dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
JR.. píše: Snura je misto navigace, aby trefil domu .... stejne mam pocit, ze nekdy psal, ze to po 150ti metrech zacina zlobit.
To sem nikdy nenapsal.
Motor je ted rozebranej, chybělo v něm několik dílů. Řadit nešlo proto, že levý víko karterů bylo z jinýho motoru a tlačilo na řadící hřídel.
Naposledy editováno 14.02.2013 14:30:46
Hippieguy píše: To sem nikdy nenapsal.
Motor je ted rozebranej, chybělo v něm několik dílů. Řadit nešlo proto, že levý víko karterů bylo z jinýho motoru a tlačilo na řadící hřídel.
No, něco podobného se mi taky stalo. Řadit šlo, ale nebylo to tak volné jak normálně. Zjistil jsem, že mi pravé víko tlačí na řadící hřídel z důvodu toho, že místo těsnění jsem dal pod víko silikon, což znamená, že mezera mezi motorem a víkem byla o chlup menší a to stačilo na to, aby to řadilo hůř. Stačilo lehce zabrousit plošku uvnitř víka a fungovalo to jak mělo. Těm papírovým těsněním už nevěřím, od té doby, co mi jednou prasklo a zjistil jsem to až když jsem byl na vyjížďce, to už tam zbyla asi polovina objemu oleje. Ale nebál jsem se, že by to něco udělalo. Bál bych se jen v případě, že by byl ten motor vyráběný někde v Číně.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |