Zatímco číza mi v týdle zimě chytně na pár šlápnutí..Tuonku se moc nechce...
Mám motorku v krbovně(něco jako garáž)...netopí se tam...ale je to uzavřený...
A protože sem baterku nevyndaval - rozhodl jsem se že ji dycky občas nabiju a aspoň profouknu motor...
Tak k tomu přídu...Zapnu benzín..chvíli počkam...vytáhnu sytič...zapnu zapalko...čkum čkum čkum čkum...a nic...
Řikam pohoda...je zima...tak to chvíli zkoušim...a nakonec chytne...
Ale ctj??
chvíli s echová jako normál...otáčky dou nahoru se sytičem...a najednou klesaj... mám sytič na plno a je to těsně za úvratí chcípnutí...
Tak ho zkusim trochu poivolit...a chcípne to úplně...řikam sim, že je to možná studený..tak to chíli necham..a občas lehce vrknu...Ale z vejfuku se line strašnej čoud...úplně monstrózní bílá mlha!...
A motor stále nedrží volnoběh a nejde do otáček...jako by to bylo uchcaný nebo co?...
NIc víc jsem s tim nezkoušel...ani sem nekoukal na svíčku...radši počkám, jestli nemáte nějakej nápad??
JInak...todle se mi stalo už dávno...jenže pak sem tomu trochu zatopil (je tam opení)
Vím že výkyvy teplot prospívají korozi...ale chtěl sem vědět kde je závada...
Druhj den sem přišel..a nastartoval úplně v poho..tak sem to výce neřešil..a dneska sem šel zase dobýt baterku a zase je to v pytli...přece neni možný..aby todle moderní stroj dělal v zimě ne? Kromě toho dneska je určitě nad nulou...prosím poraďte... :/ *yes*
2 reakcí na tento příspěvek Startování v zimě...help
1 reakcí na tento příspěvek Startování v zimě...help
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování v zimě...help
Tak já to dělám kuli baterce...
já bych ji nechal tak 20 minut puštěnou.. kdyby to šlo :lol:
1 reakcí na tento příspěvek Startování v zimě...help
Já teda už pátkrát taky startoval :rolleyes: . Aspoň to nech prohřát, ale tuono tě v garáži asi zadusí :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování v zimě...help
Roman-SS píše: Prej to kurví slíčky....tak se na to vybodni... :P + jede to jen za studena...
Já teda už pátkrát taky startoval :rolleyes: . Aspoň to nech prohřát, ale tuono tě v garáži asi zadusí :D
Sakriš..já se bojim, jestli s tim spíš něco neni!
Řikam že to nedrží ani se sytičem po chvilce...
A hrozně to čoudí...to normálně nedělá...
Možná mámm už špatnou svíčku... ale je tam nějaká NGK..tak by neměla bejt hned v pytli skra... :(
1 reakcí na tento příspěvek Startování v zimě...help
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování v zimě...help
Nádrž mám plnou... nějak to zkusim, díky za rady...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování v zimě...help
1 reakcí na tento příspěvek Startování v zimě...help
1 reakcí na tento příspěvek Startování v zimě...help
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování v zimě...help
hele Mirku..nemáš ICQ?
Já koukal do Tvýho profilu ale to mi nejde...
1 reakcí na tento příspěvek Startování v zimě...help
vykasli se na startovani, a kup si nabijecku
(a nebo jak uz jsem to u nekoho videl, vytahni baterku, udelej si na ni kabely ktere budou koncit konektorem do zapalovace ... a sem tam ji sebou svez v aute napojenou do site)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování v zimě...help
proč? já jí taky jednou za měsíc na dvacet minut nastartuju a nechám běžet
Tak já to dělám kuli baterce...
já bych ji nechal tak 20 minut puštěnou.. kdyby to šlo :lol: [/quote]
sem natom stejně...a taky je to lepší, než vypouštět benzín z karburátoru a nádrže...co kdyby se mi tam dostala vlhkost? to by pak bylo v řiti....jo, mít tak krosku, tak jezdim pořád
Allan píše: [quote=Roman-SS]Prej to kurví slíčky....tak se na to vybodni... :P + jede to jen za studena...
Já teda už pátkrát taky startoval :rolleyes: . Aspoň to nech prohřát, ale tuono tě v garáži asi zadusí :D
Sakriš..já se bojim, jestli s tim spíš něco neni!
Řikam že to nedrží ani se sytičem po chvilce...
A hrozně to čoudí...to normálně nedělá...
Možná mámm už špatnou svíčku... ale je tam nějaká NGK..tak by neměla bejt hned v pytli skra... :( [/quote]
mimo to....je rozdíl pustit benzín a pak má mimo rezervy a normálně puštěný polohy kohoutek taky polohu PRI, alespn u mně, což napustí dost benzínu do karburátoru...třeba to máš stejný..ale nevim, nechci kecat
thom.s píše: a ty si myslis ze za 20 minut volnobehu se ti baterka nabije aspon o to co sezeres 10ti minutovym startovanim ???? ... to je dost najivni predstava *no*
vykasli se na startovani, a kup si nabijecku
(a nebo jak uz jsem to u nekoho videl, vytahni baterku, udelej si na ni kabely ktere budou koncit konektorem do zapalovace ... a sem tam ji sebou svez v aute napojenou do site)
*yes* konecne to nekdo napsal
1 reakcí na tento příspěvek Startování v zimě...help
2 reakcí na tento příspěvek Startování v zimě...help
1. olej v motoru s klesajici teplotou zvysuje viskozitu
2. baterka pri nizsich teplotach nebyva zrovna ve sve kuzi (zvlaste pote starsi kousky)
3. na dne nadrze muze byt zvyseny podil vody
4. odparovani benzinu pri nizzsich teplotach a miseni se vzduchem stoji za ho.no
...takze pokud to mam zazimovany, tak je lepsi se na starovani proste vysrat....
Oproti tomu, pokud bez toho nemuzu vydrzet tak je nejlepsi:
1. Vzit si infrazaric
2. postavit ho k motoru a zapnout
3. jit domu a udelat si kafe
4. kafe si v klidu vypit (nejlepe vedle masiny, to pak nejlip chutna)
5. Vypnout infrak
6. pustit benzin, vytahnout sitic
7.vrrn, vrrrrnn
Ostatne, nechat to bezet na volnobeh, nema smysl, nejlepsi je to jet projet tak, aby se motor zahral alespon na provozni teplotu a olej se dostal do vsech casti prevodovky. Potom to ale clovek stejne musi umit vod soli....
...takze, je lepsi se na to vysrat, a pockat s tim na jaro....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování v zimě...help
proč? já jí taky jednou za měsíc na dvacet minut nastartuju a nechám běžet [/quote]
To je velmi zajmava odpoved. Ale nejak si nerekl proc.
JESE píše: Vetsina, alespon tedy karburatorovych verzi, ma vzime problemy se startovanim a to jednoduse proto:
1. olej v motoru s klesajici teplotou zvysuje viskozitu
2. baterka pri nizsich teplotach nebyva zrovna ve sve kuzi (zvlaste pote starsi kousky)
3. na dne nadrze muze byt zvyseny podil vody
4. odparovani benzinu pri nizzsich teplotach a miseni se vzduchem stoji za ho.no
...takze pokud to mam zazimovany, tak je lepsi se na starovani proste vysrat....
Oproti tomu, pokud bez toho nemuzu vydrzet tak je nejlepsi:
1. Vzit si infrazaric
2. postavit ho k motoru a zapnout
3. jit domu a udelat si kafe
4. kafe si v klidu vypit (nejlepe vedle masiny, to pak nejlip chutna)
5. Vypnout infrak
6. pustit benzin, vytahnout sitic
7.vrrn, vrrrrnn
Ostatne, nechat to bezet na volnobeh, nema smysl, nejlepsi je to jet projet tak, aby se motor zahral alespon na provozni teplotu a olej se dostal do vsech casti prevodovky. Potom to ale clovek stejne musi umit vod soli....
...takze, je lepsi se na to vysrat, a pockat s tim na jaro....
..jo, jeste jsem zapomel, je taky dobry si pred startovani otevrit vrata, aby na tom mel na jare jeste kdo jezdit.... :thmubup: