Naposledy editováno 01.04.2013 00:55:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya
Jako další schůdek jsem zvolil MZ 251 a to jsem se rozhodoval ještě mezi ni a J. 350. Dalším schůdkem bude K(r)awa ER 6 nebo Bandit a řekl bych že to není špatné stupňování, ale to je trochu mimo mísu, zpět k tématu - když člověk neni totálně tupej, může začínat na dvoutaktech.. Když jsem v autoškole jezdil na GS 500 a doma honil MZ tak jsem měl naprosto stejný styl jízdy a brždění motorem jsem nijak zvlášť neřešil, ikdyž je pravda, že jsem pak MZ hodil do škarpy
Simson hračka neni, základy dá, všechno co má dvě kola dá základy
Všichni sme jedna stopa bez ohledu na původ strojů lidi...
A většinou neni chyba v motorce, ale je mezi řídítkama a sedlem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya
Fidel1994 píše: 650ccm> Simson že je hračka? Myslím že před dvaceti a více lety začínali kluci na podobných strojích a pak šli přes MZ nebo větší Jawky výš a výš, nebo si začátkem devadesátých let pořídili první japonce či na čas přestali s moto kariérou kvůli rodině či autu a dnes jezdí na šestkách, třičtvrtě litrech, litrech i větších a většina si nestěžuje na své začátky před desítkami let. Já se také rozhodoval mezi Yuki TR 125 nebo Simsonem a radši jsem přijal Simsona, ten má aspoň ocel z oceli a také jsem ušetřil na studentíka dost peněz.
Jako další schůdek jsem zvolil MZ 251 a to jsem se rozhodoval ještě mezi ni a J. 350. Dalším schůdkem bude K(r)awa ER 6 nebo Bandit a řekl bych že to není špatné stupňování, ale to je trochu mimo mísu, zpět k tématu - když člověk neni totálně tupej, může začínat na dvoutaktech.. Když jsem v autoškole jezdil na GS 500 a doma honil MZ tak jsem měl naprosto stejný styl jízdy a brždění motorem jsem nijak zvlášť neřešil, ikdyž je pravda, že jsem pak MZ hodil do škarpy
Simson hračka neni, základy dá, všechno co má dvě kola dá základy
Všichni sme jedna stopa bez ohledu na původ strojů lidi...
A většinou neni chyba v motorce, ale je mezi řídítkama a sedlem
Tak se nezlob, že jsem se dotknul tvého prvního biku. Nepohrdám Simálem, jen si myslím, že rozměrově a výkonově to je víc hračka než Yuki Sport 125 a pod.
Abys neměl pocit, že se povyšuje nebo tak něco - já začínal na Mustangovi (dostal jsem ho v srpnu 1973 ke 14.narozeninám a nedal jsem na něj dopustit. A kdybych neudělal další zkušenost s svými dětmi, asi by mne ani ve snu nenapadlo tady vstupovat do téhle diskuse. To bylo tak: ke 14.narozeninám jsem staršímu synovi koupil čmoudící padinku (Jawa Mosquito). Jelo to sice jak z praku (na svoji kubaturu), ale charakteristika motoru (žádný střed atd.) mne donutila se zamyslet, jestli se na tom fakt naučí řídit moderní mašiny - a raději jsem k 16.narozeninám synátorovi koupil Kentoyu Lens, na které jsem se pak sám rád povozil a nakonec ji jezdila i moje žena.
Hlavně - synátor si po dvou letech praxe v 18 udělal omezené papíry a já koupil ER-6. Jasně, že jsem se o kluka bál, ale asi právě těch pár tisíc km na čtyřtaktní dváce relativně hodně velkých rozměrů se zasloužilo o to, že tu mašinu kluk vodil hned od začátku s přehledem. To by se na padince nenaučil.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
Názor na karburátor Nibbi Yuki Sport 125, Jincheng JC 125 17 B | Airone | 4 | 9.5.2024 v 21:57 Airone |
trubka vzduchu Yuki Sport 125 | Onicek_24 | 4 | 12.12.2023 v 12:09 hondaman1 |
bubnová zadní brzda Yuki Sport 125 | Onicek_24 | 17 | 28.6.2023 v 11:40 callowsick |
motor nejde do otáček Yuki Sport 125 | Onicek_24 | 10 | 17.5.2023 v 05:40 Onicek_24 |