-velká většina motocyklů má dostatečnou rezervu ve výkonu na předjetí na relativně krátkém prostoru
-na velké většině motocyklů sedí člověk s vlastním mozkem, který Vás předjete hned, jakmile bude sám chtít a není nutné v tomto případě myslet za něj
-uhnutím až kdovíkam na krajnici nejenže nepomůžete, ale začnete vířit prach a odhazovat bordel, což většinu řidičů za Vámi donutí ještě zpomalit
-i když při Vaší snaze co nejvíce pomoci v předjížděcím manévru tu dvojitou plnou čáru vůbec nepřejedu, stejně se jedná o nedovolené předjíždění, oceněné v čechistánu 5-10tis korunami a 6 měsíční čístirnou na papíry
...tak se na to uhejbání, snažně prosím, vyserte.
Kurva to jsem se zas rozčílil, dnes výlet jen kolem komína a podobnejch "pomáhačů" snad 5...
1 reakcí na tento příspěvek Výzva plechovkářům
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva plechovkářům
Vigilante píše: Já bych tu dopravu u nás zase tak špatně neviděl. Půl roku teď jezdím po Avganistánu a to je teprve mazec, zvláště pak Kábul to je lahůdka. Dopravní značky, jízdní pruhy to tady neznají a semafor o tom ještě neslyšeli. Jediné dopravní pravidlo tady je: větší auto, drzejší řidič a silnější klakson má přednost (12,7mm se taky hodí ) Parkuje se kde se komu hodí a předjíždí jak se komu chce (auta v protisměru nic neznamenají, však on někdo uhne ). Měli by jste si zkusit jezdit chvilku nějaké podobné zemi, pak by vám byli české cesty a mravy dobré
Podepisuji, asie taky lahůdka
I když z druhé strany pohledu > tam ti to prvni dva dny hlava nebere, pak si zvyknes a přizpůsobíš se.
U nás se přizpůsobit nejde, protože je zde spousta forem debility a možná ještě hůř (nevim co pak následuje v cvokařově stupnici, idiocie? ) a na tohle si fakt nezvykneš
Tam je miliarda lidi na kilometru a nehodu jsem viděl za mesic jednu..
U nás je to bohuzel horší
A paradoxně jsem se tam cítil lépe na skútru nez v autě..