tak jak tak. Tak bude nutná investice do mezikusu, kterej pokud bude fungovat, tak mně momentálně snad pomůže s brzdama. Až našetřim, tak adapter prostřelim, překopu předek.
Najde se někdo, kdo by adapter vyrobil?



Jestli plánuješ překopávat předek tak nevím jestli je dobrý kupovat zvlášť třmeny. Teda v případě že je neplánuješ zase prodat.
Taky jsi neřekl důležitou informaci jakou pumpu jsi dal, a v čem byla změna oproti dřívějšku (delší/kratší chod, potřeba víc/míň síly).

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 11:37 | Nahoru | #105
assassin> http://www.ebay.com...81f697cc&vxp=mtr
2600+500 pošta...tže 3 litry. Já jsem na měření kopyto, asi bych ti s měřením moc nepomohl.
Koupit na ebay a pak obšlehnout? Třebas bych našel v případě funkčnosti u nás na sv foru odbyt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 11:39 | Nahoru | #106
KawaSV> to by se ujmulo...SVcek je jak sracek tak par lidi by to vzalo...
Ale nejlepvnsji bys mel upravu desek...co tam mas za desky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 11:41 | Nahoru | #107
Stev> Proč není dobré kupovat solo třmeny? Dal jsem origo z Gixa600,K5. Tedy Nissin.
Změna oproti axiálu je delší chod, tím pádem lepší dávkovatelnost. Axiál jsem po 20 min na dromu promáčkl ke gripu, Nissina drží víc.

(reakce na) TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 11:42 | Nahoru | #108
KawaSV> jestli si myslel radiály tak jo, tam nejsi pak omezenej výběrem vidlic

e: jestli máš pístky 30 a 34, a pumpa 16 mm, tak by to spíš chtělo nějakou větší aby to byla znatelná změna k lepšímu (to je hrubej odhad, neznám pivot a stávající pumpu). Ale to je jedno, už to tam máš. Jen jsem chtěl podotknout že než upgradovat pumpu, vždycky je lepší si zjistit minimálně průměr pístků, stávající pumpy, a nový pumpy. A taky funkční kombinace pumpa-třmeny na jinejch strojích.

Naposledy editováno 24.05.2013 11:48:26

(reakce na) TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 11:47 | Nahoru | #109

z-x-r píše: KawaSV> to by se ujmulo...SVcek je jak sracek tak par lidi by to vzalo...
Ale nejlepvnsji bys mel upravu desek...co tam mas za desky?


Desky Bendix MRR, Předtím CarbonLorain(nebo jak se to píše). Jak už jsem psal, ty samý desky jsem používal na Gixu, tže mám srovnání a deskama to fakt nebude.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 11:51 | Nahoru | #110
KawaSV> Pokud se do toho assassinovi nebude chtít Tak ti ty redukce klidně vyrobím, jen je právě problém, že pokud nejsi schopný si to sám naměřit tak bys musel přijet ke mě s motorkou ať si to přesně změřím a vím co vyrobit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 11:58 | Nahoru | #111
mischa638> Su z Brna, cesta k tobě?:
http://maps.google.c...&mra=ls&z=10
to by se dalo zmáknout, díky za nabídku .Poseženu tedy třmeny a ozvu se.
Cenovka bude nižší, než 3 litry z Čajny?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 11:59 | Nahoru | #112

mischa638 píše: KawaSV> Pokud se do toho assassinovi nebude chtít Tak ti ty redukce klidně vyrobím, jen je právě problém, že pokud nejsi schopný si to sám naměřit tak bys musel přijet ke mě s motorkou ať si to přesně změřím a vím co vyrobit.



no moc se mi do toho nechce :) zaprve nerad delam veci co uz nekdo vyrabi a to z duvodu toho ze je potreba usetrit... tim ze ja budu delat zadara usetrim na redukcich 1500,- na to uz sem starej :)

kawaSW: kdyby se koupili jedny, obslehli a nechali udelat dalsi, s tim problem nemam, prekreslit ty uz hotove uz je znacne min prace nez to namerit....

TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 12:02 | Nahoru | #113
koukam cinan to nedela z extra materialu....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 12:05 | Nahoru | #114
KawaSV> Když pojedeš z Brna na Slavkov, Kyjov, Veselí nad Mor. tak to máš kratší než přes Hodonín, to si zbytečně zajíždíš. Cenu bych viděl cca těch 1500, max. 2000Kč, takže litr minimálně ušetříš

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 12:13 | Nahoru | #115
assassin> No to máš pravdu že něco hotové jen obkreslit je mnohem snažší než to celé vymýšlet od základu. Já si teď na svou motorku motorku dělal komplet brýle i s čepem, protože sem dával jiné vidle. No a to bylo hodin a hodin celou tu sestavu vymyslet, naměřit aby vše sedělo, pak na hotovo narýsovat.. Ale tak stojí to za to myslím









1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 12:23 | Nahoru | #116
mischa638> moc pekne to mas....to je na jawce? z ceho jsou ti vidle?

TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 12:42 | Nahoru | #117
Když už jsme u těch vidlic, tak ty taky zrovna prodávám...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 12:42 | Nahoru | #118
mischa638> No tak možná budeš ty mezikusy dělat rovnou třikrát. Aha, tak koukám, že SV má jiné uchycení brzdičů než TL.

(reakce na) TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 12:45 | Nahoru | #119
mischa638> po dálnici bych nejel, to bylo 1., co vyplivl mr. Gúdl. OK, seženu třmeny, pak se ti ozvu do PM a doladíme kdy se potkáme. Každoprdně díky moc za nabídku. Ani mně tak nejde o to ušetřit litr, ale zastávám to, že ček golden hende to zmáknou kvalitněji, jak Čajan.

(reakce na) TL1000S - radiální brzdy

24.5.2013 v 12:45 | Nahoru | #120

mischa638 píše: assassin> No to máš pravdu že něco hotové jen obkreslit je mnohem snažší než to celé vymýšlet od základu. Já si teď na svou motorku motorku dělal komplet brýle i s čepem, protože sem dával jiné vidle. No a to bylo hodin a hodin celou tu sestavu vymyslet, naměřit aby vše sedělo, pak na hotovo narýsovat.. Ale tak stojí to za to myslím











tvl, dost dobrý, akorát ty vidle jsou pevnější než celá ta Jawka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil


TOPlist