bmw_r1300gs_cartec

Téma: Slet Moto Morini
Aktualizace:
Kdy: 15.6.2013 12:00 (já tam budu minimálně půl hodiny předem)
Kde: Hotel Roztoky/Roztoky u Křivoklátu zde
Zastávka: Krčma u Ezopa zhruba ve 13:00 zde
Odjezd dle dohody směrem zpět do Roztok

Tak jsem zběžně naplánoval trasu a je k dispozici zde
Je to uzavřený okruh a je tedy jedno kde začneme, ale začneme Roztoky. Jsou to poměrně pomalé cesty, jede se dost zatáčkama, lesama a silnice rozhodně všude nejsou perfektní. Není to tedy na žádnou palbu, což ale ani není cílem.
Plán je tedy se sejít kolem poledního (nebo rovnou ve 12:00). Chvilku pokecat/odpočinout/počkat na zbytek a vyrazit na cestu. Následně zastavit například v Krčmě u Ezopa, která je v Karlštejně. Tam si dát oběd, potlachat, okouknout mašiny a pokračovat nenásilně v další cestě. Když na to přijde, můžeme to tím zakončit a rozpustit, když se zakecáme na dlouho. Zbytek pak pokračuje směr Křivoklát. Kilometrově ta trasa nevypadá, ale bude to výživné, zvláště ve skupině. Prosím natankujte někdy předem, ať nemusíme řešit pumpy. Pokud budete mít přes půl nádrže, určitě trasu dojedete bez tankování.

Uvítám veškeré komentáře a návrhy k trase a vůbec celému plánu.

Předběžná účast: tučně jsou potvrzení účastníci
Franco82: Corsaro
Rosťa_XJR: Corsaro
Shiver: Corsaro
Polopolo: Granpasso

Ahoj kolegové a asi jen teoreticky i kolegyně!

Příjde mi, že se rodinka morinistů lehce rozrůstá a byla by škoda toho nevyužít. Delší dobu jsem přemýšlel o nějakám malém setkání, a dneska mě cessydy definitivně postrčil.
Přiznám se, že nejsem moc příznivce typického motocyklového srazu, kde se mezi chlastáním a zvracením tůrují motory . Představuju si to jako sobotní vyjížďku, kdy budeme mít možnost okouknout své stroje a trošku tematicky pokecat.

Hlavní znaky setkání dle mých představ:
-Slunná sobota nebo neděle, v dešti nejedu
-Dle zběžného pohledu do profilů se ideálním místem jeví středočeský kraj
-sraz v poledne na vhodném místě u oběda, restaurace se zahrádkou podmínkou . Pokračování směr nějaká zajímavá atrakce po zajímavé cestě
-zastávka na kafe/red bull/čaj, zkrátka jed dle vkusu+palivo, odpočinek a kochačka
-dle nálady pokračování až do chvíle kdy nás to přestane bavit a odjezd domů nebo na klasický motosraz
-primárně vítáni majitelé Corsara, Granpassa, Scramblera
-sekundárně vítání majitelé jiných charismatických "exotů". V podstatě ale kdokoliv, kdo bude chtít. Nebudu odhánět nikoho, tak jak to dělají třeba valaši s prémiovou Ducati. Žejo Drippero . To byl žert, nás není tolik jako dukatistů, tak si to ani nemůžeme dovolit.
-cíl je normálně se lidsky projet, pokochat se více Morinkama na jednom místě. Společnou vyjížďkou popudit pár důchodců, cyklistů a matek s kočáry. Zahřát u srdce všechny příznivce italské krásy a vrátit se zas domů
-termín bude upřesněn, počkáme až bude teplo a nebudou na silnici zbytky toho bordelu

Pokud máte zájem, tak určitě přispějte do vlákna i s nápady a podněty

PS: Kolem Karlštejna a Křivoklátu nejsou špatný cesty...

Předběžný termín: 15.6.2013 (sobota)

Naposledy editováno 14.06.2013 20:48:11
Anketa: Moto Morini je...
Super
96%
Ano!

15.6.2013 v 07:25 | Nahoru | #61
TAk snad to tu ještě bude někdo číst. Já jedu určitě.Vyrážím kolem 9h, ale jedu kotárama, hlavní mne nebaví, tak hlavně opatrně at se sejdem v celku. Těším se.

15.6.2013 v 08:48 | Nahoru | #62
cessydy> to si pis ze cte. Budu tam cekat...

15.6.2013 v 20:02 | Nahoru | #63
Panove setkani bylo super, diky ze jste dorazili Pocasi bylo naprosto idealni.

Fotky brzy nahrnu.

15.6.2013 v 20:35 | Nahoru | #64
Tak jsem v pořádku dorazil. Ze začátku jsem pekelně bloudil a ptal se snad každou druhou vesnici na cestu, ale jak se ukázal směr Benešov tak to šlo. Na cestě domů jsem před Mníškem viděl nepěknou havárii motorky. Kluk byl naštěstí cajk, motorka na tom byla hůř.
Jinak slet byl perfektní. Musím doladit pár detailů, nepřemazávat řetěz, víc se věnovat očistě stroje a dokoupit pár doplňků Hlavně jsem rád, že jsem našel partu chlapů co mají s Morinkama zkušenosti a dokáží se o ně podělit. Díky moc. Morínkářúm zdar!!!

15.6.2013 v 21:15 | Nahoru | #65
Jj, Shiver příště dotáhne šroubky a umyje motorku
Já se zas do příště naučím trochu jezdit a vyberu lepší trasu
Chlapi fotky naleznete tady v zápisu .

Jedna za všechny:

16.6.2013 v 08:48 | Nahoru | #66
Shiver> Ahoj, hlavně že si dorazil vpořádku ostatní jsou detaily. Já sem si z těch vesniček taky trochu zakličkoval, ale nakonec sem správnej směr trefil. Sezona před náma tak doufám, že se ještě sejdem.

16.6.2013 v 08:53 | Nahoru | #67
Franco82> JJ opravdu se zadařilo i včetně počasí. Je mrzuté že jsme takto rozstrkaní a docela daleko ode mne. Protáhl bych vás po šumavě třeba s výletem ke sterzce ve stromech na Lipně. No uvidíme. Fotky jsou super, holky vokatý

16.6.2013 v 11:01 | Nahoru | #68
cessydy> Čusík, bylo to fajn. Je bezva vidět i za těmi nicky na netu konkrétní obličeje
Těším se na příští slet ať je kdekoliv. Jinak si nechám od zkušenějšího poradit něco o jízdním stylu. Furt se snažím tlačit se víc do sedla, ale výsledek je stále stejný. Bolí mě zápěstí jak sviňa od toho, jako to furt tahám jen rukama. je jedno jestli jedu střelbu, nebo na pohodu a nastavením to asi nebude, že? Jinak ještě jednou dík organizátorovi - bylo to fakt super.

16.6.2013 v 12:58 | Nahoru | #69
Rosťa_XJR> To máš pravdu Rosťo je to super, když si tu člověk furt píše a pak se vidíme, je toď uplně jiné. nevím jestli sem ten pravej na rady o jízdním stylu, jen jediné co muhu říci je to, že i lidi co už jezdí nějakou chvilku a jeli za mnou říkali že se stím strašně taky peru, že se mam uvolnit a pojedese mi líp, když na to myslím při jízdě je to fakt pravda, ale nedokážu to dlouho, musím se fakt soustředit. jo mam i kameru na motorku, bylo by zajímavé se nějak navzájem natočit, vidět se, je to někdy hroznej pohled, ale člověk nejlépe vidí ty chyby. Já sebe nahranýho vyloženě nemám vozím to jen na svých řidítkách. Najít pěkné místečko pár zatáček a strávit tam nějakou chvilku a třeba si i udělat fotky. Máme před sebou celé léto tak třeba by bylo zajímavé třeba se někdy někde sejít kde je i ubytování a pěkné cest v sobotu, pojezdit, večer posedět , pokecat a druhý den domů. Jen ten čas je děs, ale stálo by to za to. Já bych asi ubytování i sparkováním v garáži sehnal a za dobrou cenu, teda jestli ten známej ten penzion ještě má. Musíme to promyslet. Já jen koukal jak sme jeli že mi to asi protivám docela dost skáče na těch nerovnostech. nebo to bylo jen zdání. jestli to najdu anebude to moc velké pošlu nějaké video tady z okolí. Kdyžtak to pošlu přes uložnu.

16.6.2013 v 21:23 | Nahoru | #70
Pánové vy nemáte úplně špatný nápady
Rosťo u tebe jsem si toho všimnul, jak procvičuješ ve městě ruce. Já to měl podobně po zimě, jak jsem dlouho nejezdil. První jízdu to taky bolelo a druhý den jsem o tom věděl. Další jízdu se to zlepšilo a teď už na zápěstí vůbec nevzdechnu. Ale zopáknul jsem si to teď na okruhu na zmrzlině. Nezvyklé zalehnutí, pekelné soustředění na práci s plynem a časté maximální brždění a z toho plynoucí zátěž. Po deseti minutách jsem myslel že mi zápěstí rupne, ale pak to přebolelo a dalo se dojet dalších 10 min relativně v klidu. Jsem se rozepsal, ale myšlenka je taková, jestli to není "jen" nezvyk. Je relativně čerstvě po zimě a jestli to ještě střídáš s XJR, tak je to možná ta příčina. Pak je ještě varianta držet se stehnama, tak jak je to vlastně správně. Ale to je třeba pro mě asi o řád náročnější než si odlehčit rukama .
Mimochodem mě po delší jízdě bolí ramena, deltoidy...si člověk nevybere

Co se týče focení nebo točení jsem pro! Zrcadlo klidně příště vezmu a nafotím vám akční fotky

16.6.2013 v 22:07 | Nahoru | #71
tak mě trochu mrzí že jsem byl nakonec mimo... něco mi do toho vlezlo a vrátil jsem se až dneska dopoledne, což byla fakt škoda
Corsara máte krásný, nejvíc je fotka zezadu a všcihni stejný laďáky
snad to nebylo naposled a příště se mi povede dorazit taky

16.6.2013 v 23:05 | Nahoru | #72
Takže jsem dnes věnoval půl dne mašině a troufám si tvrdit, že je vše napraveno Umyto, promazáno, vyleštěno, na radu Cessydyho přejeto silikonem a mašina je jak ze žurnálu. Jen otázka. Jaké používáte mazaní na řetěz? Původně jsem tam dal Valvoline, ale viděli jste jak to vypadalo. Nebo spíš poraďte jak mám namazat řetěz tak, aby při jízdě nešpinil kolo. Přeci jen po nějaké době s kardanem je člověk jak Alenka v říši divů.
dark-demone, nevěš hlavu. Určitě se setkáme. A věř tomu, že to stojí za to. Kluci maj ty Morinky hodně namakaný. Slet hodnotím jako velice přínosný!!!

17.6.2013 v 13:18 | Nahoru | #73
Shiver> Pochvala za očistu

Co se týče mazání, tak mě se osvědčil tenhle postup:
Moc často nečistím, přijde mi že to není při vhodné péči třeba.
Po dojetí stříknu ještě na teplý řetěz mazivo zevnitř a shora směrem na kroužky v obou řadách. Stříkám trubičkou, ale i tak se samozřejmě stříkne prakticky celý řetěz. Chvilku to nechám odpočinout a pak stejným hadrem, kterým jsem chránil při stříkání úniku maziva celý řetěz několikrát otřu. Ve výsledku pak jsou vnější strany řetězu pokryty jen minimálním filmem proti korozi a zároveň se na ně nechytá bordel.
Na mazání používám Motul Chain Lube Road+, ale chystám se přejít na mazání Procycle z Louise. Všichni ho chválí, v testech mělo super výsledky a jako bonus vychází docela levně.
Řetěz takhle mažu dle potřeby, většinou co cca 500km. Při tomhle způsobu není spotřeba maziva velká a řetěz se tváří spokojeně.
Stoprocentní to ale není a sem tam z toho něco na ráfek odletí, zvlášť ve vedru a 200km/h a více.

dark-demon> škoda no, ale ještě bude určitě příležitost.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slet Moto Morini

17.6.2013 v 18:39 | Nahoru | #74
Tak se taky omlouvám, že sem nemohl dorazit ale řešim motorku a nechtěl jsem nic riskovat :-p
Minulý týden mi došel benzín kousek za Brandýskem a od té doby se mi rozsvítíla inspekce motoru a zůstala svítit prý nemá cenu to řešit, ale nemam z toho moc dobrej pocit a nerad bych motorce ublížil, takže snad příště.
Nemáte někdo podobnou zkušenost s tim, že by se Vám rozsvítila kontrolka po tom co Vám došel benzín?

Jinak fotky pěkný, škoda že sem e nemohl zůčastnit, mam stejný ladáčky to musel bejt orchestr v těch vesnicích kolem Berounky :-p

17.6.2013 v 19:03 | Nahoru | #75
kurd> Zdar,mě se rozsvítí ta spodní oranžova kontrolka skoro vždy, když jedu v dešti. Voda se dostane do nějakého spoje. Přestane mi jít rychloměr a nenatáčej se kilometry a pochvilce se rozsvítí oranžová kontrolka. Myslel jsem že je to závada někde v motoru, ale omyl. Tahle kontrolka ukazuje na všeobecnou závadu v elektrice. Když motorka uschne, tak vše maká. Možná by stálo za to projít pár kablíků a zásuvek. Třeba je to jen banalita

19.6.2013 v 21:43 | Nahoru | #76

kurd píše:

Priste se nas sejde urcite jeste vic. I kdyz na ucast si rozhodne stezovat nemuzu a ani nechci

Jinak zvuk to byl brutalni. Kdyz jsem jel za Rostou pres Beroun, tak na jeho corsaro vztekle stekal nejakej coklik a mohl se utrhnout z voditka. Reknu vam, ze ani reznik Krkovicka na sjezdu vegetarianu by nebyl obstastnen tak nenavistivym pohledem, jaky nam dvema ustedrila ta duchodkyne-majitelka psika...
A kdyz jsem jel prvni, tak jsem ani nemusel koukat do zrcatka jestli kluci jedou za mnou. Poznal jsem to po sluchu

Jen tak pro oziveni vlozim jedno zajimave video s corsarem na okruhu. Nevim jestli borec ma hodne velky koule nebo je jenom cvok. No posudte sami treba momenty v 9.19 nebo 10.57? Kazdopadne strelec...

27.8.2013 v 14:40 | Nahoru | #77
Nazdar chlapi, jak to s váma vypadá?
Koukám, že Kurd prodává! Co to? Foukal moc vítr, že chceš zmrzlinu?

Pokud byste někdo měl chuť, tak bych se letos ještě rád někde potkal. Nějakej ten víkendovej slunečnej den se určitě ještě poštěstí.

28.8.2013 v 12:46 | Nahoru | #78
sleduju to tady, mrzí mě že poprvé mi to nevyšlo
pokud to bude nějaká neděle, jsem pro
potřebuju nasát nějaký info a ty bys Franco moch docela vědět, vysledoval sem tvojí aktivitu na zahraničních forech

jebka italská, jak vidí vodu tak se jí nechce

28.8.2013 v 14:15 | Nahoru | #79

dark-demon píše:

Jj, to já čerpám. Bohužel největší zdroj informací je podle mě německý ital-web , jenže tam jsem zatím pasivní. Němčinu zmáklou nemám a přes automatický překladač je to jak od hotentotů (možná že němci už píšou jak hotentoti i v jejich rodném jazyce ). To mě dost mrzí, protože tam je toho o corsaru spousta .

dark-demon píše: jo jinak jsem to umyl, vzal sem hadici s vodou a pozor hned při další jízdě začala chcípat a pak dokonce nechtěla startovat musel sem to roztlačit, a to kurva nebyla prdel... ale teď už jí to zdá se zase přešlo

jebka italská, jak vidí vodu tak se jí nechce

No na tohle si dávám preventivně bacha. Kromě průplachu hadicí po slejváku se snažím otírat a nestříkat

9.9.2013 v 15:20 | Nahoru | #80
Ahoj Morinisti, jsem překvapený kolik nás tady je..... ještě chviku a můžeme dát dohromady fotbalovou jedenáctku i s náhradníky.... Myslíte, že ještě letos pochystáte nějakou vyjížďku na italkách...? Mám slabšího brášku od Corsara tedy 9 1/2 a učíme se spolu fungovat... Je opravdu italská holka se vším všudy... odmlouvá, pak se tulí a když si zrovna sednem, tak je to orgáč až to stříká.... no holt žádná japonská, bezduchá, poslušná mam(š)ina...

9.9.2013 v 21:52 | Nahoru | #81
Vítej mezi námi! Skvělá volba!

Já bych určitě něco ještě podniknul. Teď už to ale dost záleží na počasí a tak se nedá moc plánovat dopředu. Nějaký víkend určitě ale pěkně bude, tak případně hlaste předběžnou ochotu k účasti. A taky navrhněte místo srazu.
Já zvládnu cokoliv, i když moc na východ za Jihlavu nebo HK se mi nechce. Nedávno jsem se projel přes Sušici a měli tam parádní cesty. Cessydy je tam domácí, tak by určitě nějakou krátkou hromadnou trasu a restošku k posezení našel že? Možná by se daly udělat i nějaký ty fotky a videa, jak jsme dumali... Já už jsem trochu začal, tak sem jednu hodím.

Mimochodem já jedu v pátek (když nebude pršet, mám naleštěno) do servisu na 7500km prohlídku. Pokud se nenajde nějaký problém, budu před víkendem ready na dalších 7500.
Zatím žádný problém, pokud pominu ztracený šroubek u tlumivky ve výfuku. Tlumivka kupodivu nevbystřelila a všimnul jsem si toho hned, takže jsem jí neztratil. Šroubek koupen ve fabory za 10Kč. Takže maximální spokojenost, možná ještě větší .

29.9.2013 v 20:38 | Nahoru | #82
Ahoj draci, si připadám jako schizofrenik. Si tu budu psát sám nebo co?

Já jsem sfouknul servis a všechno v cajku. Z airboxu se line trošku syrovejší ryk, zapracoval buď vyčištěný vzduchový filtr, studený vzduch, placebo efekt nebo všechno dohromady. Teď jsem po dovolený a když počasí dovolí, chci nalítat letos ještě co nejvíc. Když budete někdo pro, tak nasměruju vyjížďku tak abych se s nějakým morinistou potkal. Stačí dát echo .

8.10.2013 v 23:01 | Nahoru | #83
Tak znova samomluva!

Co se mi dneska nestalo, jedu s kámošem se projet a zastavíme u Agipu na Dubé. Za chvíli přivrčí dark-demon a chvíli po něm normálně přivalí další 3 (slovy "tři") corsara. Máme normální tuctovku hoši

Vyfotit jsem nestihnul, protože si to rozmysleli a hned nasedli zpět a odfrčeli. Buď jsme s demonem moc smrděli nebo jeli někam, kde budou víc exkluzivní .

9.10.2013 v 15:10 | Nahoru | #84
já to prodám normálně
koupim si motorku taky proto že ji nikde nikdo nemá,a během roku potkám další 4 kousky
toli ktam nebylo ani japonců,j ako tam pčijelo nás

jinak Franco, v sezóně jsem tam docela často, tak myslim nebude problém se tam zas potkat,a třeba tak že se snad i domluvíme
já na to včera myslel, ale řikal sem si že to nemá cenu a že budeš někde stejně lítat, no vida, povedlo se i když to je neskutečná náhoda
hned jak sem zaparkoval sem si řikal že tu motorku znám a ten zlatej motor na živo vypadá dobře a je to neskutečná leštěnka, já to mám zapráskaný jak debil proti tomu

škoda že nevyšla ta fotka, to by byl mazec

9.10.2013 v 15:38 | Nahoru | #85
dark-demon> No je to sranda, všude tvrdím jak je v republice 10, maximálně 20 Corsár a pak se nás pět potká na pumpě
Já tam byl podruhý v životě, měl jsem tam víceméně pracovní setkání s kámošem. Jinak bych pokecal víc. Ty tvoje laďáky tomu vcelku sluší, jen asi bacha na popáleniny. I když ty otevřený asi ani moc nehřejou.
A zadělaný už to mám dle mě docela dost, všude mouchy a na zadním kole dokonce stopy po mazání řetězu. Ještě to projedu pokud bude počasí a na zimu naleštím a navoskuju
Příští rok musíme udělat sraz Morini vol II s cílem minimálně 50% nárustu účasti. Takže dorazíš ty a už nám chybí jen jeden adept . Kdybys narazil na ty borce co tam přiletěli, tak je zkus nahnat sem nebo aspoň sehnat na ně kontakt.

12.10.2013 v 14:11 | Nahoru | #86

12.10.2013 v 16:42 | Nahoru | #87

romanos píše: Franco82> Cau kámo jsem jeden+další 2 co byl v týdnu na Corsaru na Dubí.Jsme z Mělníka takže jestli jezdíš GPDubá tak jse asi někdy uvidíme.Cao Romanos

Cau Romane, tak se to vysvetluje, morini anomalie v Melnice
Dubou moc nejezdim, ale urcite neni problem se tam potkat. Letos mame asi po ptakach, ale pristi rok se musime srazit. Slet Morini II urcite bude a info bude zde opet s predstihem
Tak doufam ze te tam i s kumpanama uvidime!

Naposledy editováno 12.10.2013 16:43:37

12.10.2013 v 23:03 | Nahoru | #88
Franco82> Ok.Tak super.dej vědět.

13.10.2013 v 14:28 | Nahoru | #89
no vidíš Franco, tak kontakt už máš
jako ale jak to bude vypadat, nakonec to fakt bude tady braný jako tuctovka

14.10.2013 v 11:33 | Nahoru | #90
Ahoj všichni mam moto morini granpasso a hledam lidi kteří by sdíleli tuto srdcovku kdo ma FB vytvořil jsem tam skupinu MotoMorini CZ tak se pridejte
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto Morini problém s elektřinou Moto Morini Granpasso 1200 boboven 1 14.2.2024 v 20:41 X-tra-X
Nefunkční blinkry Moto Morini Granp... Moto Morini Granpasso 1200 drev 16 13.2.2024 v 10:02 boboven
Rady a tipy Moto Morini Corsaro 1200 DejvMars 13 4.2.2024 v 10:09 Kafty
Snížení podvozku Granpasso [1, 2] Moto Morini Granpasso 1200 masetka 52 20.9.2022 v 09:09 zmulin
Chrastící spojka Moto Morini Corsaro 1200 jirkakawa 2 22.8.2022 v 23:28 Darkside