globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tříválcový motor - věčné téma
 
4.2.2013 v 10:19
Když se dva perou (2V vs. 4V), třetí je nejlepší a to TŔÍVÁLEC ((-:
Podělte / svěřte se i s Vašimi názory (ALE NEJLÉPE SE ZKUŠENOSTMI!!).

Zrenovoval jsem(1984-86) a přestavěl dle mých TEHDEJŠÍCH představ
a možností na kafáče (1987-96!) Suzuki GT750/1976 .
Už v sériovém provedení má její TŘÍVÁLCOVÝ motor velmi zajímavé para-
metry a s výfuky 3-3 a K&N filtry se snad ještě vylepšily
Protože však je to DVOUTAKTNÍ Suzuki, rád se pochlubím jejími "křivkami"
při jejím objemu pouhých 750 kubíků .
Především proto, že jsem v ČMN 2/2013 četl zajímavé pojednání
o novém Triumfu Tiger Sport, kde je zmíněna jeho
TŘÍVÁLCOVÁ charakteristika "POŘÁD SÍLY DOST", kterou prozrazuje prakticky
plochá krouťáková křivka (a lineární nárůst výkonu).
Moje "bába" r.v.1976 se může honosit něčím obdobným a tak bude zajímavé
pro všechny, číst Vaše zkušenosti s TŘÍVÁLCI ,
případně i jejich porovnání se DVOU až ŠESTIVÁLCI ...







2 reakcí na tento příspěvek Tříválcový motor - věčné téma

7.2.2013 v 07:07 | Nahoru | #1
Jindro, nedej na Pabola, konstatujícího,
že se "z těch třípístů jednou pos...."
To je jen"závist" , že mu v jeho RD350 jeden píst "chybí"...






No a Tomasovi dík za ty jedinečné(už historické) fotky 2T-Kwackerů na TT
Když jsem "tam" absolvoval nějaká ta "kolečka" (jako tandemista,protože nikdo
z Britů svůj motocykl s jeho pojistkou nepůjčí!), tak ještě daleko více
obdivuju jezdce/mechaniky, že tenkrát v těch "dvoutaktních časech" dokázali
ty motory připravit/natryskovat tak, aby "se to všechno nezadřelo" po vystou-
pání do těch kopců, kterým říkají hory/mountains ... Oproti sekcím okruhu TT,
které vedou nedaleko moře a údolími, je na těch kopcích i při pěkném počasí
relativně TAKOVÁ zima, že si vůbec nedovedu představit, že se tenkrát počasí
zdaleka tolik nezohledňovalo jako v současnosti ! Tenkrát mokrá trať v horách
(mountain sections)neznamenala automaticky odložení tréningů, či závodu -
stačila přijatelná dohlednost a jelo se
A jak už jsem psal - "nezadřeli" ( všichni ) ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tříválcový motor - věčné téma

7.2.2013 v 09:12 | Nahoru | #2
[quote=IvanDvoutakťák] Jindro, nedej na Pabola, konstatujícího,
že se "z těch třípístů jednou pos...."
To je jen"závist" , že mu v jeho RD350 jeden píst "chybí"...






Já toho třípísta mám taky bohužel teda 4T, shodou okolností od Jindry, se kterým se velmi dobře známe a často a rád do něho rejpu

Jinak to GT je fakt nádherná záležitost

Naposledy editováno 07.02.2013 09:13:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tříválcový motor - věčné téma

7.2.2013 v 23:10 | Nahoru | #3
IvanDvoutakťák> Ono se tedka Sobeslavsko/Taborsko stalo koukam tak trochu trivalcova oblast Momentalne tam budou v dohledny dobe nejspis 3-4ks XS750, pak kamarad ma Triumpha T160 a ja mam Daytonu Pabol jako spis dvoutaktak by taky rad GT750, ovsem to je docela ranec penez poridit a dodelat do stavu kdy to nedela ostudu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist