1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měli jste za totality zahraniční motorku?
1 - Mít za hranicema příbuzenstvo, či známého kteří Ti motorku poslali darem.
2 - Nebo mít dostatek bonů a motorku si objednat v tuzexu.
3 - V Brně po zkončení veletrhu rozprodávali vystavené motorky, bylo nutno ovšem
zamluvit již na začátku typ kterej jsi chtěl.
4 - Koupit motorku od někoho kterej ji už tady měl na sebe psanou.
Servis a prodejci neexistovali, náhradní díly jsi se musel snažit aby Ti dovezl někdo
z venku a to i blbej olejovej filtr. Něco zajišťoval tuzex.
Žádná sláva, ale když jsem se v té době projel na Gold Wingu tak to byl kolem
motorky rozruch.
PEPAFJR píše: Jak si tak vzpomínám, tak získat novou japonskou motorku za komunistů bylo možné nejméně 4 způsoby.
1 - Mít za hranicema příbuzenstvo, či známého kteří Ti motorku poslali darem.
2 - Nebo mít dostatek bonů a motorku si objednat v tuzexu.
3 - V Brně po zkončení veletrhu rozprodávali vystavené motorky, bylo nutno ovšem
zamluvit již na začátku typ kterej jsi chtěl.
4 - Koupit motorku od někoho kterej ji už tady měl na sebe psanou.
Servis a prodejci neexistovali, náhradní díly jsi se musel snažit aby Ti dovezl někdo
z venku a to i blbej olejovej filtr. Něco zajišťoval tuzex.
Žádná sláva, ale když jsem se v té době projel na Gold Wingu tak to byl kolem
motorky rozruch.
Jo to máš recht,můs spolužák ze střední měl tatíka v německu,na práci,ne coby emigranta,a ten mu poslal nějakou 2válcovou yamahu 400ccm a pak litra kawu. Byly to v té době neskutečné stroje.