globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s nastartováním
Ahoj Chlapi
Včéra jsem koupil Vnko 900 custom byla v teple v krámě chytla na poprvé když jsem ji přivezl na přívěsu domů cca 200km tak jsem ji už nenatočil myslel jsem si že je to tím že je skoro suchá nádrž tak jsem ji dnes dotankoval do plné s pocitem dobře odvedené práce a holka stále protestuje v garáži netopím takže je tam kolem 4 stupňů celsia...bezín tam jde celá garáž je cítit vypadá to jako by z ničeho nic neházeli svíčky jiskru...Než začnu odstrojovat motorku abych se juknul na svíčky tak se radši zeptám odborníku aby to nebyla nějaká drobnůstka.

Uzavřeno 14.04.2013 v 11:39 uživatelem Machy84

Otevřeno 15.04.2013 v 21:51 uživatelem Machy84
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Problém s nastartováním

Skvělá odpověď, děkuji! 5.4.2013 v 23:54 | Nahoru | #31
pro B..> Teď už ale naposled
Píšu to sem proto,že to mám několikrát vyzkoušené,takže výměna svíček originál svíčákem opravdu bez (jaké-koliv) demontáže nádrže !
Klíč má nejen kloub,ale i oválné díry kloubu,takže klíč nasuneš a pak i se svíčkou vytáhneš z poměrně hluboké díry i hodně z boku

Nádrž přizvedávám vzadu jen při synchronizaci podtlaků klapek. Celá se sundá jen při seřízení ventilů.

Když píšu"rada jiného VN-káře" myslím tím sebe a svou motorku dobře znám Můj profil,narozdíl od Tvého není tajný,takže tam VN uvidíš

(Speciálně pro Tebe : v návodu k obsluze píšou výměnu svíček svěřit odborném servisu )

Naposledy editováno 06.04.2013 22:48:43

Problém s nastartováním

Skvělá odpověď, děkuji! 6.4.2013 v 10:04 | Nahoru | #32
Celý problém je že ti motorka,při převozu vystydla, v garáži taky namáš teplo.Jak tu píší kolegové,je to jen uchlastané.Při startu, jeli to stříkačka nepřidávej plyn,ono si to samo udělá.Vidím to tak že po vyndání svíček,vyvětrat motor.To znamená,vyndat svíčky,osušit případně dát nové.Při výměně není nutné sundavat nádrž,je však nutno použít originál svíčák.Svíčky jsou hodně hluboko.S NGK nejsou probémy.Já osobně ctím,to co je předepsané výrobcem(jistě to mají vyzkoušené. Přeju jen radost z krásné motorky,kterou jsis koupil

Problém s nastartováním

6.4.2013 v 16:58 | Nahoru | #33
alespilot : nevím proč vyskakuješ, "rada jiného VN-káře" je rada z druhé ruky. Když napíšeš vlastní zkušenost, má to váhu, za takovou radu je člověk vděčen a koneckonců proto na fórum chodí.
Proč sem taháš můj profil jsem nepochopil.

(Speciálně pro Tebe : nevím co máš za manuál, já koukám do servisního a ten je pro odborné servisy. Proto tam, člověče, nic takového nepíší.)

(reakce na) Problém s nastartováním

6.4.2013 v 21:36 | Nahoru | #34
B..> Já být tebou tak je vyměním jistota je kulomet ale dal bych tam svíčky značky Brisk jak radili kluci....Jinak sundání nádrže není zas tak hrozné tři šroubky a jedna hadička a tři elektrické spojky zhruba :)

Problém s nastartováním

6.4.2013 v 22:29 | Nahoru | #35
Machy84: No, asi to ještě nechvátá, zatím jen tankuju benzin a měním olej. Motorka šlape jako hodinky. Svíčky by tuhle sezonu měly ještě vydržet. Je ale dobré tyhle věci vědět. Co vím jistě, že v nářadí ten "svíčák" nemám. Vygoogloval jsem ho někde v US shopu za 60 babek plus 40 doprava.... no to určitě! Něco vytvořím.

Problém s nastartováním

11.4.2013 v 20:40 | Nahoru | #36
Nevíte kluci jaký laděný výfuk by se na to hodil?Potřeboval bych to aj se silencerem...Mám garáž blízko baráku a nerad bych otravoval lidi z baráku když pojedu s tím do práce :)

1 reakcí na tento příspěvek Problém s nastartováním

12.4.2013 v 20:44 | Nahoru | #37
Machy84: vraž prachy radši do benzínu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s nastartováním

12.4.2013 v 21:38 | Nahoru | #38
B..> Zas tak moc to nežere :D

(reakce na) Problém s nastartováním

13.4.2013 v 01:09 | Nahoru | #39
Machy84> Pokud chceš jenom bejt zajímavej a nepřeslechnutelnej, je úplně jednoduchá rada. Pokud chceš jezdit za hranice ČR, je rada v podstatě stejná. Kdyžtak do PM ...

1 reakcí na tento příspěvek Problém s nastartováním

Skvělá odpověď, děkuji! 18.4.2013 v 20:38 | Nahoru | #40
Ne, že bych měl nějaký problém, ale nedalo mi to a musel jsem zkusit, jestli je třeba k výměně svíček sundávat nádrž. NENÍ !. Rozhodně není nezbytně třeba originální klíč, který doporučuje alespilot. Použil jsem ořech na svíčky 16 mm z goly, s nástavcem je to úplně akorát a jde to jako víno. Pouze jsem musel gumovou vložku přilepit přibližně do středu ořechu, aby byla v kontaktu s izolátorem a svíčka šla vyjmout. Svíčky po 12 tis km se zdají v pořádku, tak jsem je vrátil na místo.
Třeba to někomu pomůže, protože servisní manuál, když doporučuje nádrž dolů, je úplně mimo.



Problém s nastartováním

13.4.2015 v 15:30 | Nahoru | #41
Cus chlapi, nemuzu nastartovat, asi podobny problem, jako predchozi pisatel, po zime jsem nastartoval uplne bez problemu, dvakrat jsem vyjel a v pohode, ale v sobotu uz jsem nemohl nastartovat, po chvili to chytlo, ale kdyz jsem pridal plyn, tak to zdechlo a uz jsem nenastartoval, zacal jsem u svicek, vyndal jsem je a byly cerne, zitra jdu koupit nove, nevite, jaka je pricina, pokud je to opravdu svickama ? Diky

(reakce na) Problém s nastartováním

13.4.2015 v 17:36 | Nahoru | #42
B..> ahoj, mas pravdu, zrovna dnes jsem to odelal presne jako ty, je fakt, ze to jde i bez original klice a bez sundavani nadrze celkem dobre
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Teflonový sprej - na řemen Kawasaki VN 900 Custom riderr3 14 26.10.2023 v 21:58 riderr3
vyřazení spojkového spínače Kawasaki VN 900 Custom ZdeněkZsP 20 17.8.2023 v 21:05 crestik
Palivoměr Kawasaki VN 900 Custom OHO 14 14.4.2022 v 21:31 riderr3
padáky a zkušenosti Kawasaki VN 900 Custom kmotras 7 6.4.2022 v 19:10 kmotras
Kawasaki VN 900 Custom Kawasaki VN 900 Custom Ford-Radr 5 2.1.2022 v 21:24 kmotras


TOPlist