globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: transalp 400
víte někdo o něm něco





Naposledy editováno 08.01.2013 12:20:32
Předchozí
1 2
Následující

transalp 400

8.1.2013 v 11:12 | Nahoru | #1
Make Model
Honda XL400V Transalp
Year
1991
Engine
Liquid cooled, four-stroke. 52oV-Twin, SOHC, 3 valves per cylinder.
Capacity
398
Bore x Stroke
Compression Ratio
Induction

Ignition / Starting
CDI / electric
Max Power
37 hp @ 8500 rpm
Max Torque
3.5 kgm @ 6500 rpm
Transmission / Drive
5 Speed / chain
Frame Semi-double-wiegframe
Front Suspension
41mm Telescopic hydraulic forks
Rear Suspension
Pro-link monoshock
Front Brakes
Single 276mm disc
Rear Brakes
130mm drum
Front Tyre
90/90-21
Rear Tyre
130/80-17
Seat Height 850 mm
Dry-Weight
183 kg
Fuel Capacity


1996 - Yeah sure, a 'tiny' Transalp. This is the model that Honda sells in Japan. Why not a 600cc ? That has to do with the driver license categories. In Japan you can get a license for a 'small bike' up to 400cc, or one for a 'big bike' over 400cc. Kind of the same as in The Netherlands and other parts of Europe. And because it is easier (and cheaper) to get your small bike license Honda sells a 400cc Transalp. Just because that model has more market potential than a 600cc model.

Except for the engine the Transalp 400cc is identical to the XL600V. The mileage is better (33km/l @60kmph), power (37hp @ 8500rpm) and torque (3.5kgm @ 6500rpm) are less compared to the TA600. Weight (183kg) is the same. Pay attention to the cooling design of the engine. Bit different from the 600

transalp 400

8.1.2013 v 11:41 | Nahoru | #2
jaké muže mít jiné chlazení dyt je to motor ze 650 akorát že to je 400

transalp 400

8.1.2013 v 11:43 | Nahoru | #3
jezdil jste jí někdo zkušenosti a tak

transalp 400

8.1.2013 v 11:47 | Nahoru | #4
podle me docela raritka, jeste jsem na ni nikde nenarazil, toho bych si urcite vsiml

1 reakcí na tento příspěvek transalp 400

8.1.2013 v 12:25 | Nahoru | #5
V japonsku se snad všechny motorky dělají i v kubatuře 400ccm. Měl jsem kdysi GPZ400R, na první pohled zcela totožná s GPZ600R. Vzhled úplně identický. Na druhý pohled vše jinak, jiný rám (dokonce Alu, oproti oceli u 600), vše menší, téměř žádné díly neseděly, dokonce i pitomý palivový kohout neseděl Do japonské verze bych už nešel (teda jen kvůli absolutní nedostupností orig. náhradních dílů, spotřebák je OK)

(reakce na) transalp 400

8.1.2013 v 12:37 | Nahoru | #6
c.j.> tohle má motor z novějšího transalpa 650 stejně jsou ale hezčí ty žebra co má 600

transalp 400

8.1.2013 v 12:50 | Nahoru | #7




transalp 400

8.1.2013 v 12:52 | Nahoru | #8




transalp 400

8.1.2013 v 13:04 | Nahoru | #9
je tam pry nějakej jinej zpusob chlazení

Naposledy editováno 08.01.2013 13:14:42

1 reakcí na tento příspěvek transalp 400

8.1.2013 v 13:48 | Nahoru | #10
na obou fotkách vidím saharu , tak nevím jak s tím chlazením.Vypadá to na klasiku.

1 reakcí na tento příspěvek transalp 400

8.1.2013 v 13:50 | Nahoru | #11
jak tam muze bejt stejnej motor? myslis blok motoru, ne?

(reakce na) transalp 400

8.1.2013 v 13:51 | Nahoru | #12
sseba1> 1996 - Jo jasně, "malý" Transalp. To je model, který Honda prodává v Japonsku. Proč ne 600cc? To má co do činění s kategorií řidičského oprávnění. V Japonsku je možné získat licenci pro "malé kolo" až 400cc, nebo jeden pro "velké kolo" přes 400cc. Druh stejně jako v Nizozemí a dalších částí Evropy. A protože je to jednodušší (a levnější), aby se vaše malá motorka licence Honda prodává 400cc Transalp. Jen proto, že model má větší tržní potenciál než 600cc modelu.

(reakce na) transalp 400

8.1.2013 v 13:52 | Nahoru | #13
KubaLC8> promintě blok

transalp 400

8.1.2013 v 13:53 | Nahoru | #14
S výjimkou motoru Transalp 400cc je shodná s XL600V.Najeto je lepší (33 km / l @ 60kmph), výkon (37hp @ 8500rpm) a točivý moment (3.5kgm @ 6500rpm) jsou nižší ve srovnání s TA600. Hmotnost (183kg) je stejný. Pozor na chlazení konstrukci motoru. Trochu liší od 600

3 reakcí na tento příspěvek transalp 400

8.1.2013 v 13:59 | Nahoru | #15
to jsi zatim prelozil to co jsem nasel v googlu.

jeste jsem narazil na KLE 400

transalp 400

8.1.2013 v 14:43 | Nahoru | #16
Téma: Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

a k XL 400V jsem našel jen diskuzi na UK foru, kde někomu odešel motor, zkombinovat motory nejde, jiné bloky, klika, ojnice, válce. Když naroubovali po úpravách 600ccm motor, tak nesedí zapalování a dál se nedostali.

2 reakcí na tento příspěvek transalp 400

8.1.2013 v 14:53 | Nahoru | #17
koukam, ze opravit ctyrstovku je horsi nez renovovat veterana

(reakce na) transalp 400

8.1.2013 v 14:56 | Nahoru | #18
KubaLC8> jo jo přeložil

(reakce na) transalp 400

8.1.2013 v 14:57 | Nahoru | #19
KubaLC8> jo jo přeložil

(reakce na) transalp 400

8.1.2013 v 14:59 | Nahoru | #20
KubaLC8> 1996 - Jo jasně, "malý" Transalp. To je model, který Honda prodává v Japonsku. Proč ne 600cc? To má co do činění s kategorií řidičského oprávnění. V Japonsku je možné získat licenci pro "malé kolo" až 400cc, nebo jeden pro "velké kolo" přes 400cc. Druh stejně jako v Nizozemí a dalších částí Evropy. A protože je to jednodušší (a levnější), aby se vaše malá motorka licence Honda prodává 400cc Transalp. Jen proto, že model má větší tržní potenciál než 600cc modelu

(reakce na) transalp 400

8.1.2013 v 15:11 | Nahoru | #21

KubaLC8 píše: koukam, ze opravit ctyrstovku je horsi nez renovovat veterana



Jo, asi horší, na veterána možná seženeš starší díly. Na to ne. Aspoň ne u nás. Sice dneska po internetu to je lepší než před 13ti roky, kdy jsem měl dokonce dvě japonské verze (napoprvé jsem se dost nepoučil ). Těsnění pod hlavu jedině na zakázku (naštěstí kalina.cz funguje (fungoval) výborně). Rozvodový řetěz změřit a na koupit na délku, vačky a vahadla opravit u brusírny Pavlíček. S elektrikou to bude větší zádrhel, i na XL 400V odchází CDI jako na 600, ale není záměnné. Takže jedině že by to celé ignitech vymyslel i pro 400. Brr, mám husí kůži jak si představím problémy, které by mohly nastat. Ještě je nutno zdůraznit, že japonci si to nejlepší vždy nechávají pro sebe a 400ccm jsou speciálěn pro japonský trh a od motorek určených pro zybtek světa se většinou zásadně liší (i když vidět to není). Často používají nejnovější technologie, které jinde do světa nepouštějí, jak jsem už psal, třeba pro JAP se používaly ALU rámy, pro zbytek ocel, v japonsku měly 400ccm verze vstřikování mnohem dříve než exportní verze a ty se toho třeba ani nedočkaly. Největším importérem japonských 400ccm verzí je opavský motošrot, takže v okolí jich jezdi(lo) fakt hodně. Kámoš měl krásně ZRX 400 v Lawson replice, to byla krása, dokud nezačaly běžné problémy. Třeba nedokázal sehnat atypické ložisko do krku řízení a měl i problém s uložením kyvky, vše se muselo nechat dělat na míru nebo předělat..

Naposledy editováno 08.01.2013 15:13:52

transalp 400

8.1.2013 v 15:42 | Nahoru | #22

1 reakcí na tento příspěvek transalp 400

8.1.2013 v 19:36 | Nahoru | #23
V roce 2009 jsem na to koukal v bazaru. Byla dle kilometrů málo jetá a stav tomu odpovídal .

http://sispo.rajce.net/Transalp_400_a_Borovice_Tisic

Edit. Vodník 398ccm

Naposledy editováno 08.01.2013 19:42:20

1 reakcí na tento příspěvek transalp 400

8.1.2013 v 19:39 | Nahoru | #24
Alp 400 vznikl kvůli danovým úlevám v Japonsku pro menší obsahy.Byl určen převážně pro japonský trh ale vyvážel se i do Řecka,Holandska a Singapuru.Jeho výroba se myslím zastavila v roce 97 kdy se přesunula do Itálie..

(reakce na) transalp 400

8.1.2013 v 19:43 | Nahoru | #25
qwert> SOUHLAS

1 reakcí na tento příspěvek transalp 400

8.1.2013 v 19:52 | Nahoru | #26
Jeden cestopis z roku 1994 skrze Asii na dvou TA 400.



Original:
http://www.endless-highway.info/tokyolondon/intro.htm

Česky (Google):
http://www.endless-highway.info/tokyolondon/intro.htm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) transalp 400

8.1.2013 v 20:27 | Nahoru | #27

-LOTR- píše: V roce 2009 jsem na to koukal v bazaru. Byla dle kilometrů málo jetá a stav tomu odpovídal .

http://sispo.rajce.net/Transalp_400_a_Borovice_Tisic

Edit. Vodník 398ccm



ty špice jsou síla, ani má jawa z roku 2000, která byla parkována 10 let venku je nemá takhle rezavé

(reakce na) transalp 400

8.1.2013 v 20:44 | Nahoru | #28
-LOTR-> tý jo dušane to je paráda takovej krásnej cestopis

(reakce na) transalp 400

8.1.2013 v 22:17 | Nahoru | #29

KubaLC8 píše: koukam, ze opravit ctyrstovku je horsi nez renovovat veterana



A co takhle čtyřstovku veterána ?!! To se tak občas sejde.../třeba u mě /

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) transalp 400

9.1.2013 v 00:31 | Nahoru | #30
c.j.> Musíš ty špice pravidelně sypat solí a dočkáš se .
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 1 17.2.2024 v 00:35 vilemx
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp gryzli 12 19.1.2024 v 18:51 Pedl


TOPlist