Jinak moje zatím preference je SS 1000 a raptor 1000 a RSV1000 R Factory
Děkuji všem za odpovědi.
PS:Rádoby chtrolíni fakt nepište ušetříte čas sobě i mě!!!
Naposledy editováno 15.02.2013 13:42:38
3 reakcí na tento příspěvek Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
Wanislav píše: No na tom S2R mě trošku odrazuje výkon a neseříditelný vidlice. Takže by to chtělo spíš S2R 1000 , ta je tak za 120 min. Což je už na mě fakt dost. Najezdím 5 až 6t km ročně. Taže spíš míň než výc. Jen nevým, jestli budu moct vysolit po 10 000km za velkej servis 10tkč. Rodina dovolený a pod. chápete. U rejží sem si servis dělal doma sám, u Duc si řemeny vyměním taky, ale ventily a podložky pod ně, si už asi netroufnu. Každopádně dík, za popisy
Tak jasně, právě pro ten finanční limit jsem počítal tu S2R800
Ty vidlice...jsou tvrdé, dost tvrdé, i "supersport" CBR600F byl na předku znatelně měkčí. Na hezké silnice je to paráda, na oranice na transplantaci zápěstí...klasika. Výkon..no, je to spíše do zatáček, moc to reálně nejde...ale projev motoru je takový, že má člověk pocit, že to i jede (ale nesmí si třeba v půlce cesty s kamarádem prohodit 4válec litra )
S4Rko, je prostě jiné, čtyřventil má trochu jiný nástup výkonu, ale zase se dostáváme k nákladům. Jen tak z hlavy (jsem líný to počítat) se mi zdá, že budou proti 2 ventilu na km téměř dvojnásobné (dražší servis, kratší intervaly, větší spotřeba), ale samozřejmě výkonově to bude jinde.
Wanislav píše: No na tom S2R mě trošku odrazuje výkon a neseříditelný vidlice. Takže by to chtělo spíš S2R 1000 , ta je tak za 120 min. Což je už na mě fakt dost. Najezdím 5 až 6t km ročně. Taže spíš míň než výc. Jen nevým, jestli budu moct vysolit po 10 000km za velkej servis 10tkč. Rodina dovolený a pod. chápete. U rejží sem si servis dělal doma sám, u Duc si řemeny vyměním taky, ale ventily a podložky pod ně, si už asi netroufnu. Každopádně dík, za popisy
Já koupil GSX-R 600 K7 a pak Ducati S2R. Výkon cca 80 PS u S2R je i při jízdě ve dvou dostačující. Neseřiditelná přední vidlice může být pro někoho problém, ale asi věděli proč ji tam dávají. 95% lidí s tím nikdy nešteluje a nebo to akorád rozhodí. Servis oproti čtyřventilu je podstatně levnější, dvouveltil jede hodně dobře od spodu, pak samožřejmě na na čtyřvenril nestíhá. RSV jsem měl taky, ale narovinu nic moc a to jsem vodil i RSV 08´ Já po koupi udělal na S2R velký servis tzn. oba řemeny, ventily, půlkroužky, brzdovka, olej ve vidlích a pod. necelých 9 tis. v Ducati Ostrava.
Já bych z tvého výběru šel do M1000. Prostě kompromis.
Naposledy editováno 16.02.2013 09:31:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 | Racer21 | 2 | 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 | Davesv | 6 | 25.6.2023 v 03:46 3KP |
supersport - dvouválec Aprilia RSV 1000 R | JR1981 | 17 | 14.6.2023 v 20:47 kokoška. |