globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Palivoměr
4.3.2017 v 17:37
Ahojte, mám Kawasaki VN900 Custom r.v.2008, a palivoměr mě neukazuje správně. Při dotankování plné nádrže mě rafika vystoupá max mírně za polovinu. Naopak když mě ukazuje palivo těsně nad hranicí rezervy tak dotankuji do plné max. 7 litrů benzínu. Vycházím z údajů výrobce, že palivová nádrž je na 20t. benzínu.
Máte někdo s tímto problémem zkušenosti? Víte někdo jakým způsobem funguje "plovák" v nádrži?
Motorka má nejato pouze cca 4900km.
Děkuji za Vaše rady a odpovědi. Václav Hájek

Naposledy editováno 04.03.2017 17:41:24

2 reakcí na tento příspěvek Palivoměr

4.3.2017 v 20:43 | Nahoru | #1
Ahoj, to je "klasický" nedostatek VN Na globálním fóru to řešili přidáním rezistoru (odporu) do obvodu plováku ..... já to vyřešil pomocí dvou drátů (s bužírkou) . Z jednoho jsem udělat háček a o druhý jsem to opřel a tahem za háček jsem krásně ohnul drát plováku a už mi ukazuje celá dráha palivoměru )))

Palivoměr

5.3.2017 v 09:00 | Nahoru | #2
Mě na VN900 ukazoval poměrně normálně, asi jsem měl štěstí ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivoměr

5.3.2017 v 09:29 | Nahoru | #3
alespilot>
Ahoj, díky za odpověď. Díval jsem se na plánek umístění plováku v nádrži. Ohnul jsi tedy drátek na kterém drží plovák ? Ze které části nádrže je plovák s drátkem přístupný?

http://www.partsdepo...VN900-C8F%29/485233/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivoměr

5.3.2017 v 14:20 | Nahoru | #4
OHO> Ano, ohnul jsem drát plováku a to hrdlem nádrže - svítil jsem si malou LED baterkou a dráty s bužírkou - měděné jsem použil ,abych si někde "neudělal jiskru" ! Kdybych vyndával celé čerpadlo s plovákem , tak bych musel vypustit nádrž a určitě vyměnit těsnění Tady stačí pevná ruka ,dobré nervy a trpělivost (Mám rok 2008 a původně ručička na plnou nádrž nevyšplhala ani s benzínem po hrdlo - pak To Kawasaki řešila u dalších ročníků).

(reakce na) Palivoměr

5.3.2017 v 15:40 | Nahoru | #5
alespilot>
Ahoj, v každém případě díky za radu. Než se do toho pustím, musím vychytat dojezd dle tachometru. Mám motorku od vánoc a zatím jsem plnou nevyjel. Můj odhad dojezdu při normálním jezdění může být tak 350km. Nebo se pletu?

2 reakcí na tento příspěvek Palivoměr

5.3.2017 v 17:22 | Nahoru | #6
Těch 350 km je naprosto reálných. Když ji nebudeš moc honit umí jet i kousek dál. Ale proč se nervovat, jak zasvítí hladový oko máš cca 60 km na nalezení čerpací stanice

(reakce na) Palivoměr

5.3.2017 v 19:45 | Nahoru | #7
kotas81>
Ahoj, díky za odpověď. Jak jsem psal výše, blbne mě rafika na stav paliva. Za tohoto stavu se nejsem jistý, kdy se rozsvítí hladové oko a kolik tam v ten moment bude ještě benzínu. Podle toho jak se to chová to vidím tak, že se to rožne a v nádrži bude min. 10l. Musím to průbnout a uvidím.

Palivoměr

24.3.2017 v 00:50 | Nahoru | #8
Ahoj, to je fakt dobrý vědět kolik ujedeš po rozsvícení kontrolky. Já jsem vzal 1,5l petku s benzinem a jezdil až do chcípnutí, což bylo 100 km plus minus pár km. Takže jsem docela v klidu do nějakejch 80 km po kontrolce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivoměr

26.3.2017 v 12:56 | Nahoru | #9
kotas81>
Ahoj, mám tomu rozumět tak, že hladové oko funguje nezávisle na chybně ukazující ručičce stavu paliva? Pravda je že rafika byla na stavu nula, v nádrži bylo pořád 10l benzínu a hladové oko nesvítilo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivoměr

26.3.2017 v 18:04 | Nahoru | #10
OHO> je to tak - kontrolka má svůj okruh. Ručička mi po mé výše popsané úpravě chodí v celém rozsahu (natankuju po přepážku v hrdle a ručička je na Full

(reakce na) Palivoměr

16.4.2017 v 19:26 | Nahoru | #11
alespilot> Ahoj, úpravu jsem zatím nědelal, svítím tam jak o život ale plovák s drátkem není vidět. Myslím si, že i hladové oko reaguje divně. Nechal jsem ho rozsvítit a dotankoval jsem do plna a dalo se tam pouze 13l benzínu na který jsem měl nájezd 300km. Má ta nádrž opravdu 20l. tak jak se uvádí v manuálu?
Díky za odpověď. Vašek.

Palivoměr

16.4.2017 v 23:26 | Nahoru | #12
zdar chlapi ja natankuju plnou a ve 272 km mi problikava oko, pri 280 km uz svíti na plno a ja tam dotankuju cca 12 litru. takze mi tam porad asi 8 splouchá ale preventivne tankuju co nejdriv po rozsvicení oka ...jo a ukazatel paliva mi nefunguje co ji mám a zatím to nějak neresim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivoměr

5.6.2017 v 17:14 | Nahoru | #13
alespilot> ahoj. chci na to také mrknout. ohýbal jsi to směrem nahoru? jedním drátem jsi to tlačil dolů a drátem s háčkem tahal nahoru? o kolik tak asi, aby to ukazovalo přesně?

Naposledy editováno 05.06.2017 17:15:23

(reakce na) Palivoměr

14.4.2022 v 21:31 | Nahoru | #14

zain1 píše: alespilot> ahoj. chci na to také mrknout. ohýbal jsi to směrem nahoru? jedním drátem jsi to tlačil dolů a drátem s háčkem tahal nahoru? o kolik tak asi, aby to ukazovalo přesně?



taky to budu muset pořešit, kecá mi to cca o čtvrt nádrže dolu, takže logicky drátek od plováku bych měl ohnout směrem dolu, o kolik, to se bude muset vyzkoušet...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Teflonový sprej - na řemen Kawasaki VN 900 Custom riderr3 14 26.10.2023 v 21:58 riderr3
vyřazení spojkového spínače Kawasaki VN 900 Custom ZdeněkZsP 20 17.8.2023 v 21:05 crestik
padáky a zkušenosti Kawasaki VN 900 Custom kmotras 7 6.4.2022 v 19:10 kmotras
Kawasaki VN 900 Custom Kawasaki VN 900 Custom Ford-Radr 5 2.1.2022 v 21:24 kmotras
zazimování - zvedák Kawasaki VN 900 Custom kmotras 9 20.10.2021 v 20:11 Piwell


TOPlist