globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.

Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.

Díky




Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.

Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy

Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

15.2.2013 v 18:55 | Nahoru | #1
FrankySS> Než zase začneš o něčem spekulovat, dovol mi pár slov. Brzdy, jak na zadnim, tak na předním kole mam v naprostým pořádku a pneumatiky jakbysmet. Ano, vim že mam špatný tlumiče na zadním kole, ale díky tomu nejedu hlava nehlava a neklopím to v každý zatáčce na stupačku. Jezdím podle možností stroje, tj. pomalu a řek bych že v tomto ohledu i bezpečně.
A opět narážíme na ty "dobře míněné rady", které neposlouchám. A opět zopakuju to, že sarkastickou poznámku "hod to ze skály" nepovažuju za radu a proto se jí nebudu řídit. Další věc kterou si tu asi většina "chytrejch" neuvědomuje je to, že nebudu prodávat do šrotu motorku, do který jsem právě vrazil 9 tisíc.
A Ted mě omluvte, jdu se navléct do kostýmu saxofonu a stoupnout si na Václavák.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

15.2.2013 v 21:15 | Nahoru | #2

Hippieguy píše: A opět narážíme na ty "dobře míněné rady", které neposlouchám. A opět zopakuju to, že sarkastickou poznámku "hod to ze skály" nepovažuju za radu a proto se jí nebudu řídit. Další věc kterou si tu asi většina "chytrejch" neuvědomuje je to, že nebudu prodávat do šrotu motorku, do který jsem právě vrazil 9 tisíc.



A to je přesně to, co nedokážeš pochopit:

1. Už jsi do motorky "vrazil" 9000,- , ovšem je chybou se domnívat, že tím to končí. Pokud
chceš takto s prominutím dojebanou motorku vrátit do skutečně bezpečného, technicky
způsobilého a spolehlivého stavu, nacpeš do ní ještě jednou tolik a klidně i více.
když si tyto náklady spočítáš, tak zjistíš, že i kdybys nepočítal těch 9000,-, co už jsi
do oprav investoval, tak za to, co ještě do motorky nacpeš teď, bys pořídil
jinou motorku ve slušném stavu, která navíc bude i spolehlivá (pokud nebudeš
trestuhodně zanedbávat údržbu), takže další investice budou proti těm aktuálním
zanedbatelné. A přesně to mají ostatní na mysli - pokud se budeš dál snažit tento vergl
dát do kupy, za chvíli na tom prošustruješ další dvě motorky .

2. "Hoď to ze skály" není sarkastická poznámka, ale jinak rečená rada, aby ses motorky
zbavil a neinvestoval do ní. Bohužel jsi neposlechl a teď se Ti to mstí tím, že motorka
jest černou dírou na peníze. A přísloví "z ho*na bič neupleteš" v tomto případě
prakticky znamená, že pokud je rám vyroben z nekvalitního materiálu, žádným vyvařováním,
"flastrováním", nebo dokonce "plombováním" hliníkovou trubkou, jej nezachráníš a
neuděláš z něj rám kvalitou odpovídající pořádné japonské motorce.

Prostě si konečně přiznej, že s koupil zajíce v pytli a ten, kdo Ti motorku prodal, se teď škodolibě usmívá, jak Tě vzal na hůl. Někdo tu psal, že na stejné motorce odjezdil několik sezon, takže Tys holt měl smůlu na "pondělní, nebo páteční kus". Naposled Ti opakuju, že v tomto stadiu už je zbytečné dále do motorky investovat a můžeš nadávat leda sám sobě, žes vůbec něco do oprav dával. A upřímně řečeno, cos vypisoval u motorky za závady už těsně po koupi, co všechno nefunguje, tak už jen to Tě mělo od koupě odradit. A tady se nabízí dsalší přísloví: Co jest levné, jest ve finále dvakrát (v tomto případě nekolikrát) placené.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 5 25.7.2014 v 20:40 J.M.K.
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy


TOPlist