globalmoto_duben_nolan





Téma: Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
 
9.1.2013 v 18:23
Zdravím všechny bikery a nadšence okruhového ježdění

Jelikož se vývoj kolem vytrvalostních závodů nikam neubírá a většině teamů se nezamlouvá scénář IV, napadla mě myšlenka odjet si mimo termíny CEC jeden či dva extrémní závody na 8 hodin. Pro někoho by to byl trénink, pro někoho zase závod, kde si zjistí své možnosti.

Každopádně by se domluvil Most a možná i Brno.
Za vítězství by byly materiální (pneu, kombinézy apod.) a možná i finanční odměny. Pro někoho i za účast.

Budu rád, když někdo přijde s nápadem nebo jen předběžně potvrdí svůj zájem v anketě.
Pojďme se bavit,závodit a trénovat podle sebe
Dáme dohromady cca 40 teamů nadšenců a závodníků?

Mrugis

P.S. Díky vašemu zájmu se závod uskuteční 31.5.2013 v Mostě a teamy mohou být složené z 600, 1000 nebo může být team kombinovaný (600 i 1000). Vše bude snad v dohledné době popsáno na Racetrack

Naposledy editováno 04.02.2013 19:49:07
Anketa: Takového závodu bychom se rádi zúčastnili
Ano
87%
53
Ne
13%
8

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

18.6.2013 v 11:05 | Nahoru | #1

Krawatasakin píše: No, sere mne to, protože jsem dostal naloženo od sériovýho SRADa (ale šestky) na motor. To už je asi něco špatně... A zase tak extrémně rukama to nebude. Když mne v těch dvou zatáčkách nepřejdede, na výjezdu jsem rychlejší a on mne dá na top speed...



tam muze do hry vstupovat spousta faktoru, treba kdy radis, jak dlouho ti to trva, jak tahas za plyn, normalni plyn vs. rychloplynjaky je prubeh vykonu toho motoru, jak zalehnes, kolik vazis, kdy uklapnes, kdy brzdis .. .

co ze vlastne jezdis?

E; jinak jestli se nepletu, tak na vyssi topspeed potrebujes mensi rozetu, ale bude to v akceleraci pomalejsi ..

Naposledy editováno 18.06.2013 11:06:47

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

18.6.2013 v 11:11 | Nahoru | #2

Veverčák píše: tam muze do hry vstupovat spousta faktoru, treba kdy radis, jak dlouho ti to trva, jak tahas za plyn, normalni plyn vs. rychloplynjaky je prubeh vykonu toho motoru, jak zalehnes, kolik vazis, kdy uklapnes, kdy brzdis .. .

co ze vlastne jezdis?


Suzuki GSXR 750 SRAD. rv. 1999. Papírově 97 Kw. Komplet v sérii, jen laďák.
Našel jsem na netu ignitech jednotku za 3000, takže bych k tomu pořídil KNko, ostřejší vačky, svody a koncovku, ale to až přez zimu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist