Chtělo by to nějákého cestovatele, co na te motorce má naježděno hodně km.... :)
Technický stav na jedničku je snad (alespoň pro mne) samozřejmostí a když to má najeto ještě málo (což je u mě jaksi ta hranice 15000 km), tak je to jen plus a nemusíš se bát, že se tam hned něco vysere.
Tohle byla moje myšlenka. Ty jsi to jen (pro mne nepochopitelně) vytrhl z kontextu a převedl po svém.
Znovu zdůrazňuji, že prvořadý je celkový tech. stav vozidla, a když to má navíc málo najeto (což mimo jiné znamená, že díly, které se rychle opotřebí běžným provozem vozidla by měly být OK při slušném zacházení), tak je to jen bonus navíc.
Proto jsem si minulou motorku kupoval při stavu tacho.14000 km.
Letos mám novou, tam jsou zbytečné veškeré debaty.
U aut to moc neřeším. Moje Felicie byla prokazatelně dvakrát bouraná (z toho jednou já na střechu) a jezdím s ní.
Motorka je ale srdeční záležitost...............
Ještě pro No06: nesnáším lidi, kteří stáčej tachometry a rozhodně nejsem ten, kvůli kterým se stáčí. Nekoupil bych nikdy motku, která má na tacháči 15000km a je stará deset let, byť vypadá OK. Ale poku to bude ročník třeba 05, lze kilometrů věřit.
Dost si mě tím výrokem naštval, protože nejsem z těch, kteří hledají motku s minimálním počtem kilometrů za co nejlepší cenu......tohle jednání zvyšuje riziko, že ti přijde pod ruku mašina, která je stočená.
Osobně jsem nikdy sám nic nestočil a ani mě to nenapadlo, stejně tak očekávám, že budou slušní i druzí.
A už vůbec jsem netvrdil nic o tom, že motka , která má najeto třebas víc jak těch 15tis. je na hovno, což z tvého příspěvku tak nějak vyznívá.
Kazdopadne jsem ted pred mesicem prekonal 60 tis. km, tj. sam jsem na tom najel pres 26 tis. km a z hlediska motoru vubec zadny problem. Jede pekne, zadny divny zvuky, zadny vykyvy ve spotrebe, servis doma krom prezouvani. Olej filtry kazdy rok, jednou jsem steloval ventilovy vule, ale nic extra hroznyho mimo normu tam nebylo, pak jen spotrebak, retezovka, gumy, jednou jsem menil loziska v krku rizeni (byly trochu "zmackly", Ital s tim trochu prastil, asi do vrat tvrdil, podle myho to musela byt vetsi rana, ale ani plastova maska nepraskla, nebyla svarena, jen par skrabancu, zrovna jako predni blatnik).
Takze podle myho odhadu ma realne najeto tak 75 tis. km a motorove je OK.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 650-výdrž motoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 4 | 29.2.2024 v 19:24 Mňojo |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 | simon123 | 45 | 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí |
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 | piknikk | 4 | 29.6.2023 v 12:55 Rebel245 |