bmw_r1300gs_cartec





Téma: World of Tanks
24.1.2013 v 15:06
Tankujte s Nepohodlnými !
Našim revírem jsou bitevní pole, naše tempo je sebevražedné, naši protivníci jsou předem poraženi. Muži a ženy z klanu N-CZ se chtějí bavit ve dne i v noci a jejich úkolem je chránit svou bezpečnost!
...
Sdílíme společnou vášeň pro motorky! (a akvárka)







Naposledy editováno 05.12.2013 13:19:18

Blokovaní uživatelé: Joraell, Pawka, RomanRomanov, ok8, pekony
Anketa: Kdyby na to přišlo, přidal(a) bych se k:
Tankistům
35%
19
Letectvu
46%
25
Námořnictvu
19%
10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) World of Tanks

28.12.2016 v 13:07 | Nahoru | #9991
Krovak> Jedinej, kdo se tady chlubí, jsi ty. Jak celé hře rozumíš a jak je nahovno, přitom jsi v ní strávil zlomek času, co mi ostatní. Vzhledem k tomu, že tě do prdele poslala převážná vetšina diskutujících, kde bude chyba?

K bodu se vyjadřovat nebudu, vytváříš si domněnky, které jsem nikdy neřekl.
Asi by bylo vhodné, aby ses tou svoji radou začal řídit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) World of Tanks

28.12.2016 v 13:34 | Nahoru | #9992
Krejza> Fakt se nauč číst. Napsal jsem svůj názor na hru, nikde ani zmínka o tom, jak jí rozumím. Napsal jsem, že nesouhlasím s cenovou politikou WG. Napsal jsem, že nesouhlasím s některými mechanikami hry, které navíc ne vždy správně fungují, byť z jakéhokoli důvodu. Napsal jsem, že 450 hodin na pochopení základních mechanik zcela jistě stačí, a to ses ani nepokusil vyvrátit, pouze tu meleš o tom, že máš nahráno xkrát tolik a blablabla. Takže zase meleš hovna, stejně jak na počátku, reaguješ na něco co jsem neřekl a podsouváš mi tu své názory.

Převážná většina diskutujích? Jeden se mě zastal, tři, včetně tebe, byli proti. Jak reprezentativní vzorek.
Nic, končím tuhle plodnou diskuzi, protože s někým, kdo neumí argumentovat a pořád mele to samé, to nemá žádný význam. Kráťa je aspoň zábavnej, ty ne

World of Tanks

28.12.2016 v 13:39 | Nahoru | #9993
4 proti

1 reakcí na tento příspěvek World of Tanks

28.12.2016 v 14:32 | Nahoru | #9994
Mám něco přes 31k, hraju to od podzimu 2011 a odpovědně mohu říct, že tu hru zkurvili jak jen to jde. Zrušili hromadu hezkých map, místo toho jebou pořád samý městský mapy, kde se přestřelujou rajčata přes roh, mm je nahovno, pač, 9/10 bitek je 5/15 nebo 15/5 a na skillu nezáleží, protože buď dostaneš rajčata do týmu a jseš mrtvej během 5ti minut a hovno nastřílíš, nebo vyhraješ do 5ti minut a pokud nemáš medko, tak taky hovno nastřílíš. Kde jsou časy 2012, kdy 90 procent bitev končilo po 10té minutě. Hrajou to děcka od 5ti let, protože je to zadarmo a kazí hru člověku, co do toho investoval peníze a čas a to je to, co by mělo WG brát v potaz, ty co nic nezaplatili, ať si hrajou na kokoty někde na tomatoservru a nezasíraj hru normálním lidem, Já do toho investoval nemálo času i peněz a teď je z toho hovno. A už se na to asi opravdu vyseru, jen mě sere, že mě to baví. A ještě to ani nemůžu prodat. Tohle by se mělo dát na soud.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) World of Tanks

28.12.2016 v 14:37 | Nahoru | #9995
Krovak> Ne, 5000 bitev pro pochopení základních mechanik TI očividně nestačí, pokud jsi schopen se divit, že cikneš LT.

Pokud s něčím u té hry nesouhlasíš, je pouze logické, že ji nebudeš hrát. Což je dle svých slov již rok a půl. Kde jsi tedy přišel na to, že se tvé "argumenty", rozuměj naříkání, zakládají na objektivních zkušenostech?
Již zde zaznělo, při vstupu do hry souhlasíš s podmínkami WG. Zpětně na ně nadávat je hodně mimo mísu.

Jediné, na co jsem reagoval, je tvoje relativní nezkušenost s celou hrou, ze které plyne nepochopení, jak hra funguje. Co se ti líbí nebo nelíbí mě absolutně nezajímá.
Dost by mě zajímalo, co ti tady podsouvám.
Já totiž čtu pravý opak od tebe. Snažíš se nás přesvědčit, abychom přestali hrát? Nebo něco jiného?

Co to pořád meleš o závidění? Tak znova, WG je mi u prdele, jelikož na jejich obchodní a herní model nehodlám přistupovat, už to chápeš? Nebo to budu muset psát ještě jednou?



Když je ti WG u prdele, tak co tady kurva děláš?

World of Tanks

28.12.2016 v 14:37 | Nahoru | #9996
E 25 je k mání po odečtení platby za goldy a nějakých záloh vychází na pětikilo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) World of Tanks

28.12.2016 v 14:42 | Nahoru | #9997
[quote=Krejza]Krovak> Ne, 5000 bitev pro pochopení základních mechanik TI očividně nestačí, pokud jsi schopen se divit, že cikneš LT.

ale nasere to,když už se s prasetem do tý malý lehký rychlý mrchy trefím a je to bez DMG

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) World of Tanks

28.12.2016 v 14:44 | Nahoru | #9998

Plazivec píše: Mám něco přes 31k, hraju to od podzimu 2011 a odpovědně mohu říct, že tu hru zkurvili jak jen to jde. Zrušili hromadu hezkých map, místo toho jebou pořád samý městský mapy, kde se přestřelujou rajčata přes roh, mm je nahovno, pač, 9/10 bitek je 5/15 nebo 15/5 a na skillu nezáleží, protože buď dostaneš rajčata do týmu a jseš mrtvej během 5ti minut a hovno nastřílíš, nebo vyhraješ do 5ti minut a pokud nemáš medko, tak taky hovno nastřílíš. Kde jsou časy 2012, kdy 90 procent bitev končilo po 10té minutě. Hrajou to děcka od 5ti let, protože je to zadarmo a kazí hru člověku, co do toho investoval peníze a čas a to je to, co by mělo WG brát v potaz, ty co nic nezaplatili, ať si hrajou na kokoty někde na tomatoservru a nezasíraj hru normálním lidem, Já do toho investoval nemálo času i peněz a teď je z toho hovno. A už se na to asi opravdu vyseru, jen mě sere, že mě to baví. A ještě to ani nemůžu prodat. Tohle by se mělo dát na soud.


já hraju/hrál od 12/2012 a co si pamatuju, tak se nadává na to samé celou dobu....takže žádná změna. Spíš jsme zvědavý, jak budou lidi nasraní, až to prostě jednoho dne "vypnou"

(reakce na) World of Tanks

28.12.2016 v 14:50 | Nahoru | #9999

Targa954 píše: [quote=Krejza]Krovak> Ne, 5000 bitev pro pochopení základních mechanik TI očividně nestačí, pokud jsi schopen se divit, že cikneš LT.

ale nasere to,když už se s prasetem do tý malý lehký rychlý mrchy trefím a je to bez DMG



Jo, a pěkně

Na druhou stranu, když jsi v tý mrše ty

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) World of Tanks

28.12.2016 v 15:32 | Nahoru | #10000

fockewulf píše: já hraju/hrál od 12/2012 a co si pamatuju, tak se nadává na to samé celou dobu....takže žádná změna. Spíš jsme zvědavý, jak budou lidi nasraní, až to prostě jednoho dne "vypnou"


Sorry, žes neporozuměl tomu co píšu, psal jsem, že kdysi bylo 90 procent bitev nad 10 minut. Rychlovka byla spíš výjimka, ale čím to je, těžko říct, můj názor je, že mm je nahovno a od tý doby /cca 2012-13/ procento hráčů s 00 skillem X násobně převyšuje procento zkušených hráčů.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) World of Tanks

28.12.2016 v 15:34 | Nahoru | #10001
Plazivec> no a já ti píšu, že na tohle se nadává už od té doby, co jsem to začal hrát, spíš nechápu, co na tom nechápeš ty...Spíš co doopravdy nechápu je, že někdo může investovat takové šílené množství času a peněz do hry, která jednou prostě přestane existovat...

(reakce na) World of Tanks

28.12.2016 v 17:32 | Nahoru | #10002
fockewulf> nic netrva vecne, teda krome diamantu ze jo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) World of Tanks

28.12.2016 v 22:01 | Nahoru | #10003

Plazivec píše: Sorry, žes neporozuměl tomu co píšu, psal jsem, že kdysi bylo 90 procent bitev nad 10 minut.Rychlovka byla spíš výjimka, ale čím to je, těžko říct , můj názor je, že mm je nahovno a od tý doby /cca 2012-13/ procento hráčů s 00 skillem X násobně převyšuje procento zkušených hráčů.


Změny map, zhoršení dohledu a změny v přesnosti střel, které se udály za účelem znevýhodnění zakempených tanků znamenají nemožnost se efektivně bránit proti přesile. Vždy je něco za něco.
Na hru se nadávalo vždycky, protože model té hry se až příliš blíží skutečnému životu ... schopnosti hráče výsledek hry ovlivňují jen v omezené míře, ten rozhodující vliv má náhoda. Hra je zábavná, ale ničí ji nemožnost rozdělení hráčů do lig. Jak by asi vypadal fotbal náhodně vylosovaných týmů, kde by mohl hrát každý kdo by měl zájem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) World of Tanks

28.12.2016 v 22:20 | Nahoru | #10004

fockewulf píše: Plazivec> no a já ti píšu, že na tohle se nadává už od té doby, co jsem to začal hrát, spíš nechápu, co na tom nechápeš ty...Spíš co doopravdy nechápu je, že někdo může investovat takové šílené množství času a peněz do hry, která jednou prostě přestane existovat...



Tak to já zas neměl ten dojem, že by se nadávalo na 5minutový hry, ptže téměř žádný nebyly. Teď je to ale problém 90 procent bitev a je na stole zrovna tak jako problém artyn.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) World of Tanks

28.12.2016 v 22:24 | Nahoru | #10005

joone píše: Změny map, zhoršení dohledu a změny v přesnosti střel, které se udály za účelem znevýhodnění zakempených tanků znamenají nemožnost se efektivně bránit proti přesile. Vždy je něco za něco.
Na hru se nadávalo vždycky, protože model té hry se až příliš blíží skutečnému životu ... schopnosti hráče výsledek hry ovlivňují jen v omezené míře, ten rozhodující vliv má náhoda. Hra je zábavná, ale ničí ji nemožnost rozdělení hráčů do lig. Jak by asi vypadal fotbal náhodně vylosovaných týmů, kde by mohl hrát každý kdo by měl zájem...



Souhlas, až na ty ligy, žádný není potřeba, myslím, že propracovat mm, aby prohodil střídavě hráče na tíru navzájem mezi tímama není až tak neřešitelný problém. I když třeba WN8 WG nepoužije ve hře samotné je statistika a žebř, stačí použít na součet výkonu teamu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) World of Tanks

28.12.2016 v 23:52 | Nahoru | #10006
Plazivec> Kdyby skill mm fungoval dokonale, měli by všichni hráči, bez ohledu na schopnosti, WR 49% /1% na remízy/. Hru hrají víceméně stále stejní hráči, hra byla částečně odkempena a jako vedlejší efekt se zrychlila. Skll mm by se možná zpomalila, ale zábavnější by nebyla. Ten koncept už z principu přináší hráčům frustraci, protože málokterý hráč netouží vítězit, ale vyhrát může jen jeden tým. A k tomu většina hráčů má pocit, že za prohru může zbytek týmu a WG. A čím je hráč horší, tím víc vidí chybu všude jinde, jen ne u sebe.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) World of Tanks

29.12.2016 v 01:26 | Nahoru | #10007
[quote=joone]Na hru se nadávalo vždycky, protože model té hry se až příliš blíží skutečnému životu ... schopnosti hráče výsledek hry ovlivňují jen v omezené míře, ten rozhodující vliv má náhoda.
Jseš si jistý,že je to jen náhoda?



(reakce na) World of Tanks

29.12.2016 v 04:17 | Nahoru | #10008

Plazivec píše: Tak to já zas neměl ten dojem, že by se nadávalo na 5minutový hry, ptže téměř žádný nebyly. Teď je to ale problém 90 procent bitev a je na stole zrovna tak jako problém artyn.



...jasne, nebyly, protože 9 liid z 10 jen kempilo a zbesile klikalo na koridory, aby někdo spotoval

(reakce na) World of Tanks

29.12.2016 v 04:31 | Nahoru | #10009

joone píše: Plazivec> Kdyby skill mm fungoval dokonale, měli by všichni hráči, bez ohledu na schopnosti, WR 49% /1% na remízy/. Hru hrají víceméně stále stejní hráči, hra byla částečně odkempena a jako vedlejší efekt se zrychlila. Skll mm by se možná zpomalila, ale zábavnější by nebyla. Ten koncept už z principu přináší hráčům frustraci, protože málokterý hráč netouží vítězit, ale vyhrát může jen jeden tým. A k tomu většina hráčů má pocit, že za prohru může zbytek týmu a WG. A čím je hráč horší, tím víc vidí chybu všude jinde, jen ne u sebe.



(reakce na) World of Tanks

29.12.2016 v 19:06 | Nahoru | #10010
Targa954> nahoda plus full heat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) World of Tanks

29.12.2016 v 19:29 | Nahoru | #10011

joone píše: Plazivec> Kdyby skill mm fungoval dokonale, měli by všichni hráči, bez ohledu na schopnosti, WR 49% /1% na remízy/. Hru hrají víceméně stále stejní hráči, hra byla částečně odkempena a jako vedlejší efekt se zrychlila. Skll mm by se možná zpomalila, ale zábavnější by nebyla. Ten koncept už z principu přináší hráčům frustraci, protože málokterý hráč netouží vítězit, ale vyhrát může jen jeden tým. A k tomu většina hráčů má pocit, že za prohru může zbytek týmu a WG. A čím je hráč horší, tím víc vidí chybu všude jinde, jen ne u sebe.



Nesouhlasím, kdyby byl skill mm funkční, stáli by proti sobě víceméně vyrovnané týmy a v tom případě by opravdu záleželo na, a teď napíšu, ne náhodě, ale na taktice těch 4-5ti nejlepších v týmu. Hraju to už dost dlouho, abych odhadl spoluhráče už podle pohybu po startu a pak po mapě, kdo kam s čím jede, jak se pohybuje. Na 90 procent odhadnu výsledek pár sekund po startu.
Třeba na ohnilém výběžku, který je mimochodem kempmapa jako prase, vidíš už jen podle pohybu tvých a enemy spotterů kdo vyhraje, jestli ne, tak se nemáme o čem bavit.
Nesouhalsím ani s tím, že to hrajou stejní hráči, to ne, jinak by ve hře nebylo tolik lidí s 2-3k bitvama. Od jednoho z nich jsem se dověděl, že mu je naprosto u prdele, jestli vyhraje, nebo ne, on si chce jenom zajezdit s tankem.
A co se týče odkempení, ano kempení bylo hodně stíženo, některý fleky už nejsou použitelné, ale jezdím poslední dobou převážne kempící papir WT/cca 2roky/, tak mě můžeš věřit, že se kempí jako o život.
No a konečně, absolutně mě nevadí porážka po urputném a tuhém boji, kdy si obě strany zahrají a ta bitva stojí za to, řeknu si že to byl dobrý boj a jsem spokojenej úplně stejně, jako bych vyhrál. Takové si pamatuju na perlové řece, kterou mimochodem ti pitomci nejdřív zkurvili a pak zrušili. Naopak mě frustruje porážka, kdy nestačím nabíjet a střílet, nadělám hromadu demidže, ale přesto prohrajem do 5 ti minut, protože rajčata jedou dopředu jako o závod a padají jako mouchy. A právě těchto bitev je teď mnohem, mnohem víc než kdysi. To mě můžeš bez obav věřit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) World of Tanks

29.12.2016 v 19:30 | Nahoru | #10012
Krovak> já chápu jak to myslíš a souhlasím s tebou.....

bohužel,mi přijde,že je to ještě horší-nenerfujou jen tanky,ale celé hráče.už nesčetně krát se mi stalo,že koupím nový tank a je jedno,jestli je to premiák,nebo obyč.,zahraju bitvu a pecka-dělo sestřelí i vrabce(a je jedno,že má rozptyl 0,45),střely procházejí durch....,jako fakt pecka..... a po pár bitvách se najedou dělo rozostří,pokud už se trefím,tak dingnu,zato do mně to nasype kdokoli a přes půl mapy.

prostě hraješ dobře?-tak ti přiškrtíme kohoutek........,ale ono to je vlastně logické,je plno hráčů,co jsou fakt dobří a odehráli desítky K bitev,ti by nováčka,nebo nějakou lamku co hezky platí rozsekali na 3 doby....,ale to world gaming samozřejmě nechce -téměř 80% jsou černé,červené,oranžové a žluté lopaty,ale hlavně že platí a zahrát si musí,jinak by s tím sekli...

pokud je někdo fakt dobrý jako je např. marty vole a pod,tak ten se chytne každé šance a uhraje to,ale třeba já jsem jen zelený,dělám hromady chyb a peru se s tím jak kokot...

(reakce na) World of Tanks

29.12.2016 v 19:35 | Nahoru | #10013

fockewulf píše: Plazivec> no a já ti píšu, že na tohle se nadává už od té doby, co jsem to začal hrát, spíš nechápu, co na tom nechápeš ty...Spíš co doopravdy nechápu je, že někdo může investovat takové šílené množství času a peněz do hry, která jednou prostě přestane existovat...



No tak zas takové šílené množství peněz jsem do toho nenacpal, dva prémiáky, jednou dvakrát za rok pořídím goldy za 20eček. Času asi ano při 31k bitvách. Zas na druhou stranu v létě se ktomu téměř nedostanu.

(reakce na) World of Tanks

30.12.2016 v 21:17 | Nahoru | #10014

Plazivec píše: Nesouhlasím, kdyby byl skill mm funkční, stáli by proti sobě víceméně vyrovnané týmy a v tom případě by opravdu záleželo na, a teď napíšu, ne náhodě, ale na taktice těch 4-5ti nejlepších v týmu. Hraju to už dost dlouho, abych odhadl spoluhráče už podle pohybu po startu a pak po mapě, kdo kam s čím jede, jak se pohybuje. Na 90 procent odhadnu výsledek pár sekund po startu.
Třeba na ohnilém výběžku, který je mimochodem kempmapa jako prase, vidíš už jen podle pohybu tvých a enemy spotterů kdo vyhraje, jestli ne, tak se nemáme o čem bavit.
Nesouhalsím ani s tím, že to hrajou stejní hráči, to ne, jinak by ve hře nebylo tolik lidí s 2-3k bitvama. Od jednoho z nich jsem se dověděl, že mu je naprosto u prdele, jestli vyhraje, nebo ne, on si chce jenom zajezdit s tankem.
A co se týče odkempení, ano kempení bylo hodně stíženo, některý fleky už nejsou použitelné, ale jezdím poslední dobou převážne kempící papir WT/cca 2roky/, tak mě můžeš věřit, že se kempí jako o život.
No a konečně, absolutně mě nevadí porážka po urputném a tuhém boji, kdy si obě strany zahrají a ta bitva stojí za to, řeknu si že to byl dobrý boj a jsem spokojenej úplně stejně, jako bych vyhrál. Takové si pamatuju na perlové řece, kterou mimochodem ti pitomci nejdřív zkurvili a pak zrušili. Naopak mě frustruje porážka, kdy nestačím nabíjet a střílet, nadělám hromadu demidže, ale přesto prohrajem do 5 ti minut, protože rajčata jedou dopředu jako o závod a padají jako mouchy. A právě těchto bitev je teď mnohem, mnohem víc než kdysi. To mě můžeš bez obav věřit.



S tím musím souhlasit.

(reakce na) World of Tanks

31.12.2016 v 12:19 | Nahoru | #10015

Dolph-cz píše: Krovak> já chápu jak to myslíš a souhlasím s tebou.....

bohužel,mi přijde,že je to ještě horší-nenerfujou jen tanky,ale celé hráče.už nesčetně krát se mi stalo,že koupím nový tank a je jedno,jestli je to premiák,nebo obyč.,zahraju bitvu a pecka-dělo sestřelí i vrabce(a je jedno,že má rozptyl 0,45),střely procházejí durch....,jako fakt pecka..... a po pár bitvách se najedou dělo rozostří,pokud už se trefím,tak dingnu,zato do mně to nasype kdokoli a přes půl mapy.

prostě hraješ dobře?-tak ti přiškrtíme kohoutek........,ale ono to je vlastně logické,je plno hráčů,co jsou fakt dobří a odehráli desítky K bitev,ti by nováčka,nebo nějakou lamku co hezky platí rozsekali na 3 doby....,ale to world gaming samozřejmě nechce -téměř 80% jsou černé,červené,oranžové a žluté lopaty,ale hlavně že platí a zahrát si musí,jinak by s tím sekli...

pokud je někdo fakt dobrý jako je např. marty vole a pod,tak ten se chytne každé šance a uhraje to,ale třeba já jsem jen zelený,dělám hromady chyb a peru se s tím jak kokot...



Tenhleten fenomén jsem si také všiml, jakmile máme vyhrát, tak mě to střílí div že ne samo, prostřeluju nemožný pancíře, trefim se za jízdy jako čaroděj, demidže na maximu, zapaluju jako žhář. V další hře je to po třetím dingu jasný, lítá to doprdele, neprostřelím ani arty.

A co se týče martyho, ano, je dobrej, sleduju semtam stream, koukám na videa, ale nějak nevidím ten obrovský rozdíl skillu mezi ním a mnou. Netrefuje se stejně, semtam chybka, stejně jako já. Taktika přesně dle mého gusta. Tak v čem to je? Kluk nakupuje goldy, střílí zlatavejma kulkama, má nonstop prémium garáž, ale hlavně: jezdí medka. Současná hra je nastavena hodně na medka, hevyny a tédéčka jsou jaksi mimo hlavní proud, jedno hodně šikovný medko a prohrajete vyhranej batl jako nic. Nestalo se mi to jednou, jinak bych si to nevšim. A tohohle marty hodně využívá, je rychlej, dingá, protože jezdí hodně ruský medka s dingací věží a skoseným předkem, camo jako prase, takže střílí nejdřív ze zálohy a až to prořídne, tak nastupuje jeho čas. A teď ke všemu, sedněte si, ti kkti chtějí natáhnout lajty až do desítek, prý děla budou mít jako medka, ale budou rychlejší a slabší pancíř. To se už, kurva, na to těšim. Co to hulej WG za matroš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) World of Tanks

31.12.2016 v 13:21 | Nahoru | #10016

Dolph-cz píše: Krovak> já chápu jak to myslíš a souhlasím s tebou.....

bohužel,mi přijde,že je to ještě horší-nenerfujou jen tanky,ale celé hráče.už nesčetně krát se mi stalo,že koupím nový tank a je jedno,jestli je to premiák,nebo obyč.,zahraju bitvu a pecka-dělo sestřelí i vrabce(a je jedno,že má rozptyl 0,45),střely procházejí durch....,jako fakt pecka..... a po pár bitvách se najedou dělo rozostří,pokud už se trefím,tak dingnu,zato do mně to nasype kdokoli a přes půl mapy.

prostě hraješ dobře?-tak ti přiškrtíme kohoutek........,ale ono to je vlastně logické,je plno hráčů,co jsou fakt dobří a odehráli desítky K bitev,ti by nováčka,nebo nějakou lamku co hezky platí rozsekali na 3 doby....,ale to world gaming samozřejmě nechce -téměř 80% jsou černé,červené,oranžové a žluté lopaty,ale hlavně že platí a zahrát si musí,jinak by s tím sekli...

pokud je někdo fakt dobrý jako je např. marty vole a pod,tak ten se chytne každé šance a uhraje to,ale třeba já jsem jen zelený,dělám hromady chyb a peru se s tím jak kokot...


A ještě jednu věc jsem vypozoroval, pokud to dlouho nehraješ, tak první bitva je téměř vždycky vítězná, respektive, bývávalo to tak, asi aby tě nalákali do hry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) World of Tanks

1.1.2017 v 00:46 | Nahoru | #10017
Krovak> jj a další finty-hraješ dlouho jeden tank?-totálně ti ho zprotiví-neuhraješ nic...,ale když vytáhneš něco,na co jsi půl roku nesáhl,tak bitvy paráda....

(reakce na) World of Tanks

1.1.2017 v 01:47 | Nahoru | #10018
Dolph-cz> Ee, to je jen když hraješ něco, co nechceš a potřebuješ to jen přeexpit, tak ten double nedáš, i kdyby ses posral dokulata

Nicméně, dneska jsem z nudy porušil své dobré předsevzetí a zapnul to, dcera na mě kouká a nevěřícně tiše šeptá "Tati, tys to zapl" (tiše proto, aby to neslyšela žena a nerozvedla se kvůli tomu)
No a co myslíš, první bitva se Supershitem a byl jsem kaput po dvou výstřelech, ty kurvy mě objeli zezadu, takže to byla vyjímka z mé teorie, co potvrzuje pravidlo o první výhře Ale druhou jsem vyhrál, v další mě nazvali botem, protože jsem se s AMX 12t srdnatě nevrhl na enemáky, ale počkal až se trochu vyčistí vzduch a jel hledat arty. No, nicméně jsem se u toho nevztekal a radši to vypl v dobré náladě dřív, než k tomu mohlo dojít

1 reakcí na tento příspěvek World of Tanks

1.1.2017 v 02:59 | Nahoru | #10019










(reakce na) World of Tanks

1.1.2017 v 14:20 | Nahoru | #10020
pekony> full HE?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist