globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.

Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.

Díky




Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.

Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy

Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14

2 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

11.2.2013 v 23:00 | Nahoru | #1
Chlapci, nejste daleko od pravdy. Dneska se mi ozval Dave a vypadá to bledě. Ale slovenska nebo Grossglockneru se nevzdávám. Tam prostě pojedu, i kdybych tam měl jet na trakaři.

Ahoj,
dneska jsem to rozebral. Nic moc jsem nezjistil. Řazení vázne pravděpodobně kvůli bočnímu víku, pod sundání víka to řadí lehce, víko tlačí do tý hřídele. Můžu to buď ubrousit nebo tam dát jiný víko. Jak jste ten motor stavěli nemohli jste tyhle věci pomíchat? Rozvody byli nastavený správně, motorem šlo točit lehce. Možná není úplně přesně vyfrézovaná díra v bloku pro uložení válce. Ve spojce chybí segrovka zajišťující spojkový koš. Pod rotorem magneta chybí v bloku taková opěrka která se má opírat o kliku. Proč to tam je nevím, ale když to tam soudruzi vymysleli musí to tam bejt. Zkus od toho kluka sehnat díly co mu zbyli, nebo z druhýho motoru. Nebyli správně přetočený pístní kroužky takže by ti to mohlo přes zámky žřát olej. Píst jste dávali novej? Po stranách je vidět nějaký opotřebení a v oleji jsou vidět trochu špony. Ty díly co chyběj ti můžu ukázat v katalogu.



Ale slovenska nebo Grossglockneru se nevzdávám. Tam prostě pojedu, i kdybych tam měl jet na trakaři.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

11.2.2013 v 23:12 | Nahoru | #2
Hippieguy> Nechci Ti kazit iluze, ale ta motorka už Ti prokázala taková kvanta (ne)kvalit, že pokud máš alespoň trochu soudnosti, tak na ten Grossglockner vyraž raději na kole. Jest fyzicky mnohem snazší šlapat na kole, než tlačit nepojízdnou motorku.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 09:27 | Nahoru | #3

Hippieguy píše: Chlapci, nejste daleko od pravdy. Dneska se mi ozval Dave a vypadá to bledě. Ale slovenska nebo Grossglockneru se nevzdávám. Tam prostě pojedu, i kdybych tam měl jet na trakaři.



No konečně to aspoň dostal do ruky někdo, kdo tomu asi fakt rozumí... Ale trvalo to...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 5 25.7.2014 v 20:40 J.M.K.
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy


TOPlist