Podělte / svěřte se i s Vašimi názory (ALE NEJLÉPE SE ZKUŠENOSTMI!!).
Zrenovoval jsem(1984-86) a přestavěl dle mých TEHDEJŠÍCH představ
a možností na kafáče (1987-96!) Suzuki GT750/1976 .
Už v sériovém provedení má její TŘÍVÁLCOVÝ motor velmi zajímavé para-
metry a s výfuky 3-3 a K&N filtry se snad ještě vylepšily
Protože však je to DVOUTAKTNÍ Suzuki, rád se pochlubím jejími "křivkami"
při jejím objemu pouhých 750 kubíků .
Především proto, že jsem v ČMN 2/2013 četl zajímavé pojednání
o novém Triumfu Tiger Sport, kde je zmíněna jeho
TŘÍVÁLCOVÁ charakteristika "POŘÁD SÍLY DOST", kterou prozrazuje prakticky
plochá krouťáková křivka (a lineární nárůst výkonu).
Moje "bába" r.v.1976 se může honosit něčím obdobným a tak bude zajímavé
pro všechny, číst Vaše zkušenosti s TŘÍVÁLCI ,
případně i jejich porovnání se DVOU až ŠESTIVÁLCI ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tříválcový motor - věčné téma
že se "z těch třípístů jednou pos...."
To je jen"závist" , že mu v jeho RD350 jeden píst "chybí"...
Já toho třípísta mám taky bohužel teda 4T, shodou okolností od Jindry, se kterým se velmi dobře známe a často a rád do něho rejpu
Jinak to GT je fakt nádherná záležitost
Naposledy editováno 07.02.2013 09:13:38
Pabol píše: [quote=IvanDvoutakťák] Jindro, nedej na Pabola, konstatujícího,
že se "z těch třípístů jednou pos...."
To je jen"závist" , že mu v jeho RD350 jeden píst "chybí"...
Já toho třípísta mám taky bohužel teda 4T, shodou okolností od Jindry, se kterým se velmi dobře známe a často a rád do něho rejpu
Jinak to GT je fakt nádherná záležitost