globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Opravy a údržba GSX750 Inazuma
Rozhodl jsem se založit toto téma pro majitele této krásky, která už má ale nějaký ten rok za sebou, náhradních dílů je po málu a některé věci je třeba opravit. Doufám že tady podobné téma už není...nenašel jsem. Tak kdo jste někdy na této motorce něco dělal, něco při tom prasklo, nebo je na to fígl, který by se mohl ostatním hodit, prosím šup sem se zkušenostmi, ať nám Ina slouží v pokud možno původním stavu.

1 reakcí na tento příspěvek Opravy a údržba GSX750 Inazuma

20.3.2013 v 21:42 | Nahoru | #1
S Inou ke mě jezdí kámoš už třetím rokem na servis, tak přihodím taky svých pár zkušností.
Ten olej jak psal Drn, klidně bez obav najel tu 5100 od Motulu, nemáš tím co pokazit.
O filtru tu už kluci psali, a platí to všeobecně, vždy to vyfoukat ze strany od motoru směrem ven. KNko bych tam asi zbytečně nepral, protože ti to ještě víc ochudí směs. Jak píšeš že ti to občas střelí do výfuku, tak je to způsobeno tím laďákem, většinou montáží laděné koncovky dochází k ochuzení. Chce to trošku přidat na šroubkách bohatosti volnoběžné směsi, která toto zapříčiňuje. Proto ti to střílí při podřazovaní kdy se zavřou škrtící klapky. Ale toto ti barva svíčky neprozradí na to pozor! Protože ty šroubky volnoběžné bohatosti ovlivňují složení směsi max. do 1/4 otevření šrktících klapech a když jedeš tak máš většinu času otevřený plyn víc jak na čtvrtinu. Každopádně pokud s tím nemáš zkušenost tak bych to zavezl do servisu. Nechat karbce vyčistit, seřídit tu volnoběžnou bohatost a udělat zrovna synchro(podtlaky). No ještě teda zaléží jak moc máš ten výfuk průchozí, protože když si dá někdo na motorku nějakou vybrakovanou rouru že kolikrát se to ani nepovede seřídit tak aby to vůbec nestřílelo. Když na neutrál vytočíš motor, jak ti pak padají otáčky na volnoběh? Ono když je to dole fakt chudé, tak to de krásné vidět, že třeba do 4000 klesají otáčky normálně a od těch 4 k volnoběhu to de pak pomalej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravy a údržba GSX750 Inazuma

21.3.2013 v 17:31 | Nahoru | #2
mischa638> Díky za rady, na ty otáčky se podívám. Myslím si, že to předchozímu majiteli střílelo z důvodu jak píšeš, neměl tam homologační vložku. filtr vyfoukám podle návodu. Jinak jak už jsem někde psal, v motoru se nehodlám vrtat, vyměním svíčky a to co jde odšroubit a tím moje zkušenosti končí, žádné seřizování apod. Šroubky bohatosti směsi? To už je teda na servis...a ten ,,uživatelský,, co kouká pod nádrží na levé straně? Má na sobě černý plastový kolečko je teda na volnoběžné otáčky?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73
Suzuki GSX 750 Krejcak73 0 13.1.2024 v 22:59 Krejcak73


TOPlist