Téma: Víte co se vám dějě pod kapotama?
 
6.4.2013 v 19:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víte co se vám dějě pod kapotama?

7.4.2013 v 11:41 | Nahoru | #1
Velkobouchač> když já se kdysi dávno učil, byla optimální teplota motoru kolem 120st, ale kvůli bodu varu se to stláčí na těch 85-90.(a taky proto je chladící systém přetlakový, aby se zvýšil bod varu chladiva)..kdybys měl pravdu, nebyl by problém motor uchladit na těch 60.
Edit: a teplota oleje je normálně přes stovku-to kdysi švára řešil, že se mu hřeje auto, než zjistil, že je to teplota oleje

Naposledy editováno 07.04.2013 11:43:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víte co se vám dějě pod kapotama?

7.4.2013 v 15:01 | Nahoru | #2

choze69 píše: Velkobouchač> když já se kdysi dávno učil, byla optimální teplota motoru kolem 120st, ale kvůli bodu varu se to stláčí na těch 85-90.(a taky proto je chladící systém přetlakový, aby se zvýšil bod varu chladiva)..kdybys měl pravdu, nebyl by problém motor uchladit na těch 60.
Edit: a teplota oleje je normálně přes stovku-to kdysi švára řešil, že se mu hřeje auto, než zjistil, že je to teplota oleje



optimální teplota neznamená největší výkon, to znamená že dochází k nejlepšímu spalování paliva (nejnižší emise). proč mají závodní motorky velké chladiče? aby se ohřívali víc?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist