dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Bimbam píše: Hippie - a kam jde těch 420 co chybí do 500? Na materiál a díly nebo zprostředkovateli/firmě pro kterou to třeba brigádně opravuješ?
420Kč je sichr. Mnohdy bych se ani nedivil, kdyby mu těch 420 na opravu všeho co Hipík dojebe stačilo.
Mimochodem, Hipíku, co na těch kolech jako opravujete? Není mi zcela jasné, co se na těch dohromady asi 10 součástkách může pokazit.
Za tu Pm se omlouvám, uplně jsem na to zapomněl. Určitě pojedu, pokud budu mít na čem. V nejhošim na Jawě.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zrovna dnešní kola nejsou zdaleka tak jednoduchý jako socialistická skládačka a věř, že se toho na tom může pokazit hodně. Nebo si to ten člověk sám rozbije. Elektrokolo je poměrně cholostivý na ježdění v soli, a přetěžování. Pak to v jednom případě zoxiduje a v druhym se to spálí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: FiffiQ> Pokazit se na tom může všechno a laskavě mě neobvinuj s fušerství. Jedna věc je přístup k motorce, kdy si to dělám jak chci, druhá věc je přístup k práci, kde to prostě ošidit nemůžu. Minimálně proto, že by mi to pak šéf strhnul z vejplaty.
Zrovna dnešní kola nejsou zdaleka tak jednoduchý jako socialistická skládačka a věř, že se toho na tom může pokazit hodně. Nebo si to ten člověk sám rozbije. Elektrokolo je poměrně cholostivý na ježdění v soli, a přetěžování. Pak to v jednom případě zoxiduje a v druhym se to spálí.
Tak to je ovšem slušná schíza, nemyslíš? Kdybys přistupoval k motorce stejně, ušetřil by sis spoustu problémů a pravděpodobně i peněz. Taky jsem měl období, kdy jsem svařoval rám motorky izolepou. Pak ale člověk přijde na to, že to není moc dobré. Neměl bych pak klidné svědomí někde na Transalpině a nemohl si to užít. Když se ti kousne motor ve 2000 m.n.m. na silnici bez svodidel, tak si prostě skončil. Stojí to za těch pár ušetřených korun?
Možná by bylo dobré poznamenat, že já mám taky čínu. Je to náhodou super - malá spotřeba, všechno si nastavíš a k obrazu svému doladíš pomalu jak na Jawě a když na to přijde (u mě zatím ne) tak díly stojí páš šupů a opravíš si to sám. Ale je to v té péči, bez ní bych se do toho Rumunska a asi ani nikam jinam nevydal.
Ještě mi prosím vysvětli, jak opravíš elektrokolo nažrané solí. A jak opravíš spálený motor (nebo regulátor, nevím co v tom hoří dřív). Vyměnit díly zvládne i cvičená opice.
FiffiQ píše: Vyměnit díly zvládne i cvičená opice.
A proc asi myslis, ze to dela student za 80Kc/h a ne kvalifikovany technik s fulltime pracovni dobou a platem?
EDIT: na druhou stranu lepsi mit jako brigadu tohle nez tahat palety v makru za 50...
Naposledy editováno 08.02.2013 12:36:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
No a prodloužil jsem si život asi o deset let
Jen tak dál hoši!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
dave101 píše: HornisGSX> Máš recht, ale jak už tu bylo nespočetněkrát zmíněno, zima je dlouhá a aspoň se člověk zasměje nad nějakým z těchto mamlasů
Problém je ten že ti mamlasové jsou pořád při chuti,,, pořád hulí...,,,, pořád dokola,,a tím mají neutuchajicí potřebu vytvářet pseudohodnoty,, pořád je baví psát totální sračky..a tím baví přes tyhle hnusné zimní měsíce všechny seriozní členy,,na Motorkářích .cz,,Já říkám zaplat pán bůh za podobné individua typu,,,Hippieguy Kuwa at už je teplo ...
Naposledy editováno 09.02.2013 19:05:20
Giovanny píše: Problém je ten že ti mamlasové jsou pořád při chuti,,, pořád hulí...,,,, pořád dokola,,a tím mají neutuchajicí potřebu vytvářet pseudohodnoty,, pořád je baví psát totální sračky..a tím baví přes tyhle hnusné zimní měsíce všechny seriozní členy,,na Motorkářích .cz,,Já říkám zaplat pán bůh za podobné individua typu,,,Hippieguy Kuwa at už je teplo ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Naposledy editováno 09.02.2013 19:47:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Takový rýpanec si zkrátka nešlo odpustit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Naposledy editováno 11.02.2013 12:45:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Naposledy editováno 11.02.2013 13:13:59
2 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Ahoj,
dneska jsem to rozebral. Nic moc jsem nezjistil. Řazení vázne pravděpodobně kvůli bočnímu víku, pod sundání víka to řadí lehce, víko tlačí do tý hřídele. Můžu to buď ubrousit nebo tam dát jiný víko. Jak jste ten motor stavěli nemohli jste tyhle věci pomíchat? Rozvody byli nastavený správně, motorem šlo točit lehce. Možná není úplně přesně vyfrézovaná díra v bloku pro uložení válce. Ve spojce chybí segrovka zajišťující spojkový koš. Pod rotorem magneta chybí v bloku taková opěrka která se má opírat o kliku. Proč to tam je nevím, ale když to tam soudruzi vymysleli musí to tam bejt. Zkus od toho kluka sehnat díly co mu zbyli, nebo z druhýho motoru. Nebyli správně přetočený pístní kroužky takže by ti to mohlo přes zámky žřát olej. Píst jste dávali novej? Po stranách je vidět nějaký opotřebení a v oleji jsou vidět trochu špony. Ty díly co chyběj ti můžu ukázat v katalogu.
Ale slovenska nebo Grossglockneru se nevzdávám. Tam prostě pojedu, i kdybych tam měl jet na trakaři.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |