globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jakou 125ccm? yuki, kentoya
Cau, asi všichni řeknou, že se tu zas řeší to samé-jakou 125ku :). Chtěl bych se zeptat, kterou z techto motorek byste zvolili? - Yuki sport, Yuki Twinsport nebo Kentoya Lens? Asi skoro všichni řeknou, že je to čína....jasný ale myslím že na pohodové ježdění to stačí, navíc díly jsou dost levné podle mě. Lidi co to mají jsou také spokojení co tak vidím a slyším... Jiné moto, které by připadalo v úvahu jsem nenašel. Která z těchto tří má asi nejlepší výkon? U té yuki twinsport má většina 2 válce ale viděl jsem že jsou i jednoválcové. Trochu to nechápu když je to stejný model, i stejný rok výroby a některé jsou dvouválce a některé ne. Myslíte, že je dvouválec v něčem lepší? Zdá se mi že twinsport má lepší výkon než yuki sport.....Takže vůbec nevím do čeho raději jít. Díky za vaše názory a rady.


Naposledy editováno 01.04.2013 00:55:57
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

1 reakcí na tento příspěvek jakou 125ccm? yuki, kentoya

9.4.2013 v 12:28 | Nahoru | #151
Příspěvek nade mnou to napsal výstižně. Kdo si kupuje 125 a nechá si jí navěky?
Znám pár lidí co koupili číňana a špatný , naopak pár co koupili a dobrý a to samé se dá říct označkové jetině. Koupíš 125 jetou značkovou a za 14 dní oprava z japan dílů za nehorázný peníze ... Nebyl bych tak radikální ani v jednom případě zda je lepší to či ono . Jistota je asi vyndat ranec kaček za relativně malou motorku na 2-3 roky a koupit značkovou novou. Co si budem povídat , kdo si to ale může dovolit.Každej si to rozhodnutí musí udělat sám , nikdo z těch radilů mu pak stejně nepomůže když se to pose **.Internetovej papír snese hodně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya

9.4.2013 v 12:33 | Nahoru | #152
Fidel1994> No vidíš to a já jsem přešel z Blaty zase zpátky na "vjetnamce". Nijak mi ten "komfort" nechybí. Sice ty vibrace jsou trochu více horší, ale kdo začínal na fichtlu, tak to jistě přežije. Pro mě je to motorka na experimenty, která prostě má svoje chyby. Ale po zkušenostech s 2 yukinama, mohu říct že pokud člověk nechce jen jezdit, ale taky si občas něco upravit, aby z toho měl radost, tak je to ideální stroj.

(reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya

9.4.2013 v 12:57 | Nahoru | #153
sved> "Nebyl bych tak radikální ani v jednom případě zda je lepší to či ono"
Tak nějak o tomto jsem se snažil psát. Protože na těch pár prvních stránkách jsou to šílené dohady... Tyhle levné motorky si udělaly negativní reklamu, když se k nám začaly dovážet, to ví každej, kdo si o tom zagooglí nebo má vlastní zkušenost a že se teď trošku zvedly kvalitou, tím se těchto negativních předsudků nezbaví. To je jak věčně zadřené Alfy Romeo v 90. letech, taky si dnes hodně lidí řekne - Alfa - Ital - křáp. To je to samé s Peugeotama, a to ten můj drží a drží a jiným se sypou (hlavně kvůli zacházení), ale ihned - Francouz - křáp. MZ 251 - při prasení problémy se spojkou - MZ 251 - spojka - křáp. A takhle je to s každou věcí. A proto tady máme - Čína - nekvalitní - křáp. Ale to tak jen "mimo mísu".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya

9.4.2013 v 12:59 | Nahoru | #154
besol> Zajímavá výměna, jaký byl přesnej důvod? Bastlit můžeš přece jakoukoliv motorku a nemusí to být z nutnosti, že se rozpadá..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya

9.4.2013 v 13:24 | Nahoru | #155
Fidel1994> To sice je pravda že upravovat se může cokoliv, ale rozdíl je v cenovce motorky. Možná si mě špatně pochopil, ale já myslím úpravy, které k něčemu budou a ne úpravy typu pokus omyl, to není můj styl. Motorku používám hlavně do lesa, kde zkouším co vydrží a poznatky jsou zatím dobré. Co se týče Blaty tak to byla dobrá motorka, občas se tam vyskytli problémy jako 3x výměna volnoběžky, upadlej držák brzdy, motoru atd. , ale mě tyhle vady nikdy nějak extra neštvali. Ale časem jsem poznal, že je lepší koupit něco levnějšího a nechat si peníze bokem. Podle mě je zbytečný utrácet za "malorážku" tolik peněz.

jakou 125ccm? yuki, kentoya

9.4.2013 v 13:44 | Nahoru | #156
Ještě jedna do debaty : kupovat z druhé ruky je vždycky risk a jednou se prostě můžeš pěkně spálit.Se známým jsem byl jako řidič auta pro 300 yamahu skůtra. Krásnej kus , prostě všechno nej, jízda ok, cena tak akorát. Domů /200 km / nedojela. V servisu diagnostikovali že se někdo hrabal v motoru. Spousta dohadů s prodávajícím a nic ....oprava v ceně 80% motorky.
Tak možná u té 125 číňana a dvou let záruky bych asi nebyl takovej skeptik.
Jinak ale : Každej svého štěstí strůjce .........

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya

9.4.2013 v 14:31 | Nahoru | #157

besol píše: Fidel1994> To sice je pravda že upravovat se může cokoliv, ale rozdíl je v cenovce motorky. Možná si mě špatně pochopil, ale já myslím úpravy, které k něčemu budou a ne úpravy typu pokus omyl, to není můj styl. Motorku používám hlavně do lesa, kde zkouším co vydrží a poznatky jsou zatím dobré. Co se týče Blaty tak to byla dobrá motorka, občas se tam vyskytli problémy jako 3x výměna volnoběžky, upadlej držák brzdy, motoru atd. , ale mě tyhle vady nikdy nějak extra neštvali. Ale časem jsem poznal, že je lepší koupit něco levnějšího a nechat si peníze bokem. Podle mě je zbytečný utrácet za "malorážku" tolik peněz.



nečetl jsi náhodou poslední MotorBike?

(reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya

9.4.2013 v 15:15 | Nahoru | #158

callowsick píše: nečetl jsi náhodou poslední MotorBike?

Nečetl. Co tam bylo pěkného ?

(reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya

9.4.2013 v 15:21 | Nahoru | #159

besol píše: Fidel1994> To sice je pravda že upravovat se může cokoliv, ale rozdíl je v cenovce motorky. Možná si mě špatně pochopil, ale já myslím úpravy, které k něčemu budou a ne úpravy typu pokus omyl, to není můj styl. Motorku používám hlavně do lesa, kde zkouším co vydrží a poznatky jsou zatím dobré. Co se týče Blaty tak to byla dobrá motorka, občas se tam vyskytli problémy jako 3x výměna volnoběžky, upadlej držák brzdy, motoru atd. , ale mě tyhle vady nikdy nějak extra neštvali. Ale časem jsem poznal, že je lepší koupit něco levnějšího a nechat si peníze bokem. Podle mě je zbytečný utrácet za "malorážku" tolik peněz.



Ano, však tohle je správnej přístup

1 reakcí na tento příspěvek jakou 125ccm? yuki, kentoya

9.4.2013 v 15:56 | Nahoru | #160
Tady to žije
Nic méně - namísto ohlasů od lidí, kteří vlastní či vlastnili ten který konkrétní motocykl "čínské" provenience a poradili tazateli, producíruje se tu mnoho "odborníků" často s mlíkem na bradě, kteří doma nikdy "čínu" neměli, ale [ jejich kamarád ano a bylo to hrozný
Zopakuji tedy moji zkušenost - Kentoya Lens ročník 2005 byl velmi dobrý a doporučuji.

A ještě k kategori čmoudících padesátek (některé tu jsou s vážnou tváří presentovány jako reálná alternativa čtyřtaktním dvackám) - proboha, jen to ne! Ani ty nejlepší (z cenově dostupných) se svými jízdními vlastnostmi nepodobají dospělé motorce. Simál je hračka pro děti, Jawa Mosquito jede a brzdí sice lépe, ale vlastnosti malého dvoutaktu prostě nejsou podobné většímu 4t. Nenaučí se člověk jezdit "na krouťák" ve středních otáčkách, nenaučí se brzdit motorem ... Pro budoucí přechod na velkou mašinu je dvacka 4t mnohem vhodnější.

2 reakcí na tento příspěvek jakou 125ccm? yuki, kentoya

9.4.2013 v 20:33 | Nahoru | #161
Ahoj.
Přispěju se svojí troškou do mlýna. Dva roku jsem prodával číňany. No, a pak jsem další dva roky řešil za svoje reklamace. Od pracovníka registru vozidel vím, že většina těch motorek už je dnes ( po pěti letech ) vyřazená z provozu. Při koupi a ze začátku vypadalo vše v pohodě ale je to všechno šunt. Když byla firma Capirelli ještě v Třebíči, zlomili mne do prodeje scooterů Capirelli - no, úplně ta stejná story. Já myslím, že číňanům šla moc pěkně ta rýže, porcelán, ohňostroje a měli by u toho zůstat. Moje děli od začátku, co začali jezdit ( malej 3,5roku, malá 5 let ) vyfasovali Suzuki LT 50 Yamahu PW 50, později Malagutti Grizzly 50 a Yamahu PW 80 a ještě později KTM SX 65 a víte co ? Za těch 8 let, co moje děti jezdí, jsem na těch motorkách krom základní údržby nemusel nic opravovat. Můj švára a spousta mých zákazníků si nedala říct a někde ,,super výhodně,, nakoupili číňany. NO a dnes jsou z těch dětí zarytí nemotorkáři. Poprvé to dítě přitlačí domu nepojízdné s pláčem, podruhé naštvané a potřetí na to většina dětí rezignuje. No a dospělý je jen dítě co vyrostlo. Až Tě ten číňan párkrát někde nechá, třeba z Tebe nakonec bude cyklista. Čínu nebrat. Něco došetři a kup japonce.

(reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya

9.4.2013 v 20:51 | Nahoru | #162

Čeňkůvmotobazar píše: Ahoj.
Přispěju se svojí troškou do mlýna. Dva roku jsem prodával číňany. No, a pak jsem další dva roky řešil za svoje reklamace. Od pracovníka registru vozidel vím, že většina těch motorek už je dnes ( po pěti letech ) vyřazená z provozu. Při koupi a ze začátku vypadalo vše v pohodě ale je to všechno šunt. Když byla firma Capirelli ještě v Třebíči, zlomili mne do prodeje scooterů Capirelli - no, úplně ta stejná story. Já myslím, že číňanům šla moc pěkně ta rýže, porcelán, ohňostroje a měli by u toho zůstat. Moje děli od začátku, co začali jezdit ( malej 3,5roku, malá 5 let ) vyfasovali Suzuki LT 50 Yamahu PW 50, později Malagutti Grizzly 50 a Yamahu PW 80 a ještě později KTM SX 65 a víte co ? Za těch 8 let, co moje děti jezdí, jsem na těch motorkách krom základní údržby nemusel nic opravovat. Můj švára a spousta mých zákazníků si nedala říct a někde ,,super výhodně,, nakoupili číňany. NO a dnes jsou z těch dětí zarytí nemotorkáři. Poprvé to dítě přitlačí domu nepojízdné s pláčem, podruhé naštvané a potřetí na to většina dětí rezignuje. No a dospělý je jen dítě co vyrostlo. Až Tě ten číňan párkrát někde nechá, třeba z Tebe nakonec bude cyklista. Čínu nebrat. Něco došetři a kup japonce.



tohle by si měli přečíst všichni ti co považujou čínskou motorku za kvalitní... Prd leda.. Jsou to šmejdy..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya

10.4.2013 v 08:48 | Nahoru | #163
650ccm> Simson že je hračka? Myslím že před dvaceti a více lety začínali kluci na podobných strojích a pak šli přes MZ nebo větší Jawky výš a výš, nebo si začátkem devadesátých let pořídili první japonce či na čas přestali s moto kariérou kvůli rodině či autu a dnes jezdí na šestkách, třičtvrtě litrech, litrech i větších a většina si nestěžuje na své začátky před desítkami let. Já se také rozhodoval mezi Yuki TR 125 nebo Simsonem a radši jsem přijal Simsona, ten má aspoň ocel z oceli a také jsem ušetřil na studentíka dost peněz.
Jako další schůdek jsem zvolil MZ 251 a to jsem se rozhodoval ještě mezi ni a J. 350. Dalším schůdkem bude K(r)awa ER 6 nebo Bandit a řekl bych že to není špatné stupňování, ale to je trochu mimo mísu, zpět k tématu - když člověk neni totálně tupej, může začínat na dvoutaktech.. Když jsem v autoškole jezdil na GS 500 a doma honil MZ tak jsem měl naprosto stejný styl jízdy a brždění motorem jsem nijak zvlášť neřešil, ikdyž je pravda, že jsem pak MZ hodil do škarpy
Simson hračka neni, základy dá, všechno co má dvě kola dá základy
Všichni sme jedna stopa bez ohledu na původ strojů lidi...
A většinou neni chyba v motorce, ale je mezi řídítkama a sedlem

(reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya

10.4.2013 v 10:50 | Nahoru | #164
Fidel1994> Chlapče , ty mluvíš jako kniha

jakou 125ccm? yuki, kentoya

10.4.2013 v 12:36 | Nahoru | #165
Tož spisovně jinak sem automechanik s ekonomkou

(reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya

10.4.2013 v 14:40 | Nahoru | #166

Čeňkůvmotobazar píše: Ahoj.
Přispěju se svojí troškou do mlýna. Dva roku jsem prodával číňany. No, a pak jsem další dva roky řešil za svoje reklamace. Od pracovníka registru vozidel vím, že většina těch motorek už je dnes ( po pěti letech ) vyřazená z provozu. Při koupi a ze začátku vypadalo vše v pohodě ale je to všechno šunt. Když byla firma Capirelli ještě v Třebíči, zlomili mne do prodeje scooterů Capirelli - no, úplně ta stejná story. Já myslím, že číňanům šla moc pěkně ta rýže, porcelán, ohňostroje a měli by u toho zůstat. Moje děli od začátku, co začali jezdit ( malej 3,5roku, malá 5 let ) vyfasovali Suzuki LT 50 Yamahu PW 50, později Malagutti Grizzly 50 a Yamahu PW 80 a ještě později KTM SX 65 a víte co ? Za těch 8 let, co moje děti jezdí, jsem na těch motorkách krom základní údržby nemusel nic opravovat. Můj švára a spousta mých zákazníků si nedala říct a někde ,,super výhodně,, nakoupili číňany. NO a dnes jsou z těch dětí zarytí nemotorkáři. Poprvé to dítě přitlačí domu nepojízdné s pláčem, podruhé naštvané a potřetí na to většina dětí rezignuje. No a dospělý je jen dítě co vyrostlo. Až Tě ten číňan párkrát někde nechá, třeba z Tebe nakonec bude cyklista. Čínu nebrat. Něco došetři a kup japonce.


Osobně neznám nikoho, koho by čínská motorka někde nechala a že těch čína rajdrů tu kolem jezdí. A když je někdo prase, co neumí na motorce jezdit a starat se o ni, tk může zůstat viset na čemkoli, ať je to číňan nebo japonec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya

11.4.2013 v 12:17 | Nahoru | #167

Fidel1994 píše: 650ccm> Simson že je hračka? Myslím že před dvaceti a více lety začínali kluci na podobných strojích a pak šli přes MZ nebo větší Jawky výš a výš, nebo si začátkem devadesátých let pořídili první japonce či na čas přestali s moto kariérou kvůli rodině či autu a dnes jezdí na šestkách, třičtvrtě litrech, litrech i větších a většina si nestěžuje na své začátky před desítkami let. Já se také rozhodoval mezi Yuki TR 125 nebo Simsonem a radši jsem přijal Simsona, ten má aspoň ocel z oceli a také jsem ušetřil na studentíka dost peněz.
Jako další schůdek jsem zvolil MZ 251 a to jsem se rozhodoval ještě mezi ni a J. 350. Dalším schůdkem bude K(r)awa ER 6 nebo Bandit a řekl bych že to není špatné stupňování, ale to je trochu mimo mísu, zpět k tématu - když člověk neni totálně tupej, může začínat na dvoutaktech.. Když jsem v autoškole jezdil na GS 500 a doma honil MZ tak jsem měl naprosto stejný styl jízdy a brždění motorem jsem nijak zvlášť neřešil, ikdyž je pravda, že jsem pak MZ hodil do škarpy
Simson hračka neni, základy dá, všechno co má dvě kola dá základy
Všichni sme jedna stopa bez ohledu na původ strojů lidi...
A většinou neni chyba v motorce, ale je mezi řídítkama a sedlem



Tak se nezlob, že jsem se dotknul tvého prvního biku. Nepohrdám Simálem, jen si myslím, že rozměrově a výkonově to je víc hračka než Yuki Sport 125 a pod.
Abys neměl pocit, že se povyšuje nebo tak něco - já začínal na Mustangovi (dostal jsem ho v srpnu 1973 ke 14.narozeninám a nedal jsem na něj dopustit. A kdybych neudělal další zkušenost s svými dětmi, asi by mne ani ve snu nenapadlo tady vstupovat do téhle diskuse. To bylo tak: ke 14.narozeninám jsem staršímu synovi koupil čmoudící padinku (Jawa Mosquito). Jelo to sice jak z praku (na svoji kubaturu), ale charakteristika motoru (žádný střed atd.) mne donutila se zamyslet, jestli se na tom fakt naučí řídit moderní mašiny - a raději jsem k 16.narozeninám synátorovi koupil Kentoyu Lens, na které jsem se pak sám rád povozil a nakonec ji jezdila i moje žena.
Hlavně - synátor si po dvou letech praxe v 18 udělal omezené papíry a já koupil ER-6. Jasně, že jsem se o kluka bál, ale asi právě těch pár tisíc km na čtyřtaktní dváce relativně hodně velkých rozměrů se zasloužilo o to, že tu mašinu kluk vodil hned od začátku s přehledem. To by se na padince nenaučil.

(reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya

11.4.2013 v 14:00 | Nahoru | #168

650ccm píše: Tak se nezlob, že jsem se dotknul tvého prvního biku. Nepohrdám Simálem, jen si myslím, že rozměrově a výkonově to je víc hračka než Yuki Sport 125 a pod.
Abys neměl pocit, že se povyšuje nebo tak něco - já začínal na Mustangovi (dostal jsem ho v srpnu 1973 ke 14.narozeninám a nedal jsem na něj dopustit. A kdybych neudělal další zkušenost s svými dětmi, asi by mne ani ve snu nenapadlo tady vstupovat do téhle diskuse. To bylo tak: ke 14.narozeninám jsem staršímu synovi koupil čmoudící padinku (Jawa Mosquito). Jelo to sice jak z praku (na svoji kubaturu), ale charakteristika motoru (žádný střed atd.) mne donutila se zamyslet, jestli se na tom fakt naučí řídit moderní mašiny - a raději jsem k 16.narozeninám synátorovi koupil Kentoyu Lens, na které jsem se pak sám rád povozil a nakonec ji jezdila i moje žena.
Hlavně - synátor si po dvou letech praxe v 18 udělal omezené papíry a já koupil ER-6. Jasně, že jsem se o kluka bál, ale asi právě těch pár tisíc km na čtyřtaktní dváce relativně hodně velkých rozměrů se zasloužilo o to, že tu mašinu kluk vodil hned od začátku s přehledem. To by se na padince nenaučil.



Na tom něco bude. Moke žena taky jezdila kupa let jen Fichtla pak Simsona, pak MZ a pořád to bylo o ničem. Nakonec Yuki TR125 a docela jí školila.V podstatě začala od začátku a postupně jsme přidávali na hloubce bláta a prudkosti výjezdů. Dnes jezdí, troufám si říct perfektne. Sice pomaleji než já , ale má velmi dobrou techniku a to jí naučila Yukina. Dnes si hraje se 250 4T. Uvažoval jsem tenkrát o DT 125 ale ten 2T jí prostě neseděl. Sice lehoučká proti Yuki (ta měla 130 kg) ale práce se spojkou, žádnej spodek, ve vrchu splašený...

jakou 125ccm? yuki, kentoya

16.4.2013 v 15:46 | Nahoru | #169
Já jednu mám, jezdil jsem na ní od šestnácti do devatenácti, žádný cukání, žádný klepání, se vším naprostá spolehlivost a dovezla mě vždycky pohodově do cíle

http://www.motorkari...port-125-502251.html

jakou 125ccm? yuki, kentoya

4.5.2013 v 07:59 | Nahoru | #170
Za mě Jawa dandy 125 ( s licenčním motorem od hodny - ten od jawy nebrat) - bezproblémovej stroj kterej natrhne prdel CBR 125 :D

jakou 125ccm? yuki, kentoya

4.5.2013 v 13:48 | Nahoru | #171
Všechny názor PŘED čenkůvbazar jsou cenné.
Samozřejmě že když někdo prodával levné motorky, tvrdil lidem, že pojedou navěky... tak se nemůže divit.
Čínu mám, mám ji po BMW a jsem spokojen. Problém není čína, ale přístup prodejců v ČR.
Např. v mé číně byla komunistická duše BARUM (v bezdušové pneumatice).
Tj. někdo jezdil (novináři), píchnul (nevím kdo), opravil (taktéž nevím kdo) a pak jsem motorku koupil já.
Tohle není chyba číny, to je chyba prasat v ČR. Motorku jsem kupoval v AUTO Průhonice, tj. u držitelů značky Yuki a výhradního dovozce těchto čín.

Zrovna u yuki bych řekl, že to je moderní jawa. Pětikvalt, 4T, nežere olej, jen jezdí a jezdí. 17 kW je stejné s Jawou 350, ale díky plochému krouťáku 4T motoru jsou mnohem lépe využitelné.

Občas se musí jawit, umřela pojistka po smrtí baterky, ale místo "gelovky" mám čínskou toplite baterku a problém se neopakoval (nesnáším "gelovky", škoda že origo v motorce byla), jednou řetězovka (aktuální je v půlce životnosti), gumy ještě původní (zadní 160/60 se jen tak neojede), tlumiče upsidy nesáknout, elektrika komplet funguje, jen plasty praskly, ale na plasty to nejezdí a na čopru ani nemají co dělat. To, že na 20 let starých japoncích jsou kryty indukček "chrom" z plastu, je holý fakt. A za druhé, plastový kryt domečku klapky z levého válce mi upadl i z BMW. Reakce dealera: neřešit, co z BMW upadne, to tam nebylo potřeba :)

Do kamene tesat.

Na ježdění po ČR je yuki ideální mašina, dálky lítám letadlem.
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 Včera v 19:04 hadra76
Názor na karburátor Nibbi Yuki Sport 125, Jincheng JC 125 17 B Airone 4 9.5.2024 v 21:57 Airone
trubka vzduchu Yuki Sport 125 Onicek_24 4 12.12.2023 v 12:09 hondaman1
bubnová zadní brzda Yuki Sport 125 Onicek_24 17 28.6.2023 v 11:40 callowsick
motor nejde do otáček Yuki Sport 125 Onicek_24 10 17.5.2023 v 05:40 Onicek_24


TOPlist