2 reakcí na tento příspěvek Rychlorazeni
Nemam to ktomu abych se rychleji presouval od jednoho semaforu k druhemu ale na okruh. Kombinace rychlopal-rychlorazeni cloveku preci jen ulehci zivot kdyz ma naspech. Musim delat neco blbe ja protoze to montovali v servisu a rikali ze vsechno funguje spravne, tak nechci byt za trotla a jit zpatky "chlapci ukazte mi jak se to dela", radsi budu za blbce tady :DDDDDDDDDD. dikes za komenty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlorazeni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlorazeni
Drama píše: ok dik chlapi, je pravda ze s plynem jsem si pritom nehral ale zkusim trochu ubrat a pak preradit.
Obracene - nejdriv zatizit paku a potom kratce ubrat.
Pokud chces radit bez plynu, musi byt motor v zaberu. Skoro urcite se ti nepodari preradit, pokud budes pred tim mit zavrenej plyn. Nejsnaz se to zkousi nasledovne:
1. otacky v druhe pulce pole (na SM-T by to bylo treba nejakych 6-8 tis.) - jde to i vys ale je to zbytecny kdyz to chces jenom zkouset.
2. plnej plyn
3. lehce zatizit radicku (ne silou - proste zatizit)
4. kratce zavrit a otevrit plyn
Rychlost by tam mela sama zapadnout jakmile ten plyn zavres. Jestli ne, tak je neco spatne v prevodovce.
Pokud tohle nepujde, tak se ani nepokousej nastavit QS. Jediny, co QS udela je, ze odpoji kratce zapalovani - coz ma uplne stejnej efekt jako to vrknuti plynem - jenom je to rychlejsi, presnejsi a pro jezdce min prace (takze se muzes soustredit na jiny veci).