globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.

Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.

Díky




Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.

Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy

Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14

4 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

19.2.2013 v 00:33 | Nahoru | #1
Hádat se s někým, jehož inteligenční kvocient atakuje nulu je bezpředmětné a unavující. Proto jsem se rozhodl že to tu zamknu. Ale než to udělám, zde je pár komentářů.

1. Proč ti, co zde volají po zamknutí z důvodů, že téma už není aktuální mají potřebu sem nadále psát? Pokud mám pocit, že se jedná o neaktuální diskuzi, která už nic nového nepřináší, tak do ní přestanu především sám psát, místo toho, abych věnoval 20 komentářů plkání o tom, že už to "nemá šťávu".

2. Nemáte pravdu s tím, že neposlouchám rady. Poslechnu tu radu, která se mi bude jevit jako správná a zároveň bude nejsnáze proveditelná, či nejméně finančně náročná. Proto svou motorku nehodim ze skály, ani jí neodvezu do šrotu. Technicky vzato to sice rada je, ale s nulovou hodnotou. Stejně jako neni rada "kup si japonce". V žádném vláknu jsem se neptal na to, jestli mám svou motorku zapálit nebo utopit. Ptal jsem se jak jí mám opravit, dostal jsem několik dobrejch rad, podle kterejch jsem se zařídil.

3. Nejsem vyhulenec. Netvrdim, že jsem svatoušek, kterej zná marihuanu jen z učebnice biologie a kterej si pod pojmem alkohol představí hydroxylový derivát uhlovodíku. Ale tvrdim, že když si někdo dá párkrát do měsíce malýho špeka, neni žádný důvod ho považovat za vyjetou smažku.

4. Neustále to opakuju, ale zjevně to každej ignoruje jen proto, aby mu to zapadlo do vtipu. Smetákem mam opravenej zadní nosič, ne rám motorky!!!

5. Někdo se tu ptal, proč chodim na brigádě oblečenej jako saxofon? Odpověd je překvapivá. Protože mi za to dobře platěj. Radši budu chodit tři hodiny převlečenej za zlatej pisoár, než smažit celej den hranolky v KFC. Mimo to mam ještě brigádu v servise, kde pracuju přes den.

6. Co třeba trochu mín útoků na mou osobu. Ryju snad já do vás? Pár vtípků mi nevadí, ale konstantní proud nadávek? Máte to zapotřebí? Vnitřně vás to uspokojuje? Nad tim se taky můžete zamyslet.

PS: Na Václaváku potkáte spoustu skvělejch lidí. Třeba i teplýho Stalina





(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

19.2.2013 v 07:44 | Nahoru | #2

Hippieguy píše: Hádat se s někým, jehož inteligenční kvocient atakuje nulu je bezpředmětné a unavující. Proto jsem se rozhodl že to tu zamknu. Ale než to udělám, zde je pár komentářů.



Všiml jsem si,že jsi na své vysoké IQ hrdý, ale z Tvých témat, zápisů v deníku a fotek vyyplývá, že vysoké IQ nemusí znamenat použitelnost v normálním životě.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

19.2.2013 v 07:45 | Nahoru | #3
Hippieguy> Hádat se s někým, jehož inteligenční kvocient atakuje nulu je bezpředmětné a unavující. Proto jsem se rozhodl že to tu zamknu. Ale než to udělám, zde je pár komentářů.

A co atakuje tvé IQ? Když vidím stav tvé motorky a tvé názory a přemýšlení a podívám se na tvůj profil jak vše upravuješ a ještě jak radíš druhým? Kdo by se tu měl zamyslet jsi jediný ty nad sebou.Když to tak vemeš tak kdo tu stebou souhlasí stím co děláš?Je pravda,že některé narážky byli zbytečné,ale nepochopil jsi to že tě tu jen chtěli k něčemu rozhoupat. Jediné snad že jsi motor snad dal konečně někomu kdo tomu rozumí.Hipíku přeju ti ať na STK pak projdeš a že ti motorka bude dělat jen radost.Nebudu tu už zasahovat.Ty jsi si tu udělal reklamu náramnou. Je mi tě líto. A stím že poslechneš radu jen která je nejméně finančně náročná? Jak tu psali všichni.Hodit to ze skály.Bude tě to stát jen čas.To jak ty k motorce přistupuješ tomu nebude mít dlouhé trvání,až ti zas nepojede.Hádat se stebou nehodlám.Už jen věkem by jsi mohl být můj syn.Jsem rád že nejsi.

Hodně štěstí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

19.2.2013 v 10:50 | Nahoru | #4
Hippieguy> Nejsnáze proveditelná oprava nemusí být vždy vhodná. To samé platí v případě peněz. Ne vždy je nejvhodnější platit tu nejlevnější opravu, i když by každý člověk rád neplatil nic. Buď si to spravím sám, pokud tomu ovšem rozumím nebo mám jistotu, že když nebudu vědět co s tím, tak to můžu dát nějakému odborníkovi, nebo to dám přímo tomu odborníkovi, než se v tom začnu vrtat. Jestli jsi to dával do ruk nějakému autotronikovi nebo jak se to jmenuje ten obor (už si to nepamatuju a hledat se mi to nechce), tak od tohoto člověka nemůžeš očekávat, když se kdysi rýpal v pinckovi a studuje jinak nazvané elektro, že ta oprava motoru dopadne bez problémů. Pionýra dokáže spravit skoro i průměrně nadaný absolvent zvláštní školy, tam se toho moc pokazit nedá, protože v tom motoru skoro nic není oproti tomu, co se vyrábí dnes, je to neuvěřitelně jednoduše provedený motor. Moji Súzu jsem kupoval zadřenou za 7 tisíc, pak jsem za stejnou cenu koupil druhou funkční bez papírů a z těchto dvou jsem postavil to, co můžeš najít v mém profilu. Když už si koupíš motorku v bídném stavu, proč to nespravuješ stylem jakým jsem to udělal já a většina lidí, kteří se s tím setkali? Proč si kupuješ nějaký jiný motore, který má jiný objem, reverz a kdoví co ještě? Zbytečně si komplikuješ život, holt ne každý den je posvícení. Měls víc hledat a koupit stejný motor nebo koupit originál (předpokládám že japonský) této kopie a ten tam vrazit. Já ti držím palce, abys to dal do kupy, taky jsem v podstatě koupil šrot, ale s tím rozdílem, že japonský a že jsem to spravil, ne spravoval, a to je velký rozdíl
Ještě dodám, že na tom jezdíš (nebo chceš jezdit) ty, takže ve svém vlastním zájmu se to snaž spravit tak, aby se ti to v nějaké vyšší rychlosti nezlomilo vejpůl a nezabil ses na tom

Naposledy editováno 19.02.2013 10:52:34

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

21.2.2013 v 14:40 | Nahoru | #5

Hippieguy píše: Hádat se s někým, jehož inteligenční kvocient atakuje nulu je bezpředmětné a unavující. Proto jsem se rozhodl že to tu zamknu. Ale než to udělám, zde je pár komentářů.

1. Proč ti, co zde volají po zamknutí z důvodů, že téma už není aktuální mají potřebu sem nadále psát? Pokud mám pocit, že se jedná o neaktuální diskuzi, která už nic nového nepřináší, tak do ní přestanu především sám psát, místo toho, abych věnoval 20 komentářů plkání o tom, že už to "nemá šťávu".

2. Nemáte pravdu s tím, že neposlouchám rady. Poslechnu tu radu, která se mi bude jevit jako správná a zároveň bude nejsnáze proveditelná, či nejméně finančně náročná. Proto svou motorku nehodim ze skály, ani jí neodvezu do šrotu. Technicky vzato to sice rada je, ale s nulovou hodnotou. Stejně jako neni rada "kup si japonce". V žádném vláknu jsem se neptal na to, jestli mám svou motorku zapálit nebo utopit. Ptal jsem se jak jí mám opravit, dostal jsem několik dobrejch rad, podle kterejch jsem se zařídil.

3. Nejsem vyhulenec. Netvrdim, že jsem svatoušek, kterej zná marihuanu jen z učebnice biologie a kterej si pod pojmem alkohol představí hydroxylový derivát uhlovodíku. Ale tvrdim, že když si někdo dá párkrát do měsíce malýho špeka, neni žádný důvod ho považovat za vyjetou smažku.

4. Neustále to opakuju, ale zjevně to každej ignoruje jen proto, aby mu to zapadlo do vtipu. Smetákem mam opravenej zadní nosič, ne rám motorky!!!

5. Někdo se tu ptal, proč chodim na brigádě oblečenej jako saxofon? Odpověd je překvapivá. Protože mi za to dobře platěj. Radši budu chodit tři hodiny převlečenej za zlatej pisoár, než smažit celej den hranolky v KFC. Mimo to mam ještě brigádu v servise, kde pracuju přes den.

6. Co třeba trochu mín útoků na mou osobu. Ryju snad já do vás? Pár vtípků mi nevadí, ale konstantní proud nadávek? Máte to zapotřebí? Vnitřně vás to uspokojuje? Nad tim se taky můžete zamyslet.

PS: Na Václaváku potkáte spoustu skvělejch lidí. Třeba i teplýho Stalina






Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 5 25.7.2014 v 20:40 J.M.K.
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy


TOPlist