globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlorazeni
16.4.2013 v 22:15
Cau, umite mi nekdo poradit co delam blbe pri prerazovani s rychlorazenim? Jde o to ze mi bez spojky vubec nejde radit coz je zasadni problem, a nechci ulomit radicku. Lidi rikaji ze v klidu radi nahoru na jakekoliv motorce a to i bez spojky a bez rychlorazeni. Jsou tam nejake minimalni otacky pri kterych to pujde nebo se toho nebat a proste to kopnout silou?, zkousel jsem to kolem 8tis. Mozna ze ta prevodovka je jeste v docela dobrem stavu tak nechce abych ji to delal :DD Nerad bych ji kvuli takove pitchovine odrovnal. Diky za zkusenosti.
Předchozí
1 2
Následující

Rychlorazeni

16.4.2013 v 22:23 | Nahoru | #1
Rychrořazení nemám, ale mám Horneta 600F. Když jedu palbu tak to kopu normálně bez spojky. Stačí sehrát ruku a nohu, když kopneš dobře tak to ani neškubne. Prostě musíš při řazení zárověn ubrat. (sekvenčáky ti taky vynchávaj jiskru při řezení) Ano maličko více dostává převodovka

Rychlorazeni

16.4.2013 v 22:41 | Nahoru | #2
A takhle to tam kopeš a kopeš a pak ti budeš valit oči, až ti bude zničehonic padat dvojka do neutrálu

3 reakcí na tento příspěvek Rychlorazeni

16.4.2013 v 22:46 | Nahoru | #3
a ja myslel ze rychlorazeni je odtoho abych radil pod plynem

Rychlorazeni

16.4.2013 v 22:48 | Nahoru | #4
Kdyz uz tak takhle "rychle radim" jen kdyz to tocim do plnejch a jde to uplne normalne bez jakychkoli problemu. Ale myslim si, ze pokud nezavodis na okruhu, jako ze podle toho co pises, tak ne, tak je to nejmensi alespon tu spojku malinko primacknout a musi to tam jit kopat...

Rychlorazeni

Skvělá odpověď, děkuji! 16.4.2013 v 22:52 | Nahoru | #5
Motorkovy prevodovky maji razeni konstruovany na kolikyooproti autovym ktery jsou konstruovany na zoubky se synchronem.Tudiz u motorky jde radit i bez spojky bez rizika poskozeni za predpokladu ze soukoli nebude v zatezi.Staci malinko ubrat v okamziku razeni v opacnem pripade muzes ulomit nejen raducku ale taky ohnout vidlicku nebo trefis tzv. falesnej neutral vyleti ti otacky a oceses vsechno co se v prevodovce ocesat da. Takze ubrat a radit ani nepotrebujes drahy rychlorazeni. U rychlorazeni dijde v okamziku kontaktu s radickou k preruseni zaoalovani a tim se jila dostanou ze zatizeni a dijde k prerazeni tudiz ten efekt je zcela stejnej jako kdyz uberes plynale za zcela jiny penize

1 reakcí na tento příspěvek Rychlorazeni

16.4.2013 v 23:26 | Nahoru | #6
Takových diskusí už tu byla kupa a já osobně už jsem nejednou viděl, jak vypadají zuby řadicích spojek po "řazení bez spojky", takže za mě - pokud chcete, pánové "bezspojkaři", užijte si to, klidně za pomoci quickshiftu, ale potom si takové kvaltkysny opravujte sami a nechtějte to po jiných.
Něco jiného je pochopitelně závod na okruhu, kdy jde o každý zlomek vteřiny, ale v běžném provozu tam rvát kvalty na tvrdo, bez spojky a leckdy i bez ubrání plynu, za to bych sekal ruce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlorazeni

16.4.2013 v 23:30 | Nahoru | #7
Drama> Můžeš mi říct jediný smysluplný důvod, proč používat QuickShift, pokud nepotřebuješ na okruhu sundat několik desetin z času na kolo?

J.M.K.> asi tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlorazeni

Skvělá odpověď, děkuji! 16.4.2013 v 23:39 | Nahoru | #8
J.M.K.> kdyz nastavis vhodne casy a citlivost quickshifteru, tak to na kolech vubec nepoznas. Mam na obou zavodnich motorkach quickshifter (dva ruzne) a vsechny hrany i uhly jsou ok po 7000 resp. 4000 zavodnich km. Na SRADOVI jsem jezdil dva roky a 6000km v Brne bez QS jen "na ruku" a kola stale slusna a to mel za sebou skoro 50tkm celkem.
Edit: k tematu- hlavne nic silou. Pokud nejde radit lehce tak nemas spravny grif v prave ruce. Chce to pekne synchronizovat lehke ubrani a pohyb nohy a zazit si to. Pak je razeni velmi podobne jak pri pouziti QS, prirozenejsi nez se spojkou.

Naposledy editováno 16.04.2013 23:47:42

(reakce na) Rychlorazeni

16.4.2013 v 23:49 | Nahoru | #9
Dawe02> Pokud je quickshifter správně seřízen, tak pochopitelně není problém. Stejně, jako při citlivém ovládání plynu jde řadit bez spojky i v autě, nemluvě o rychlostkách Fuller-Eaton se dvěma předlohami, kde se řadí bez spojky celkem běžně (samozřejmě, pokud má řidič patřičný cit na plynu).
Měl jsem na mysli situaci, kdy tam člověk pere kvalty bez spojky a pod plným plynem (jednou jsem to zkoušel na GS500 a jde to!), to pak zuby nemohou neutrpět úhony.
Něco jiného je to třeba i na WR125 (husqarna), kde prvě do sebe zapadají gumové zuby a pak teprve kovové, takže tam rovněž není problém - při výjezdu na koncovou, stoupající "rovinku", jsem tam rovněž pral kvalty pod plným plynem. Jenže to je holt ostré enduro a tak je tam rychlostka pro to přizpůsobená, nemluvě o tom, že motor se rozebírá každých pár desítek mth.

(reakce na) Rychlorazeni

16.4.2013 v 23:50 | Nahoru | #10
Drama> A jakej na to QS mas nastavenej čas? Jestli to nebude jenom tím, že kopes pomalu

Rychlorazeni

Skvělá odpověď, děkuji! 17.4.2013 v 08:23 | Nahoru | #11
Pod plynem sice ano, ale nekde musi byt to ubrani otacek aby se kola uvolnili ze zaberu. Takze pokud je elektronicke rychlo razeni, tak na par milisekud se vypne zapalovani a prerari se nebo kdyz nemas ele. musis trochu ubrat, aby se kola uvolnili a prezadis. Kdyz uberes moc tak jsou kola zase v zaberu pri brzdeni motorem.

Rychlorazeni

17.4.2013 v 10:13 | Nahoru | #12
seš jen línej mačkat občas spojku. nahoru stačí jen trochu v souhře s plynem a ai neuslyšíš přeřazení. Kromě okruhu jsem nepochopil na co QS, nebo řazení úplně bez a pod plným plynem. magořina.

2 reakcí na tento příspěvek Rychlorazeni

17.4.2013 v 12:34 | Nahoru | #13
ok dik chlapi, je pravda ze s plynem jsem si pritom nehral ale zkusim trochu ubrat a pak preradit. Jakej ma QS nastaveny cas to nevim protoze mi to nefunguje :D
Nemam to ktomu abych se rychleji presouval od jednoho semaforu k druhemu ale na okruh. Kombinace rychlopal-rychlorazeni cloveku preci jen ulehci zivot kdyz ma naspech. Musim delat neco blbe ja protoze to montovali v servisu a rikali ze vsechno funguje spravne, tak nechci byt za trotla a jit zpatky "chlapci ukazte mi jak se to dela", radsi budu za blbce tady :DDDDDDDDDD. dikes za komenty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlorazeni

17.4.2013 v 13:03 | Nahoru | #14

Drama píše: a ja myslel ze rychlorazeni je odtoho abych radil pod plynem

Co to je ku*va za dotaz? Tebe mrzí že ti mašina jezdí? Neřeš pi*oviny a buď rád že do ní nemusíš valit love. Sorry ,ale by mě mrdlo z takových dotazů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlorazeni

17.4.2013 v 13:32 | Nahoru | #15
Fukušima> no jo, nekdo ma motorku na kochačku nekdo jako adrenalinovou zalezitost

Rychlorazeni

17.4.2013 v 14:26 | Nahoru | #16
Hele ty adrelinaku, zacni tim, ze si vubec zjistis nastaveni toho quicshiftru, aby si vedel na jak dlouho odstavuje zapalovani, pak ti tady nekdo muze poradit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlorazeni

17.4.2013 v 15:50 | Nahoru | #17
Drama> Tak ses bud uplne blbej, nebo ti ho spatne zapojili... Snad poznas jestli ti pri pohybu radickou vynecha zapalovani a taky ti snad museli v tom servisu rict, jak se na nem nastavuje cas ne? Nebo k nemu mas treba manual? Co mas za znacku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlorazeni

17.4.2013 v 16:38 | Nahoru | #18
Uvalak> ted me tak napadlo, treba mu dali jen jinou radicku a nauctovali quickshifter s tiom, ze tenhle mamlas stejne rozdil nepozna

(reakce na) Rychlorazeni

17.4.2013 v 18:48 | Nahoru | #19
Skalik> sakaliku ty si snad sezral vsechen humor sveta radsi si bez hrat s kardanem

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlorazeni

17.4.2013 v 19:08 | Nahoru | #20
Uvalak> na casovou prodlevu zapalovani, znacku a zapojeni ser, to neni predmetem diskuse. Radsi porad zrucnost, jak nato...zapojene to je spravne

1 reakcí na tento příspěvek Rychlorazeni

17.4.2013 v 19:16 | Nahoru | #21
Kdyz nemas QS tak nemuzes radit bez ubrani plynu ale tak ze vtom rychlem cuknuti ruky ( sklopis plyn ) kopnes kvalt nahoru. Ani nebudes vedet jak tam hezky padl. Jezdil sem na FZ6 par minut a jinak sem neradil I pri pohodove jizde to jde hezky bez spojky. Tak GL jestli jsi jeste neoddelal prevodovku

(reakce na) Rychlorazeni

17.4.2013 v 19:21 | Nahoru | #22
fiasko> jj dik zkusim si pohrat s heftem, prevodovka prozatim drzi, uvidim jak dlouho jeste

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlorazeni

17.4.2013 v 19:52 | Nahoru | #23
Drama> Tak mi prosimtebe osvetli vetu "blbe pri prerazovani s rychlorazenim?", takze ty tam zadny rychlorazeni (quickshifter) nemas a chces poradit jak s nim radit jo? Tak to ti asi nepomuze nikdo

(reakce na) Rychlorazeni

17.4.2013 v 19:54 | Nahoru | #24
Drama> Jinak zrucnost a rozum se poradit ani koupit neda, coz bude v tvem pripade asi ten nejvetsi problem

Rychlorazeni

17.4.2013 v 20:06 | Nahoru | #25
A co je to za QS?

Rychlorazeni

17.4.2013 v 20:20 | Nahoru | #26
Většina QS má ještě možnost nastavení od jakých otáček je QS aktivní. Tzn. že třeba funguje až od 7tis ot.Měl bys k tomu mít manuál,kde to všechno je.

Jinak-měl jsem motor rozebranej po 5tis okruhovejch km s QS a převodovka byla úplně v cajku

Naposledy editováno 17.04.2013 20:23:13

(reakce na) Rychlorazeni

17.4.2013 v 21:35 | Nahoru | #27
Uvalak> taky bych rekl, ze borec tam zadny QS nema

Naposledy editováno 17.04.2013 21:36:46

(reakce na) Rychlorazeni

17.4.2013 v 21:53 | Nahoru | #28

Drama píše: Uvalak> na casovou prodlevu zapalovani, znacku a zapojeni ser, to neni predmetem diskuse. Radsi porad zrucnost, jak nato...zapojene to je spravne



Hochu, ty ses fakt v lese

Zrucnost jak na to? Pokud je to vsechno spravne zapojene, tak bez spojky pod plynem tam krapni dalsi kvalt a mas to. Jednoduche jak facka, kdyz je to spravne zapojene a nastavene no ni?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlorazeni

18.4.2013 v 10:17 | Nahoru | #29

docent píše: Drama> Můžeš mi říct jediný smysluplný důvod, proč používat QuickShift, pokud nepotřebuješ na okruhu sundat několik desetin z času na kolo?



Treba proto, ze je to s nim proste vetsi sranda?

(reakce na) Rychlorazeni

18.4.2013 v 10:19 | Nahoru | #30
phobos> nekterym to proste nevysvetlis
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist