globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: stočení km na digi tacháči CBR 600 RR
Není tu někdo kdo by uměl stočit na mojí nový motce (Honda CBR 600 RR r.v. 2007) km je to digitální palubovka a vůbec nevím jak na to .... ne proto že bych ji chtěl prodat dráž, jde mi o to, že to je moje první silná motka a chtěl bych začínat s "čistym štítem" jen jako pro klid duše ty nuly bych tam chtěl, jinak si ji chci nechat neplánuju další motky pouze úpravy, byl by tu někdo kdo by pomohl pls ? (apro chytrolínyco do takových vláken píšou jen smajlíky nebo kraviny a kecy okolo který se netýkaj tematu to budu mazat takže to sme ani nemusíte psát)

Uzavřeno 15.05.2013 v 00:22 uživatelem hondabest

Naposledy editováno 14.05.2013 21:41:50


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stočení km na digi tacháči CBR 600 RR

Skvělá odpověď, děkuji! 14.5.2013 v 23:00 | Nahoru | #1
hondabest> v zadu za otáčkoměrem a tacháčem máš tzv. ventil volnoběhu, ten vypadá trochu jako kosočtverec, když ho vypojíš, dej tam vrtačku s příklepem (funguje totiž nejen otáčením ale i vibracema) a normálně ho stoč. Až to stočíš, tak ten ventil volnoběhu vrať tam kde má bejt a hlavně si udělej rysky protože jinak ti bude tachometr odečítat. Snad to nezkurvíš protože tyhle cebra maj už kvaněš punt kterej by potom potřeboval přehrát na geometrii aby se to srovnalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stočení km na digi tacháči CBR 600 RR

14.5.2013 v 23:02 | Nahoru | #2

GRASSEL píše: hondabest> v zadu za otáčkoměrem a tacháčem máš tzv. ventil volnoběhu, ten vypadá trochu jako kosočtverec, když ho vypojíš, dej tam vrtačku s příklepem (funguje totiž nejen otáčením ale i vibracema) a normálně ho stoč. Až to stočíš, tak ten ventil volnoběhu vrať tam kde má bejt a hlavně si udělej rysky protože jinak ti bude tachometr odečítat. Snad to nezkurvíš protože tyhle cebra maj už kvaněš punt kterej by potom potřeboval přehrát na geometrii aby se to srovnalo



Neupozornil si na problematiku vertodorzálně perhumidního galvanizátoru

(reakce na) stočení km na digi tacháči CBR 600 RR

14.5.2013 v 23:03 | Nahoru | #3

GRASSEL píše: hondabest> v zadu za otáčkoměrem a tacháčem máš tzv. ventil volnoběhu, ten vypadá trochu jako kosočtverec, když ho vypojíš, dej tam vrtačku s příklepem (funguje totiž nejen otáčením ale i vibracema) a normálně ho stoč. Až to stočíš, tak ten ventil volnoběhu vrať tam kde má bejt a hlavně si udělej rysky protože jinak ti bude tachometr odečítat. Snad to nezkurvíš protože tyhle cebra maj už kvaněš punt kterej by potom potřeboval přehrát na geometrii aby se to srovnalo



skvělá odpověď, děkuji
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR JorgeRs 6 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new
35kw na A2 Honda CBR 600RR Honza259 7 8.12.2023 v 07:30 kokoška.
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR LuuKeW 20 9.5.2023 v 14:35 Metric
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 Risek55 26 30.4.2023 v 19:55 Gahan37


TOPlist