globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlorazeni
16.4.2013 v 22:15
Cau, umite mi nekdo poradit co delam blbe pri prerazovani s rychlorazenim? Jde o to ze mi bez spojky vubec nejde radit coz je zasadni problem, a nechci ulomit radicku. Lidi rikaji ze v klidu radi nahoru na jakekoliv motorce a to i bez spojky a bez rychlorazeni. Jsou tam nejake minimalni otacky pri kterych to pujde nebo se toho nebat a proste to kopnout silou?, zkousel jsem to kolem 8tis. Mozna ze ta prevodovka je jeste v docela dobrem stavu tak nechce abych ji to delal :DD Nerad bych ji kvuli takove pitchovine odrovnal. Diky za zkusenosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlorazeni

Skvělá odpověď, děkuji! 16.4.2013 v 23:39 | Nahoru | #1
J.M.K.> kdyz nastavis vhodne casy a citlivost quickshifteru, tak to na kolech vubec nepoznas. Mam na obou zavodnich motorkach quickshifter (dva ruzne) a vsechny hrany i uhly jsou ok po 7000 resp. 4000 zavodnich km. Na SRADOVI jsem jezdil dva roky a 6000km v Brne bez QS jen "na ruku" a kola stale slusna a to mel za sebou skoro 50tkm celkem.
Edit: k tematu- hlavne nic silou. Pokud nejde radit lehce tak nemas spravny grif v prave ruce. Chce to pekne synchronizovat lehke ubrani a pohyb nohy a zazit si to. Pak je razeni velmi podobne jak pri pouziti QS, prirozenejsi nez se spojkou.

Naposledy editováno 16.04.2013 23:47:42

(reakce na) Rychlorazeni

16.4.2013 v 23:49 | Nahoru | #2
Dawe02> Pokud je quickshifter správně seřízen, tak pochopitelně není problém. Stejně, jako při citlivém ovládání plynu jde řadit bez spojky i v autě, nemluvě o rychlostkách Fuller-Eaton se dvěma předlohami, kde se řadí bez spojky celkem běžně (samozřejmě, pokud má řidič patřičný cit na plynu).
Měl jsem na mysli situaci, kdy tam člověk pere kvalty bez spojky a pod plným plynem (jednou jsem to zkoušel na GS500 a jde to!), to pak zuby nemohou neutrpět úhony.
Něco jiného je to třeba i na WR125 (husqarna), kde prvě do sebe zapadají gumové zuby a pak teprve kovové, takže tam rovněž není problém - při výjezdu na koncovou, stoupající "rovinku", jsem tam rovněž pral kvalty pod plným plynem. Jenže to je holt ostré enduro a tak je tam rychlostka pro to přizpůsobená, nemluvě o tom, že motor se rozebírá každých pár desítek mth.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist