globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlorazeni
16.4.2013 v 22:15
Cau, umite mi nekdo poradit co delam blbe pri prerazovani s rychlorazenim? Jde o to ze mi bez spojky vubec nejde radit coz je zasadni problem, a nechci ulomit radicku. Lidi rikaji ze v klidu radi nahoru na jakekoliv motorce a to i bez spojky a bez rychlorazeni. Jsou tam nejake minimalni otacky pri kterych to pujde nebo se toho nebat a proste to kopnout silou?, zkousel jsem to kolem 8tis. Mozna ze ta prevodovka je jeste v docela dobrem stavu tak nechce abych ji to delal :DD Nerad bych ji kvuli takove pitchovine odrovnal. Diky za zkusenosti.

1 reakcí na tento příspěvek Rychlorazeni

16.4.2013 v 23:26 | Nahoru | #1
Takových diskusí už tu byla kupa a já osobně už jsem nejednou viděl, jak vypadají zuby řadicích spojek po "řazení bez spojky", takže za mě - pokud chcete, pánové "bezspojkaři", užijte si to, klidně za pomoci quickshiftu, ale potom si takové kvaltkysny opravujte sami a nechtějte to po jiných.
Něco jiného je pochopitelně závod na okruhu, kdy jde o každý zlomek vteřiny, ale v běžném provozu tam rvát kvalty na tvrdo, bez spojky a leckdy i bez ubrání plynu, za to bych sekal ruce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlorazeni

Skvělá odpověď, děkuji! 16.4.2013 v 23:39 | Nahoru | #2
J.M.K.> kdyz nastavis vhodne casy a citlivost quickshifteru, tak to na kolech vubec nepoznas. Mam na obou zavodnich motorkach quickshifter (dva ruzne) a vsechny hrany i uhly jsou ok po 7000 resp. 4000 zavodnich km. Na SRADOVI jsem jezdil dva roky a 6000km v Brne bez QS jen "na ruku" a kola stale slusna a to mel za sebou skoro 50tkm celkem.
Edit: k tematu- hlavne nic silou. Pokud nejde radit lehce tak nemas spravny grif v prave ruce. Chce to pekne synchronizovat lehke ubrani a pohyb nohy a zazit si to. Pak je razeni velmi podobne jak pri pouziti QS, prirozenejsi nez se spojkou.

Naposledy editováno 16.04.2013 23:47:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist