globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
Ahoj všem, chtěl bych tak něják posoudit jakou. Mám vybráno z naháčů S4R, Raptora 1000, S2R, Monster 1000 a Tuňáka 1000. Vždy jsem jezdil kapoty, tak malá dušička ve mě by chtěla i RSV1000 a 996 no taky charizmatik TL1000R. VTR SP nechcu, nelíby semi, to jen předem než ju někdo vytáhne. Primárně bych asi naháče. Trochu se děsím servisu na 4ventil u ducatky, kolik vás to opravdu stojí? Každej nakecá cifry. No taky bych se chtěl zeptat jak často měníte spojku na ducatce? Že je u většiny motorek vyměněná klem 20 000km. Je mi jasný, že když máš opičku, musíš mít na banány. Nejsem blázen a nechci motorku s 1000km najeto. Takový 6. let starý a níž už nexistují. Mám na to 100 000, no kdbych zavřel oči tak něco přidám (max 15 000), ale na krev. Rád bych názory lidí, který na těch motorkách jezdí. S nějákými +/-.
Jinak moje zatím preference je SS 1000 a raptor 1000 a RSV1000 R Factory
Děkuji všem za odpovědi.
PS:Rádoby chtrolíni fakt nepište ušetříte čas sobě i mě!!!

Naposledy editováno 15.02.2013 13:42:38

3 reakcí na tento příspěvek Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 12:58 | Nahoru | #1
No na tom S2R mě trošku odrazuje výkon a neseříditelný vidlice. Takže by to chtělo spíš S2R 1000 , ta je tak za 120 min. Což je už na mě fakt dost. Najezdím 5 až 6t km ročně. Taže spíš míň než výc. Jen nevým, jestli budu moct vysolit po 10 000km za velkej servis 10tkč. Rodina dovolený a pod. chápete. U rejží sem si servis dělal doma sám, u Duc si řemeny vyměním taky, ale ventily a podložky pod ně, si už asi netroufnu. Každopádně dík, za popisy

(reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 13:05 | Nahoru | #2
Wanislav> Ty vis jak se napinaj remeny na ducati ze to chces delat doma?

(reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 13:10 | Nahoru | #3

Wanislav píše: No na tom S2R mě trošku odrazuje výkon a neseříditelný vidlice. Takže by to chtělo spíš S2R 1000 , ta je tak za 120 min. Což je už na mě fakt dost. Najezdím 5 až 6t km ročně. Taže spíš míň než výc. Jen nevým, jestli budu moct vysolit po 10 000km za velkej servis 10tkč. Rodina dovolený a pod. chápete. U rejží sem si servis dělal doma sám, u Duc si řemeny vyměním taky, ale ventily a podložky pod ně, si už asi netroufnu. Každopádně dík, za popisy


Tak jasně, právě pro ten finanční limit jsem počítal tu S2R800
Ty vidlice...jsou tvrdé, dost tvrdé, i "supersport" CBR600F byl na předku znatelně měkčí. Na hezké silnice je to paráda, na oranice na transplantaci zápěstí...klasika. Výkon..no, je to spíše do zatáček, moc to reálně nejde...ale projev motoru je takový, že má člověk pocit, že to i jede (ale nesmí si třeba v půlce cesty s kamarádem prohodit 4válec litra )
S4Rko, je prostě jiné, čtyřventil má trochu jiný nástup výkonu, ale zase se dostáváme k nákladům. Jen tak z hlavy (jsem líný to počítat) se mi zdá, že budou proti 2 ventilu na km téměř dvojnásobné (dražší servis, kratší intervaly, větší spotřeba), ale samozřejmě výkonově to bude jinde.

(reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

16.2.2013 v 09:25 | Nahoru | #4

Wanislav píše: No na tom S2R mě trošku odrazuje výkon a neseříditelný vidlice. Takže by to chtělo spíš S2R 1000 , ta je tak za 120 min. Což je už na mě fakt dost. Najezdím 5 až 6t km ročně. Taže spíš míň než výc. Jen nevým, jestli budu moct vysolit po 10 000km za velkej servis 10tkč. Rodina dovolený a pod. chápete. U rejží sem si servis dělal doma sám, u Duc si řemeny vyměním taky, ale ventily a podložky pod ně, si už asi netroufnu. Každopádně dík, za popisy


Já koupil GSX-R 600 K7 a pak Ducati S2R. Výkon cca 80 PS u S2R je i při jízdě ve dvou dostačující. Neseřiditelná přední vidlice může být pro někoho problém, ale asi věděli proč ji tam dávají. 95% lidí s tím nikdy nešteluje a nebo to akorád rozhodí. Servis oproti čtyřventilu je podstatně levnější, dvouveltil jede hodně dobře od spodu, pak samožřejmě na na čtyřvenril nestíhá. RSV jsem měl taky, ale narovinu nic moc a to jsem vodil i RSV 08´ Já po koupi udělal na S2R velký servis tzn. oba řemeny, ventily, půlkroužky, brzdovka, olej ve vidlích a pod. necelých 9 tis. v Ducati Ostrava.
Já bych z tvého výběru šel do M1000. Prostě kompromis.

Naposledy editováno 16.02.2013 09:31:21
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 Racer21 2 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 Davesv 6 25.6.2023 v 03:46 3KP
supersport - dvouválec Aprilia RSV 1000 R JR1981 17 14.6.2023 v 20:47 kokoška.


TOPlist