globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlorazeni
16.4.2013 v 22:15
Cau, umite mi nekdo poradit co delam blbe pri prerazovani s rychlorazenim? Jde o to ze mi bez spojky vubec nejde radit coz je zasadni problem, a nechci ulomit radicku. Lidi rikaji ze v klidu radi nahoru na jakekoliv motorce a to i bez spojky a bez rychlorazeni. Jsou tam nejake minimalni otacky pri kterych to pujde nebo se toho nebat a proste to kopnout silou?, zkousel jsem to kolem 8tis. Mozna ze ta prevodovka je jeste v docela dobrem stavu tak nechce abych ji to delal :DD Nerad bych ji kvuli takove pitchovine odrovnal. Diky za zkusenosti.

2 reakcí na tento příspěvek Rychlorazeni

17.4.2013 v 12:34 | Nahoru | #1
ok dik chlapi, je pravda ze s plynem jsem si pritom nehral ale zkusim trochu ubrat a pak preradit. Jakej ma QS nastaveny cas to nevim protoze mi to nefunguje :D
Nemam to ktomu abych se rychleji presouval od jednoho semaforu k druhemu ale na okruh. Kombinace rychlopal-rychlorazeni cloveku preci jen ulehci zivot kdyz ma naspech. Musim delat neco blbe ja protoze to montovali v servisu a rikali ze vsechno funguje spravne, tak nechci byt za trotla a jit zpatky "chlapci ukazte mi jak se to dela", radsi budu za blbce tady :DDDDDDDDDD. dikes za komenty

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlorazeni

17.4.2013 v 15:50 | Nahoru | #2
Drama> Tak ses bud uplne blbej, nebo ti ho spatne zapojili... Snad poznas jestli ti pri pohybu radickou vynecha zapalovani a taky ti snad museli v tom servisu rict, jak se na nem nastavuje cas ne? Nebo k nemu mas treba manual? Co mas za znacku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlorazeni

Skvělá odpověď, děkuji! 18.4.2013 v 10:23 | Nahoru | #3

Drama píše: ok dik chlapi, je pravda ze s plynem jsem si pritom nehral ale zkusim trochu ubrat a pak preradit.



Obracene - nejdriv zatizit paku a potom kratce ubrat.

Pokud chces radit bez plynu, musi byt motor v zaberu. Skoro urcite se ti nepodari preradit, pokud budes pred tim mit zavrenej plyn. Nejsnaz se to zkousi nasledovne:

1. otacky v druhe pulce pole (na SM-T by to bylo treba nejakych 6-8 tis.) - jde to i vys ale je to zbytecny kdyz to chces jenom zkouset.
2. plnej plyn
3. lehce zatizit radicku (ne silou - proste zatizit)
4. kratce zavrit a otevrit plyn

Rychlost by tam mela sama zapadnout jakmile ten plyn zavres. Jestli ne, tak je neco spatne v prevodovce.

Pokud tohle nepujde, tak se ani nepokousej nastavit QS. Jediny, co QS udela je, ze odpoji kratce zapalovani - coz ma uplne stejnej efekt jako to vrknuti plynem - jenom je to rychlejsi, presnejsi a pro jezdce min prace (takze se muzes soustredit na jiny veci).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist