Jelikož se vývoj kolem vytrvalostních závodů nikam neubírá a většině teamů se nezamlouvá scénář IV, napadla mě myšlenka odjet si mimo termíny CEC jeden či dva extrémní závody na 8 hodin. Pro někoho by to byl trénink, pro někoho zase závod, kde si zjistí své možnosti.
Každopádně by se domluvil Most a možná i Brno.
Za vítězství by byly materiální (pneu, kombinézy apod.) a možná i finanční odměny. Pro někoho i za účast.
Budu rád, když někdo přijde s nápadem nebo jen předběžně potvrdí svůj zájem v anketě.
Pojďme se bavit,závodit a trénovat podle sebe
Dáme dohromady cca 40 teamů nadšenců a závodníků?
Mrugis
P.S. Díky vašemu zájmu se závod uskuteční 31.5.2013 v Mostě a teamy mohou být složené z 600, 1000 nebo může být team kombinovaný (600 i 1000). Vše bude snad v dohledné době popsáno na Racetrack
Naposledy editováno 04.02.2013 19:49:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
Škoda, že to stejnou pozornost nedostalo i v českých médiích - akce to byla jedinečná a určitě by si to zasloužila
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
cely to ma na triku nas Julian..do Mostu dorazil uz s novinarem ÚWÁČEM - jmenuje se Uwe.. a jeho pomocnici.. pobyli cely dopoledne a bylo.. Pak uz jsme to nemuseli hledat, ono to dneska vyslo a dostal jsem odkaz.. Ale proc si vybrali jeho je sranda... prej protoze okruhy jsou bizarni hobby..
Juldu tam u nich asi trochu znaj.. jeho tata jezdil drive hodne a dobre.. Tak se to nejak seslo no...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
děti + odpovědnost = vokruhy
něco na tom je...
2 reakcí na tento příspěvek Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
Pomůže úprava typu kolečko vzadu o zub víc / míň atd ?
(Sere mi, že mi nakládají šestky, který maj míň kobyl, handicap ve 150 ccm, a dávaj mne jen proto, že se jim to rychlejš rozmotává... )
Naposledy editováno 18.06.2013 10:44:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
Krawatasakin píše: Potřeboval bych radu. Mám problém s cílovkou v Mostě. Byť mám dejchavičnýho dědečka, tak ho na cílovce nedostanu přes 210, což je čtyřka v omezovači, protože bych musel na cca 100 metrů trati před bržděním řadit pětku, což má nulovej efekt, nezrychlím a musím řadit o jeden kvalt dolů navíc.
Pomůže úprava typu kolečko vzadu o zub víc / míň atd ?
(Sere mi, že mi nakládají šestky, který maj míň kobyl, handicap ve 150 ccm, a dávaj mne jen proto, že se jim to rychlejš rozmotává... )
jo, uprava ti muze pomoct ..
ale taky by mozna pomohla uprava prujezdu poslednich dvou zatacek, abys byl na vyjezdu rychlejsi. A je to jednodussi a levnejsi reseni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
Krawatasakin píše: Veverčák> To je sice nejlevnější možnost, ale neřeší to věc, že šestku mám v převodovce zbytečnou, protože jí nevytočím a pětku taktéž...
sestka se radi malokde, dokud nejsi dost rychly .. ale jestli te to tak stve, tak si to zprevoduj do sily, mno .. vice zubu na rozete.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
Veverčák píše: sestka se radi malokde, dokud nejsi dost rychly .. ale jestli te to tak stve, tak si to zprevoduj do sily, mno .. vice zubu na rozete.
No, sere mne to, protože jsem dostal naloženo od sériovýho SRADa (ale šestky) na motor. To už je asi něco špatně... A zase tak extrémně rukama to nebude. Když mne v těch dvou zatáčkách nepřejdede, na výjezdu jsem rychlejší a on mne dá na top speed...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
Krawatasakin píše: No, sere mne to, protože jsem dostal naloženo od sériovýho SRADa (ale šestky) na motor. To už je asi něco špatně... A zase tak extrémně rukama to nebude. Když mne v těch dvou zatáčkách nepřejdede, na výjezdu jsem rychlejší a on mne dá na top speed...
tam muze do hry vstupovat spousta faktoru, treba kdy radis, jak dlouho ti to trva, jak tahas za plyn, normalni plyn vs. rychloplynjaky je prubeh vykonu toho motoru, jak zalehnes, kolik vazis, kdy uklapnes, kdy brzdis .. .
co ze vlastne jezdis?
E; jinak jestli se nepletu, tak na vyssi topspeed potrebujes mensi rozetu, ale bude to v akceleraci pomalejsi ..
Naposledy editováno 18.06.2013 11:06:47
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
Veverčák píše: tam muze do hry vstupovat spousta faktoru, treba kdy radis, jak dlouho ti to trva, jak tahas za plyn, normalni plyn vs. rychloplynjaky je prubeh vykonu toho motoru, jak zalehnes, kolik vazis, kdy uklapnes, kdy brzdis .. .
co ze vlastne jezdis?
Suzuki GSXR 750 SRAD. rv. 1999. Papírově 97 Kw. Komplet v sérii, jen laďák.
Našel jsem na netu ignitech jednotku za 3000, takže bych k tomu pořídil KNko, ostřejší vačky, svody a koncovku, ale to až přez zimu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
Krawatasakin píše: Suzuki GSXR 750 SRAD. rv. 1999. Papírově 97 Kw. Komplet v sérii, jen laďák.
Našel jsem na netu ignitech jednotku za 3000, takže bych k tomu pořídil KNko, ostřejší vačky, svody a koncovku, ale to až přez zimu...
vyser se na upravy a ty prachy vraz do jezdeni . Dokud se nedostanes v Moste nekam vyrazne pod 1:55, nedavaji vubec smysl ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
Tady jsou za dobrou cenu, tak mne napadlo, že bych si nemusel kupovat nový...
lamináty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
Krawatasakin píše: Potřeboval bych radu. Mám problém s cílovkou v Mostě. Byť mám dejchavičnýho dědečka, tak ho na cílovce nedostanu přes 210, což je čtyřka v omezovači, protože bych musel na cca 100 metrů trati před bržděním řadit pětku, což má nulovej efekt, nezrychlím a musím řadit o jeden kvalt dolů navíc.
Pomůže úprava typu kolečko vzadu o zub víc / míň atd ?
(Sere mi, že mi nakládají šestky, který maj míň kobyl, handicap ve 150 ccm, a dávaj mne jen proto, že se jim to rychlejš rozmotává... )
Nezaradis na cilovce ani petku ? ! Neni to divny ? Se seriovym prevodem mam na R6ce na konci cilovky petku v omezovaci a tachometrovejch nejakejch 225 (takze tak 210 real). A to nejezdim o moc rychleji nez ty. Napadaj me jen dva duvody. Bud to mas nejak brutalne divne zprevodovany (i ja bych jeste potreboval do sily, jediny kde mi vychazi zprevodovani je Slovakiaring, kde je dlouha rovina na kterou se vyjizdi uz na roztocenou ctyrku z ty nekonecny pravy a pak rychly levy), tam vytocim i sestku. Brno i Most by bylo spravne do sily (treba o zub min dopredu), ale zatim to pri svech casech neresim, dokud nejezdi clovek okolo padesati, nema cenu na motorku ani sahnout.
Nebo druha moznost co me napada ze ti to nedava vykon co ma. Tohle odpovida tak stokonovy motorce (nejaka FZ6 nebo tak), a ne 750 sradu ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
Krawatasakin píše: Suzuki GSXR 750 SRAD. rv. 1999. Papírově 97 Kw. Komplet v sérii, jen laďák.
Našel jsem na netu ignitech jednotku za 3000, takže bych k tomu pořídil KNko, ostřejší vačky, svody a koncovku, ale to až přez zimu...
Jakej smysl má vrážet peníze do těchto úprav (promiň, ale do staré vrány-neber to nijak špatně, SRAD beru jako krásnou mašinu a jeden z klasických superbiků), když kdejaká novější šestka bude lepší? Buď ty peníze projezdi nebo tohle prodej a pořiď novější šestikilo, který bude podle mě pro Tvé potřeby daleko lepší.
Naposledy editováno 18.06.2013 21:31:09
mike.46 píše: Jakej smysl má vrážet peníze do těchto úprav (promiň, ale do staré vrány-neber to nijak špatně, SRAD beru jako krásnou mašinu a jeden z klasických superbiků), když kdejaká novější šestka bude lepší? Buď ty peníze projezdi nebo tohle prodej a pořiď novější šestikilo, který bude podle mě pro Tvé potřeby daleko lepší.
Taky bych do tydle motorky nedal nic krome spotrebaku (gumy, olej, desky, retezovku), udrzba vidli ... sypat do toho jednotky nebo dokonce vacky je nesmysl.
První - změřit přechodové odpory na spínací skříňce. Druhé - přidat 3 zuby na rozetě (+ samozřejmě delší řetěz).
Další bych viděl lamináty.
A jako poslední - řidítka a přepákování.
Pak se dostat na pravidelných 1:49 Most a jsi schopen prohánět i rychlíky hlavně v enduranci i se "starou vránou"
Krawatasakin píše: Suzuki GSXR 750 SRAD. rv. 1999. Papírově 97 Kw. Komplet v sérii, jen laďák.
Našel jsem na netu ignitech jednotku za 3000, takže bych k tomu pořídil KNko, ostřejší vačky, svody a koncovku, ale to až přez zimu...
hele u takovýhle babičky se do motoru moc neser, myslím jako nějaký přidávání koní navíc, to by moh bejt taky její konec. Jestli potřebuješ utratit peníze, dej to do laminátu, zrepasuj-uprav podvozek a zbytek vraž do gum a ježdění.
Ozzy_ píše: Nezaradis na cilovce ani petku ? ! Neni to divny ? Se seriovym prevodem mam na R6ce na konci cilovky petku v omezovaci a tachometrovejch nejakejch 225 (takze tak 210 real). A to nejezdim o moc rychleji nez ty. Napadaj me jen dva duvody. Bud to mas nejak brutalne divne zprevodovany (i ja bych jeste potreboval do sily, jediny kde mi vychazi zprevodovani je Slovakiaring, kde je dlouha rovina na kterou se vyjizdi uz na roztocenou ctyrku z ty nekonecny pravy a pak rychly levy), tam vytocim i sestku. Brno i Most by bylo spravne do sily (treba o zub min dopredu), ale zatim to pri svech casech neresim, dokud nejezdi clovek okolo padesati, nema cenu na motorku ani sahnout.
Nebo druha moznost co me napada ze ti to nedava vykon co ma. Tohle odpovida tak stokonovy motorce (nejaka FZ6 nebo tak), a ne 750 sradu ...
Tady je výpočet toho jak to teď na motce mám a sedí to do puntíku...
[img]
cca 216 na 4 v omezovači...
1 reakcí na tento příspěvek Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
Ozzy_ píše: Nezpochybnuju prevodovej pomer, ale vykon motoru ...
Ono tam těch 125 koní bude, jen je to blbě zpřevodovaný. Prostě se dědek nevytáčí tak rychle jako mladší motorky
Krawatasakin píše: Ono tam těch 125 koní bude, jen je to blbě zpřevodovaný. Prostě se dědek nevytáčí tak rychle jako mladší motorky
V tom pripade proste zacni jak ti radili kluci vedle prevodem. Zacal bych jen o zub mensim koleckem (je to za par korun, staci ti puvodni retez, prehodis to za 10 minut i pokud tam mas kryt), a pak bych resil dal. Nezaradit ani petku je nesmysl.
1 reakcí na tento příspěvek Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
Ted preju vsem pohodove vanoce
mrugis píše: Zdarec bando, na vsem se pracuje a verim, ze by to mohlo vyjit a s lepsim pocasim nez minule.Budeme informovat, jak to vse dopadne!
Ted preju vsem pohodove vanoce
Hele pocasi bylo mozna nevyhodny pro ucast Ale jinak ten zazitek prave proto jaky to bylo peklo byl nejvic .... na tohle posledni kolo v Moste NIKDY nezapomenu
2 reakcí na tento příspěvek Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
nemusí to být nutně Most
jinak jedůůůůůůůů