Studený motor = vše OK jede jak má
Teplý motor = vše na h...o
Uzavřeno 24.04.2013 v 06:18 uživatelem Varaník
1 reakcí na tento příspěvek Po zahřátí klouže spojka
Pul den prace a neni co resit!
Edit:
Rozhodne neodstranuj chybu chybou -> brousit vypinaci tycku je chujovina!
Naposledy editováno 19.04.2013 06:54:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po zahřátí klouže spojka
pesastor píše: Tri moznosti: blbej olej, moc jety lamely, unaveny pruziny.
Pul den prace a neni co resit!
Edit:
Rozhodne neodstranuj chybu chybou -> brousit vypinaci tycku je chujovina!
To si myslim taky ,ale mám tam dekl a prasátko s tyčkou z Bandita 12 jelikož origo jsem neměl a nebylo k sehnání.
Jetý lamely by snad neměly vliv až na páčku. To vypadá že jak se motor zahřeje tak se "něco roztáhne" a vymezí to vůly až do prasátka a přes hydrauliku to jde až k páčce. Si teda myslim já. Jenže co.....
Sjetý lamely poznám,ale tohle je jiný.....
1 reakcí na tento příspěvek Po zahřátí klouže spojka
e. v motoru
Naposledy editováno 19.04.2013 08:25:09
Zx-10RCarlos píše: Co olej je tam co ma byt?
e. v motoru
Jo - je.
Je mi to záhadou. Teď jsem na origo dekl i s páčkou atd. narazil a přemýšlím jestli ho koupit nebo ne.Co když to neni deklem a tím vším ale něčím ve spojce. Budu se na to muset podivat....
1 reakcí na tento příspěvek Po zahřátí klouže spojka
2 reakcí na tento příspěvek Po zahřátí klouže spojka
já to kdysi řešil taky, na motor z B12 jsem dal víko a váleček z GSX-R a taky jsem upravoval tyčku, protože ty vzdálenosti byly jiné. Po upravení jsem s tím už problém neměl.
Naposledy editováno 19.04.2013 09:16:09
1 reakcí na tento příspěvek Po zahřátí klouže spojka
edit: ale základ je mit na motorce věci co tam opravdu patří a né z toho dělat zkládačku
Naposledy editováno 19.04.2013 09:46:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po zahřátí klouže spojka
Pokud není páčka zmáčknutá tak by se kapalina měla vracet z hadice zpátky do nádobky (a případně naopak) a ve chvíly kdy začínáš mačkat páčku tak se ten přepouštěcí otvor uzavírá aby se přenášel tlak tam kam potřebuješ. Ale to se u tebe podle mě něděje protože máš páčku jakoby furt zmáčknutou a otvor je uzavřenej pořád, proto když se motor zahřeje a věci v něm se roztáhnou tak se kapalina nemůže dostat zpátky do nádobky a místo toho jakoby mačká spojku.
Doufám že je srozumitelný co myslím.
stráťa píše: Varaník> Řekl bych že máš moc malou (spíš žádnou) vůli mezi páčkou a "pístkem" (nejsem si jistej jestli se tomu tak nadává) pumpy.
Pokud není páčka zmáčknutá tak by se kapalina měla vracet z hadice zpátky do nádobky (a případně naopak) a ve chvíly kdy začínáš mačkat páčku tak se ten přepouštěcí otvor uzavírá aby se přenášel tlak tam kam potřebuješ. Ale to se u tebe podle mě něděje protože máš páčku jakoby furt zmáčknutou a otvor je uzavřenej pořád, proto když se motor zahřeje a věci v něm se roztáhnou tak se kapalina nemůže dostat zpátky do nádobky a místo toho jakoby mačká spojku.
Doufám že je srozumitelný co myslím.
Ha - rozumim tomu. Podivám se na to , to zní zajímavě.To mně nenapadlo....
j.tommy píše: Ahoj,
já to kdysi řešil taky, na motor z B12 jsem dal víko a váleček z GSX-R a taky jsem upravoval tyčku, protože ty vzdálenosti byly jiné. Po upravení jsem s tím už problém neměl.
Zdar, to jsem rád že jsem narazil na někoho kdo to taky zažil. Dík za info.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po zahřátí klouže spojka
j.tommy píše: Ahoj,
já to kdysi řešil taky, na motor z B12 jsem dal víko a váleček z GSX-R a taky jsem upravoval tyčku, protože ty vzdálenosti byly jiné. Po upravení jsem s tím už problém neměl.
A nevíš čirou náhodou jaký tam jsou rozměry? Já mám tyčku dlouhou 101mm a teď jsem jí o 1 mm líznul.a je to ješte horší.....
wáca píše: sundej víko spojky a podle hodnot v manuálu zjistíš jestli máš pružiny, lamely a plechy v pořádku nebo už jsou projetý ....a nebo jak píše wormi
edit: ale základ je mit na motorce věci co tam opravdu patří a né z toho dělat zkládačku
No jo no , jenže se tomu prostě někdy nevyhneš.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po zahřátí klouže spojka
Varaník píše: A nevíš čirou náhodou jaký tam jsou rozměry? Já mám tyčku dlouhou 101mm a teď jsem jí o 1 mm líznul.a je to ješte horší.....
To si už nepamatuju, vím že jsem s tím laboroval docela delší dobu než jsem to vychytal a hlavně než jsem na to přišel, čím to je. I bych ti to změřil, ale jsem teď pracovně mimo.
j.tommy píše: To si už nepamatuju, vím že jsem s tím laboroval docela delší dobu než jsem to vychytal a hlavně než jsem na to přišel, čím to je. I bych ti to změřil, ale jsem teď pracovně mimo.
V pohodě, už jsem něco dneska udělal (tu vůli mezi páčkou a pístkem pumy spojky) a uvidíme až to projedu. Faktem je že tam vůle nebyla žádná. Už tam je tak se uvidí až bude hezky.
1 reakcí na tento příspěvek Po zahřátí klouže spojka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po zahřátí klouže spojka
Dawe-Rc píše: Ahojda, čirou náhodou mám doma jednu komplet pumpu a můžu postrádat i tyčku případně i díly ze spojiky kdyby si to nevyřešil tak to můžem zkusit vyměnit
Ahoj, a víš že by se mi jedna ta spojková tyčka hodila? Jestli ji můžeš postrádat tak dej vědět co za ní a hlavně jak je dlouhá. (potřebuju 101mm) nebo víc.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po zahřátí klouže spojka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po zahřátí klouže spojka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po zahřátí klouže spojka
Dawe-Rc> Ta spojka musí pobrat nějakej ten milimetr na tyčce, rozdíl mezi novýma a ojetýma lamelama je mnohem větší než milimetr.
Naposledy editováno 22.04.2013 21:35:29
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
El schéma gsxr 1000 k7-8 Suzuki GSX-R 1000, Suzuki GSX-R 1100 | Lukydoga | 1 | 18.8.2023 v 05:05 hondaman1 |
typ motoru suzuki gsxr 1100,kde ho ... Suzuki GSX-R 1100 | Hovado-RC8 | 29 | 5.5.2023 v 16:35 hmm21 |
Výfuky 4-2 GSXR 1100 1989-1991 Suzuki GSX-R 1100 | Normik | 11 | 8.12.2021 v 22:38 Martin1200 |
kurevsky zalomenej šroub [1, 2, 3, 4] Suzuki GSX-R 1100 | Svobodak.T | 119 | 6.12.2021 v 01:01 kerut |
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2, 3, 4] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... | SPIJKER | 104 | 17.4.2021 v 23:15 SPIJKER |