-velká většina motocyklů má dostatečnou rezervu ve výkonu na předjetí na relativně krátkém prostoru
-na velké většině motocyklů sedí člověk s vlastním mozkem, který Vás předjete hned, jakmile bude sám chtít a není nutné v tomto případě myslet za něj
-uhnutím až kdovíkam na krajnici nejenže nepomůžete, ale začnete vířit prach a odhazovat bordel, což většinu řidičů za Vámi donutí ještě zpomalit
-i když při Vaší snaze co nejvíce pomoci v předjížděcím manévru tu dvojitou plnou čáru vůbec nepřejedu, stejně se jedná o nedovolené předjíždění, oceněné v čechistánu 5-10tis korunami a 6 měsíční čístirnou na papíry
...tak se na to uhejbání, snažně prosím, vyserte.
Kurva to jsem se zas rozčílil, dnes výlet jen kolem komína a podobnejch "pomáhačů" snad 5...
BagoBorec píše: Nemám nic proti rozumnýmu uhnutí, ale brousit půlkou auta pangejt mi teda povětšinou úplně vhod nepřijde...
A vůbec nejúchylnější mi to prostě přijde v místech s plnou, dvojitou plnou apod.
Prvni věta OK
Druhá věta už neee
Doporučuji zopakovat autoškolu. Pokud jsou jízní pruhy od sebe odděleny podélnou čarou souvislou a nebo dvojitou podélnou čarou souvislou je vždy zakázáno předjíždět.
No tak to bude veselo, až na silnici s jízdním pruhem odděleným plnou čárou potkám cyklistu.
1 reakcí na tento příspěvek Výzva plechovkářům
"Podélná čára souvislá" (č. V 1a), "Dvojitá podélná čára souvislá" (č. V 1b); jsou-li značkou č. V 1a nebo značkou č. V 1b odděleny jízdní pruhy s protisměrným provozem, musí řidič jet vpravo od této značky; značku č. V 1a je zakázáno přejíždět nebo ji nákladem přesahovat, pokud to není nutné k objíždění, odbočování na místo ležící mimo pozemní komunikaci nebo vjíždění na pozemní komunikaci z místa ležícího mimo pozemní komunikaci; značky č. V 1a se na stezce pro chodce a cyklisty označené značkou č. C 10a rovněž užívá pro oddělení pruhu pro chodce a pruhu pro cyklisty; značku č. V 1b je zakázáno přejíždět nebo ji nákladem přesahovat, pokud to není nutné k objíždění.“
Tuto čáru řidič nesmí pouze přejíždět, sama o sobě proto nestanoví zákaz předjíždění. PŘEJETÍ PLNÉ ČÁRY TEDY NENÍ SAMO O SOBĚ PORUŠENÍM ZÁKAZU PŘEDJÍŽDĚNÍ! Pokud by se tedy řidič vešel při předjíždění do svého pruhu tak, že by plnou čáru nepřejel (např. někdo řidiče pouští a uhýbá do odstavného pruhu nebo na krajnici) a nebyla by tam značka Zákaz předjíždění, pak se nejedná o přestupek ze strany předjíždějícího řidiče.
http://www.autoweb.cz/predjizdeni-pravidla-a-sankce/
1 reakcí na tento příspěvek Výzva plechovkářům
1 reakcí na tento příspěvek Výzva plechovkářům
jezdím tak pomalu že většinou uhýbám já těm plechovkářům. A když už za někým jedu a uhýbá tak zas ho já nechci předjet nebo nemám dostatečný výkon
1 reakcí na tento příspěvek Výzva plechovkářům
Vždy když mě někdo pustí, tak se pod helmou usměju a po předjetí poděkuji, jen tak dál .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva plechovkářům
pernik92 píše: já mám opačnej problém
jezdím tak pomalu že většinou uhýbám já těm plechovkářům. A když už za někým jedu a uhýbá tak zas ho já nechci předjet nebo nemám dostatečný výkon
Tvůj problém je jen dočasný, jednou si na to ani nevzpomeneš, že nějakej byl..
Až přesedláš, bude vyřešeno
dandy.m píše: Tvůj problém je jen dočasný, jednou si na to ani nevzpomeneš, že nějakej byl..
Až přesedláš, bude vyřešeno
ale to já v brzkých pár letech neplánuji. Max. přesedlám na jinou 125ccm, ale problém nezmizí
Ale mám na to lék. Neřešit a jezdit
M.a.x píše: Já to dělám jednoduše když dojedu plechovku a on mi uhne a ja s nějakého duvodu nechci předjíždět tak jedu s motorku blíže k pravé krajnici a když naopak jedu za plechovku tak vzdy chvili pred tim nez ho predjedu jedu za ním uplně na stredu silnice a někdy mu to dojde a uhne :) a toto praktikuji už z dálky když dojíždím k autu ,nechci predjiždet tak napr 500m před ním se hrnu více k pravé strane...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva plechovkářům
Vigilante píše: Já bych tu dopravu u nás zase tak špatně neviděl. Půl roku teď jezdím po Avganistánu a to je teprve mazec, zvláště pak Kábul to je lahůdka. Dopravní značky, jízdní pruhy to tady neznají a semafor o tom ještě neslyšeli. Jediné dopravní pravidlo tady je: větší auto, drzejší řidič a silnější klakson má přednost (12,7mm se taky hodí ) Parkuje se kde se komu hodí a předjíždí jak se komu chce (auta v protisměru nic neznamenají, však on někdo uhne ). Měli by jste si zkusit jezdit chvilku nějaké podobné zemi, pak by vám byli české cesty a mravy dobré
Podepisuji, asie taky lahůdka
I když z druhé strany pohledu > tam ti to prvni dva dny hlava nebere, pak si zvyknes a přizpůsobíš se.
U nás se přizpůsobit nejde, protože je zde spousta forem debility a možná ještě hůř (nevim co pak následuje v cvokařově stupnici, idiocie? ) a na tohle si fakt nezvykneš
Tam je miliarda lidi na kilometru a nehodu jsem viděl za mesic jednu..
U nás je to bohuzel horší
A paradoxně jsem se tam cítil lépe na skútru nez v autě..
PEPAFJR píše: Doporučuji zopakovat autoškolu. Pokud jsou jízní pruhy od sebe odděleny podélnou čarou souvislou a nebo dvojitou podélnou čarou souvislou je vždy zakázáno předjíždět.
Jestli si má někdo zopakovat autoškolu tak jsi to ty, protože jsi napsal úplnou hloupost. Podívej se do zákona na definici plné a plné dvojité čáry a potom se zamysli.
2 reakcí na tento příspěvek Výzva plechovkářům
dva_hrnce píše: Podepisuji, asie taky lahůdka
I když z druhé strany pohledu > tam ti to prvni dva dny hlava nebere, pak si zvyknes a přizpůsobíš se.
U nás se přizpůsobit nejde, protože je zde spousta forem debility a možná ještě hůř (nevim co pak následuje v cvokařově stupnici, idiocie? ) a na tohle si fakt nezvykneš
Tam je miliarda lidi na kilometru a nehodu jsem viděl za mesic jednu..
U nás je to bohuzel horší
A paradoxně jsem se tam cítil lépe na skútru nez v autě..
jj přesně svatá pravda já jsem jezdil na Filipínách a ten chaos mi tam dokonale vyhovoval jezdilo se tam spíš rozumem než podle předpisů. Ale stejně jsem musel 2x uplácet policajta ale poprvý to bylo za cca 80kč a podruhé za 120kč ale na průjezdy křižovatkami kde ze všech stran něco jede často a rád vzpomínám