Našim revírem jsou bitevní pole, naše tempo je sebevražedné, naši protivníci jsou předem poraženi. Muži a ženy z klanu N-CZ se chtějí bavit ve dne i v noci a jejich úkolem je chránit svou bezpečnost!
...
Sdílíme společnou vášeň pro motorky! (a akvárka)
Naposledy editováno 05.12.2013 13:19:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) World of Tanks
joone píše: Plazivec> Kdyby skill mm fungoval dokonale, měli by všichni hráči, bez ohledu na schopnosti, WR 49% /1% na remízy/. Hru hrají víceméně stále stejní hráči, hra byla částečně odkempena a jako vedlejší efekt se zrychlila. Skll mm by se možná zpomalila, ale zábavnější by nebyla. Ten koncept už z principu přináší hráčům frustraci, protože málokterý hráč netouží vítězit, ale vyhrát může jen jeden tým. A k tomu většina hráčů má pocit, že za prohru může zbytek týmu a WG. A čím je hráč horší, tím víc vidí chybu všude jinde, jen ne u sebe.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) World of Tanks
joone píše: Plazivec> Kdyby skill mm fungoval dokonale, měli by všichni hráči, bez ohledu na schopnosti, WR 49% /1% na remízy/. Hru hrají víceméně stále stejní hráči, hra byla částečně odkempena a jako vedlejší efekt se zrychlila. Skll mm by se možná zpomalila, ale zábavnější by nebyla. Ten koncept už z principu přináší hráčům frustraci, protože málokterý hráč netouží vítězit, ale vyhrát může jen jeden tým. A k tomu většina hráčů má pocit, že za prohru může zbytek týmu a WG. A čím je hráč horší, tím víc vidí chybu všude jinde, jen ne u sebe.
Nesouhlasím, kdyby byl skill mm funkční, stáli by proti sobě víceméně vyrovnané týmy a v tom případě by opravdu záleželo na, a teď napíšu, ne náhodě, ale na taktice těch 4-5ti nejlepších v týmu. Hraju to už dost dlouho, abych odhadl spoluhráče už podle pohybu po startu a pak po mapě, kdo kam s čím jede, jak se pohybuje. Na 90 procent odhadnu výsledek pár sekund po startu.
Třeba na ohnilém výběžku, který je mimochodem kempmapa jako prase, vidíš už jen podle pohybu tvých a enemy spotterů kdo vyhraje, jestli ne, tak se nemáme o čem bavit.
Nesouhalsím ani s tím, že to hrajou stejní hráči, to ne, jinak by ve hře nebylo tolik lidí s 2-3k bitvama. Od jednoho z nich jsem se dověděl, že mu je naprosto u prdele, jestli vyhraje, nebo ne, on si chce jenom zajezdit s tankem.
A co se týče odkempení, ano kempení bylo hodně stíženo, některý fleky už nejsou použitelné, ale jezdím poslední dobou převážne kempící papir WT/cca 2roky/, tak mě můžeš věřit, že se kempí jako o život.
No a konečně, absolutně mě nevadí porážka po urputném a tuhém boji, kdy si obě strany zahrají a ta bitva stojí za to, řeknu si že to byl dobrý boj a jsem spokojenej úplně stejně, jako bych vyhrál. Takové si pamatuju na perlové řece, kterou mimochodem ti pitomci nejdřív zkurvili a pak zrušili. Naopak mě frustruje porážka, kdy nestačím nabíjet a střílet, nadělám hromadu demidže, ale přesto prohrajem do 5 ti minut, protože rajčata jedou dopředu jako o závod a padají jako mouchy. A právě těchto bitev je teď mnohem, mnohem víc než kdysi. To mě můžeš bez obav věřit.