bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vysoké otáčky po zahřátí
8.5.2022 v 13:19
Prosím o radu. Motorka startuje a jede bez problému, vyčistěný karburátor, příruba i manžeta sání OK, vzduchový filtr čistý. Jehla na prostředním zářezu. Barva svíčky OK. Po nastartování se sytičem drží stabilně vysoké otáčky, po zahřátí a vypnutí sytiče otáčky pěkně klesnou na cca 1500 ot. a stabilně je drží. Při rychlém přidání ale otáčky klesají pomalu. Po dalším zahřátí jízdou volnoběžné otáčky neklesnou pod 3000. Po vychladnutí opět vše OK. Na co se mám zaměřit? Co otestovat a jak? Předem díky za radu.

Vysoké otáčky po zahřátí

8.5.2022 v 13:28 | Nahoru | #1
Řekl bych, že máš moc chudou volnoběžnou směs nebo jen vysoko volnoběh, případně obojí. Začni tím volnoběhem a pokud to nepomůže, pootoč šroubem volnoběžné směsi směrem ven (postupně a zkoušet jak se to chová). Oproti hodnotě v manuálu bych se nebál jít o další otáčku ven. Hlavně všechno seřizuj s dobře zahřátým motorem.

Vysoké otáčky po zahřátí

8.5.2022 v 14:06 | Nahoru | #2
Díky za radu, na zahřátým motoru (krátká projížďka cca 5 km) to seřízený je a mimo pomalého klesání otáček je vše OK. Po velkém zahřátí (plný kotel několik km) otáčky neklesnou pod 3000 ať dělám co dělám. Pomůže jen vypnutí a vychladnutí. Pak je vše zas OK. Olej nebere a nekouří. Co přisávání falešného vzduchu nějakým guferem? Jak můžu toto vyloučit

Vysoké otáčky po zahřátí

8.5.2022 v 14:21 | Nahoru | #3
Na falešný vzduch bych to netipoval, to by dělalo nejspíš bordel i za studena. Navíc u čtyřtaktu na to gufera na klikovce nemají vliv, pokud tam jsou, což, jestli si dobře vybavuju, tak u GN žádné gufero na klice není (měl jsem GS125, je tam stejný motor). Falešný vzduch to bude sát max u sacích přírub. Viděl bych to na to co jsem psal, on tenhle motor než se dobře zahřeje drží volnoběh celkem blbě.

Vysoké otáčky po zahřátí

8.5.2022 v 15:06 | Nahoru | #4


Naposledy editováno 08.05.2022 15:08:57

Vysoké otáčky po zahřátí

8.5.2022 v 19:10 | Nahoru | #5
Jakou máš vůli na lanku plynu? Vrací se samo dobře do dorazu , když to drží ty 3000ot?

Vysoké otáčky po zahřátí

8.5.2022 v 20:00 | Nahoru | #6
smap> Lanko je volny a klapka je oprena o dorazovy/regulacni sroub.

1 reakcí na tento příspěvek Vysoké otáčky po zahřátí

19.5.2022 v 19:57 | Nahoru | #7
Mám úplně stejný problém u hondy CLR 125 kterou jsem koupil a je na ní namontovaný karburátor z GN 125! Za studeného motoru otáčky v pohodě a u ohřátého strašný!

(reakce na) Vysoké otáčky po zahřátí

12.7.2022 v 09:34 | Nahoru | #8
Jardys>
Muzete/nemusite zkusit.
Tovární nastavení karbecu GN 125:

1987-1990: 2 otacky
1991-1996: 1 7/8 otacky (1,87 otacky)
1997-2001: 1 1/4 otacky

Vysoké otáčky po zahřátí

8.8.2022 v 22:30 | Nahoru | #9
Přesně tohle mi moje dělá taky

Vysoké otáčky po zahřátí

11.8.2022 v 09:35 | Nahoru | #10
Napada ma myslenka, majitelia GN125 mi to skuste potvrdit/vyvratit:

Mne to pride uz ako pravidlo u tejto motorky ...
Skontrolujte si prosim ci mate na Pilote Jet (tryska velnobehu) zatku (spunt)!
Tu je foto od jedneho z vas a tiez tam chyba. Potom si volnobeh nasava benzin po kyblech, je rozhozeny, dokonca si moze hl. tryska pri jazde naplno prisat vzduch ak ma velky podtlak...je to rozhodene jak lego v krabici.
Pilot ma sat len malou dirkou v kanalku (cerna sipka) ak to mate/mame odspuntovane, dela to bordel !

Naposledy editováno 12.08.2022 07:46:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki GN 125, spolehlivost Suzuki GN 125 coconut69 8 8.4.2024 v 22:35 Seka100
Výkonová díra v 6500 ot Suzuki GN 125 Jakubv 3 1.6.2022 v 10:16 Ariete
Zadní světlo suzuki gn 125 Suzuki GN 125 Mirek1108 1 15.9.2021 v 09:41 Seka100
Snímač polohy klapky - vliv na chod... Suzuki GN 125 Jakubv 25 9.6.2021 v 09:36 Seka100
Poloha retezoveho kolecka Suzuki GN 125 Jakubv 3 6.2.2020 v 14:09 Jakubv


TOPlist