paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Problém s otáčkami - Cagiva Mito 125
30.4.2013 v 21:20
Zdravím,

mám problém se startováním, potažmo s otáčkami na mé motorce. V říjnu byla na GO (píst, klika, ojnice, těsnění, gufera,...). Po GO startovala a jezdila v pohodě, zajel jsem ji a před týdnem se měnil olej,... I potom bylo vše OK. Ale třetí vyjížďku, tudíž včera jsem jel celou dobu v pohodě, zastavil s kámošem na cígo a přišly problémy. Motorka nešla nastartovat. Prostě škytala, ale nechytla. Ale nakonec to nějak chytlo, tak jsem tomu nevěnoval pozornost.
Dnes když jsem se ji snažil nastartovat, tak se ji vůbec nechtělo, ale přes sitič, se mi ji nějak podařilo nastartovat, nechal jsem ji běžet, šel se převléct a přišel jsem k ní a běžela, takže ok.
Vyjel jsem od baráku a hned chcípla. Ale nějak jsem ji zase rozběhl a jel jsem, v nizkých otáčkách měla furt tendenci chcípat, tak jsem ji držel ve vysokých a dojel an benzinku, kde jsem chtěl načepovat benzín, už před benzinko mi to chcíplo a už to nešlo nastartovat.
Nějak jsem to nakonec nahodil a dojel domů, vyčistil karbec, trysku,... Ale nepomohlo to, když je tam neutrál, tak to chcípá, i na rychlsotním stupni v nízkých otáčkách. Přijde mi to čím dál horší od toho včerejška, teĎ už to pomalu nešlo ani rozjet. Jo a od 4 stupne mi prijde, že to netahá, jenom to tak udržuje rychlost.
Svíčka je dobrá. Baterka podle mě taky, to, že při startování zhasínají světla asi nic neznamená. Karbec je čistý. Benál to má, olej taky. Jediné co mě napadá, že je zanesený vzduchový filtr, jako byl takový špinavý, může to být tím? Co vás napadá jiného? Co mám dělat?
Sorry, že jsem to napsal tak dlouze, ale chtěl jsem to co nejlépe popsat.

1 reakcí na tento příspěvek Problém s otáčkami - Cagiva Mito 125

1.5.2013 v 10:46 | Nahoru | #1
Jak se dělala minule ta téměř komplet GO, tak to bylo kvůli zadření, které se stalo kvůli ucpanému oilmasteru.
Na opravui jsem to dal k jednomu borcovi. Spravil oilmaster a díly, které jsem koupil dal do motorky (pístní sada, ojniční sada, těsnění,...).
Motorka po GO byla taková zdechlá, ale přisuzoval jsem to tomu, že ještě není zajetá a měnili jsme píst s rovným dnem za píst s vypouklým dnem.
Chci se zeptat, co může být špatného s elektronikou? Případně jaké další varianty zde jsou?

Pokud je to přidřené, co přesně to znamená? Jaktože to jede a je to přidřené? Co se v tomto příapdě hodí udělat a je to podobná situace jak úplné zadření?

Každopádně asi začnu ředit přímo do nádrže.

(reakce na) Problém s otáčkami - Cagiva Mito 125

1.5.2013 v 10:54 | Nahoru | #2

Wodewer píše: Jak se dělala minule ta téměř komplet GO, tak to bylo kvůli zadření, které se stalo kvůli ucpanému oilmasteru.
Na opravui jsem to dal k jednomu borcovi. Spravil oilmaster a díly, které jsem koupil dal do motorky (pístní sada, ojniční sada, těsnění,...).
Motorka po GO byla taková zdechlá, ale přisuzoval jsem to tomu, že ještě není zajetá a měnili jsme píst s rovným dnem za píst s vypouklým dnem.
Chci se zeptat, co může být špatného s elektronikou? Případně jaké další varianty zde jsou?

Pokud je to přidřené, co přesně to znamená? Jaktože to jede a je to přidřené? Co se v tomto příapdě hodí udělat a je to podobná situace jak úplné zadření?

Každopádně asi začnu ředit přímo do nádrže.



Jestli to bylo spatne hned po generalce tak byla spatna generalka. Pridrene znamena ze to ma jeste dostatecne tlaky na to aby to bezelo a neni to kousnuty na fest, ale jinak je to z hlediska oprav podobne uplnemu zadreni, jen spodek motoru asi bude v poradku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO Davud 32 5.7.2022 v 12:03 Properitus
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO mito7 61 21.6.2022 v 08:56 mito7
Neodemknutelné auto [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO mito7 38 19.6.2022 v 13:04 Hitak128CZ
Kde kupujete brzdové hadice Cagiva Mito 125 EVO mito7 18 3.6.2022 v 16:05 mariano
Snížení spodního objemu u 2T. Cagiva Mito 125 EVO mito7 6 12.10.2021 v 00:42 zbynda125288


TOPlist