Pokud by byla funkce obrácená, stačí spínač přemostit, ale takhle to nedokážu obejít. Můžu s tím žít, ale raději bych se bez toho obešel.
Nenapadlo by nějakého šikulu, co s tím. Dík.
2 reakcí na tento příspěvek vyřazení spojkového spínače
1) vysunutý "bočák", zařazená rychlost, nevymáčknutá spojka - nenastartuje
2) vysunutý "bočák", neutrál, nevymáčknutá spojka - startuje
3) vysunutý "bočák" zařazená rychlost, vymáčknutá spojka - nestartuje
4) zasunutý "bočák" zařazená rychlost, nevymáčknutá spojka - nestartuje
5) zasunutý "bočák" zařazená rychlost, vymáčknutá spojka - startuje
6) zasunutý "bočák", neutrál, nevymáčknutá spojka - startuje
Takhle to funguje obecně. U některých motorek: kdykoliv není zmáčnutá spojka - nestartuje
kdykoliv je vysunutý "bočák" - nestartuje (některé "činy")
zařazená rychlost bez ohledu na spojku - nestartuje
Víc variant mně nenapadlo a doufám že sem to popsal dobře. Bych kolem toho spínače moc nebastlil, protože je to vlastně bezpečnostní prvek.
Pokud to funguje ve variantách dle popisu, nikde chyba není a má to tak být.
Hezký večer, nebo kdy si to přečteš.
S kvaltem nenastartuju.
Za jízdy např. na Václaváku na světlech mi to chcípne - musím vyřadit na neutrál, jinak nenastartuju - pokud stojím v kopci, tak jde najít neutrál opravdu blbě .
Proto je tam tan spínač, abych mohl v této nepříjemné situaci nehledat neutrál, ale jen vymáčknul spojku a nastartoval a zmizel z křižovatky a to mi teď právě nejde.
1 reakcí na tento příspěvek vyřazení spojkového spínače
2 reakcí na tento příspěvek vyřazení spojkového spínače
1 reakcí na tento příspěvek vyřazení spojkového spínače
Tak nic měj se a užij si zbytek roku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyřazení spojkového spínače
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyřazení spojkového spínače
Naposledy editováno 13.12.2016 21:56:10
1 reakcí na tento příspěvek vyřazení spojkového spínače
systém má fungovat tak jak popisuje Milos1 -je to popsáno i v návodu k obsluze.
Mám vyzkoušeno,že právě v připadech kdy "chcípne" motor lze nastartovat s rychlostí,zaklapnutým stojánkem pouze se zmáčknutou spojkou. Rozhodně bych nedoporučoval systém "obcházet" a mít pak možnost třeba sedět na motorce se zaklapnutým stojánkem a nastartovat s rychlostí - automatický sytič by tě pěkně potahall ! Takže najít závadu a opravit !
Vypínač spojky má společnou větev od spínače stojánku a snímače neutrálu - ten vlastně zmáčknutá spojka přemostí a nahradí tak signál o neutrálu. Okruh je propojen ve startovacím relé přez diodu. Takže zkontrolovat spojení těchto konektorů. Pokud by byla v háji dioda ve startovacím relé , tak by to bylo na výměnu .... ale začal bych tím nejlevnějším: proměřit vedení, zásuvky,konektory,spínač... předpokládám , že spínač stojánku funguje jak má ( přijedeš s běžícím motorem , zmáčkneš spojku, zastavíš,rychlost tam necháš a motor zhasneš vysunutím stojánku). Do jara to najdeš
dangsx1100g píše: assassin> To sem netušil,vycházim z letitejch zkušeností se suzukama.
ja taky a zrovna suzuki maji ruzne mapy pro zapalovani v zavislosti na zarazene rychlosti a vyrazeni toho spinace tohle prave rozhodi... urcite to mely motorky od cca 97roku... ale myslim, ze to tam bylo uz driv...
V každém případě díky. Někdy se na to vyspím
assassin píše: obchazeni tohodle spinace neni moc chytre - nektere stroje maji pro neutral/vymacklou spojku specialni mapu vstrikovani/zapalovani a kdyz se to premosti a motorka si mysli ze jede na vymacklou spojku tak jede na tu "spatnou" mapu - casto i s mensim vykonem...
aha, tak odsud jsem si to pamatoval, když jsem řešil ten cirkus s 690
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Teflonový sprej - na řemen Kawasaki VN 900 Custom | riderr3 | 14 | 26.10.2023 v 21:58 riderr3 |
Palivoměr Kawasaki VN 900 Custom | OHO | 14 | 14.4.2022 v 21:31 riderr3 |
padáky a zkušenosti Kawasaki VN 900 Custom | kmotras | 7 | 6.4.2022 v 19:10 kmotras |
Kawasaki VN 900 Custom Kawasaki VN 900 Custom | Ford-Radr | 5 | 2.1.2022 v 21:24 kmotras |
zazimování - zvedák Kawasaki VN 900 Custom | kmotras | 9 | 20.10.2021 v 20:11 Piwell |