globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Údaje o výkonu v technickém průkazu.
11.4.2013 v 21:25
Zdravím příznivce Suzuki GN 125. Též jsem si ji na stará kolena opatřil. Mám teď jen jednu malou nesrovnalost. Všude se dočítám, že motor má výkon 9kw/9500ot. V mém technickém průkazu je uvedeno 6kw/8100ot. Max. rychlost 80 km/hod. Motorka má rok výroby 1996 a koupena byla asi v Německu.
Domnívám se, že motor byl už z výroby upraven (blokován). Prosím sdělte mi, zda máte někdo v TP podobné údaje, či jaké jiné. Je můj předpoklad správný?
Něco jsem si tu v diskuzi již přečetl o úpravách na plný výkon. U takhle malé motorky je každý koník dobrý, i když třeba jen jako rezerva výkonu. Odstranění překážky mezi karburátorem a hlavou je jasné. Byly ale uváděny dvě hodnoty odporu, přes který se má ukostřit růžový kabel k CDI. 580 Ohmů a jinde uvedeno 280 Ohmů. Která hodnota je správná a co to vlastně způsobí? Děkuji za odpověď.

1 reakcí na tento příspěvek Údaje o výkonu v technickém průkazu.

23.11.2014 v 16:36 | Nahoru | #1
Ahoj, .... taky se nedostanu přes stováka. Membránu jsem vyměnil (děkuji Tornovi za super fotonávod), motka ožila, ale přes 85km/h ani prd. Osmdesátka i na trojáka, čtyřka nanic, pětka na nic. Tak jsem šoupnul dopředu o zub menší řetězový kolečko 13 zubů. No a maximálka 90km/h. Dle GPS. Do osmdesátky je motorka krásně živá, po osmdesátce umírá. Vážím 85kg. Už jsem měl motorek habakuk a vím, že 125tka musí lítat víc. Chci 100km/h max, abych nebyl brzda v provozu. Víc nemusím. To prostě musí jít. Mám německou verzi GN125 z roku 1997, nalítáno 22.222km. Nejni někde jinde zakopaný pes? TWčko/DRko mělo omezovač v elektrice. Spojka je ok, olej a olejfiltr nový, vzduchfiltr nový, svíce pěkná. Nekontroloval jsem velikost trisky, nekontroloval jsem ventily, tlaky. Máte někdo nějaký typ?
Jináč, okolo 100,- USD je k mání kit na 150cc, v zahraničních forech jsem se dopídil, že nejni od věci nahradit karbec klidně i nějakou chinou. Jo, a když už china, tak motor Loncin 250cc komplet i s karbem stojí okolo 10tis Kaček.
Ale to jsou dost nesmysle. Stačí mi 125tka, ale musí prostě jezdit normálně.
Díkes, mějte se.

(reakce na) Údaje o výkonu v technickém průkazu.

25.11.2014 v 19:18 | Nahoru | #2
TenKovar> Nic mne nenapadá, kdy by mohl být zakopaný pes. Já vážím netto přes sto, to znamená s oblečením na moto určitě 110 kg. Když nás jede víc - pokud se zrovna nezávodí, tak v běžném provozu stačím. 120 max. Akorát musím častěji řadit a do kopce mi někdy ujedou. Pak musím dohánět. Ale 100 tam mám vždy, kdy potřebuju. Zvykl jsem si na vyšší otáčky. Dřív jsem jezdil s nízkootáčkovým jednoválcem Norton 500, tak jsem se těch otáček bál. Teď už to využívám až k 10 000. Motor by šel ještě víc. Ale "do červený" už ho nepouštím.
Na Tvém místě bych zkontroloval ještě kompresi a ventily. Ono to nemusí vždycky záviset na ujetých kilometrech. Ale taky třeba na zacházení. To menší kolečko přidalo trochu síly, ale zase ubere na rychlosti. Dává to, kdo jezdí ve dvou. Já tam mám 14 zubů. Je to akorát.
Jsem rád, když sem někdo napíše. Jeden má dojem, že už na GN 125 nikdo nejezdí. Škoda.




Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki GN 125, spolehlivost Suzuki GN 125 coconut69 8 8.4.2024 v 22:35 Seka100
Vysoké otáčky po zahřátí Suzuki GN 125 Jakubv 10 11.8.2022 v 09:35 Seka100
Výkonová díra v 6500 ot Suzuki GN 125 Jakubv 3 1.6.2022 v 10:16 Ariete
Zadní světlo suzuki gn 125 Suzuki GN 125 Mirek1108 1 15.9.2021 v 09:41 Seka100
Snímač polohy klapky - vliv na chod... Suzuki GN 125 Jakubv 25 9.6.2021 v 09:36 Seka100


TOPlist