dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: FiffiQ> Pokazit se na tom může všechno a laskavě mě neobvinuj s fušerství. Jedna věc je přístup k motorce, kdy si to dělám jak chci, druhá věc je přístup k práci, kde to prostě ošidit nemůžu. Minimálně proto, že by mi to pak šéf strhnul z vejplaty.
Zrovna dnešní kola nejsou zdaleka tak jednoduchý jako socialistická skládačka a věř, že se toho na tom může pokazit hodně. Nebo si to ten člověk sám rozbije. Elektrokolo je poměrně cholostivý na ježdění v soli, a přetěžování. Pak to v jednom případě zoxiduje a v druhym se to spálí.
Tak to je ovšem slušná schíza, nemyslíš? Kdybys přistupoval k motorce stejně, ušetřil by sis spoustu problémů a pravděpodobně i peněz. Taky jsem měl období, kdy jsem svařoval rám motorky izolepou. Pak ale člověk přijde na to, že to není moc dobré. Neměl bych pak klidné svědomí někde na Transalpině a nemohl si to užít. Když se ti kousne motor ve 2000 m.n.m. na silnici bez svodidel, tak si prostě skončil. Stojí to za těch pár ušetřených korun?
Možná by bylo dobré poznamenat, že já mám taky čínu. Je to náhodou super - malá spotřeba, všechno si nastavíš a k obrazu svému doladíš pomalu jak na Jawě a když na to přijde (u mě zatím ne) tak díly stojí páš šupů a opravíš si to sám. Ale je to v té péči, bez ní bych se do toho Rumunska a asi ani nikam jinam nevydal.
Ještě mi prosím vysvětli, jak opravíš elektrokolo nažrané solí. A jak opravíš spálený motor (nebo regulátor, nevím co v tom hoří dřív). Vyměnit díly zvládne i cvičená opice.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |