globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dusí se za tepla v otáčkách
Yamaha TDR 125 - dvoutakt
Při opravování startéru jsem se pustil do čištění motorky, protože už dva týdny kucká nad 6000 otáček (po ujetých zhruba 5-15 km). Po rozebrání poloviny motorky už ztrácím nervy. Nová svíčka, kompletně vyčištěný karburátor, trysky, vydrhlej vzduchový filtr včetně podtlakových nádobek, seštelovaná výfuková přívěra (otevírá jak má), pro jistotu sundanej plastovej benzínovej filtřík (byl zasraný, koupím nový), odpojený oilmaster a naředěný benzín (kdyby to náhodou nemazalo), seštělovaný volnoběh a směs, aby motorka krásně držela volnoběh a jela plynule, což dělá, dokud se neprohřeje delší jízdou. Nějaké nápady?

Jestli se nepletu, šroub směsi má vliv pouze na nízkootáčkový chod, plynulý volnoběh a rozjezd, nebo ne? Další možnost, která mě napadá je ještě vypálit výfuk...z prapodivných důvodů totiž z podivného šroubku, který je před koncovkou zašroubovanej do výfuku zespoda kape černý humus, ale to moc nevysvětluje, proč se to dusí až po delší jízdě.

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se za tepla v otáčkách

Skvělá odpověď, děkuji! 25.4.2013 v 19:33 | Nahoru | #1
vejfuk bych asi vypálil a seštelovat směs snad neni takovej problém.Jinak jak to chladí neni v hajzlu termostat?

(reakce na) Dusí se za tepla v otáčkách

25.4.2013 v 19:38 | Nahoru | #2
Pvt_Fletcher> Termostat byla kapitola sama o sobě po koupi jsem s ní v noci jel 100km domů a vařil jsem, bývalý majitel však motorku zkompletoval narychlo a zapomněl propojit nádobky s chladící kapalinou, po týdnu jsem vařil zase, ale jen tak naoko, protože bylo vadné čidlo teploty. Chlazení je tedy v pohodě. Udělám ten výfuk.

Dusí se za tepla v otáčkách

26.4.2013 v 16:48 | Nahoru | #3
No to nechceš si koupit takhle nedodělanou motorku,a pak se s tím srát.

Dusí se za tepla v otáčkách

Skvělá odpověď, děkuji! 27.4.2013 v 09:54 | Nahoru | #4
Danielsss: To ale neni vůbec naškodu. Hodně se toho naučíš.

Dusí se za tepla v otáčkách

Skvělá odpověď, děkuji! 27.4.2013 v 13:17 | Nahoru | #5
No není to na škodu když vím kam šáhnout,ale upřímně do stroje co se přehřívá bych nešel.Může to mít mnoho skrytých vad,o kterých Ti majitel neřekne,a svede to na nějakou banalitu aby se vyhnul tomu,že by musel říct co s tím opravdu je.

Dusí se za tepla v otáčkách

27.4.2013 v 19:52 | Nahoru | #6
Prodejce svedl startér na vybitou baterku a tekoucí benzín na rozeštelovanej karbec. Startér samozřejmě musel ven a karbec teče jako blázen i po 10 pokusech nastavování hladiny (Špatný jehlový ventil?). Co se týče mého problému, byl to výfuk... Byl tak přecpaný humusem, že bych ho mohl používat jako jednoruční činku. Vypáleno. Z předchozích udušencýh 80km/h je rázem roztomilých 125km/h i s přítelkyní za zadkem.

Jezdil jsem odjakživa stará dobrá endura (XL, XT, AR), takže to beru sportovně. Taková poznávací lekce s vodou chlazenými bzučáky s výfukovou přívěrou. Jsou lidi, co jezděj do servisu, a jsou lidi, kteří se rádi hrabou...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 95, 96] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2878 Včera v 17:39 Beranidlo
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 Anonym1 8 13.8.2022 v 14:03 vilemx
Spotřeba Yamaha TDR 125 Matyas3k 7 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ


TOPlist