Honda XL400V Transalp
Year
1991
Engine
Liquid cooled, four-stroke. 52oV-Twin, SOHC, 3 valves per cylinder.
Capacity
398
Bore x Stroke
Compression Ratio
Induction
Ignition / Starting
CDI / electric
Max Power
37 hp @ 8500 rpm
Max Torque
3.5 kgm @ 6500 rpm
Transmission / Drive
5 Speed / chain
Frame Semi-double-wiegframe
Front Suspension
41mm Telescopic hydraulic forks
Rear Suspension
Pro-link monoshock
Front Brakes
Single 276mm disc
Rear Brakes
130mm drum
Front Tyre
90/90-21
Rear Tyre
130/80-17
Seat Height 850 mm
Dry-Weight
183 kg
Fuel Capacity
1996 - Yeah sure, a 'tiny' Transalp. This is the model that Honda sells in Japan. Why not a 600cc ? That has to do with the driver license categories. In Japan you can get a license for a 'small bike' up to 400cc, or one for a 'big bike' over 400cc. Kind of the same as in The Netherlands and other parts of Europe. And because it is easier (and cheaper) to get your small bike license Honda sells a 400cc Transalp. Just because that model has more market potential than a 600cc model.
Except for the engine the Transalp 400cc is identical to the XL600V. The mileage is better (33km/l @60kmph), power (37hp @ 8500rpm) and torque (3.5kgm @ 6500rpm) are less compared to the TA600. Weight (183kg) is the same. Pay attention to the cooling design of the engine. Bit different from the 600
1 reakcí na tento příspěvek transalp 400
1 reakcí na tento příspěvek transalp 400
1 reakcí na tento příspěvek transalp 400
3 reakcí na tento příspěvek transalp 400
jeste jsem narazil na KLE 400
a k XL 400V jsem našel jen diskuzi na UK foru, kde někomu odešel motor, zkombinovat motory nejde, jiné bloky, klika, ojnice, válce. Když naroubovali po úpravách 600ccm motor, tak nesedí zapalování a dál se nedostali.
2 reakcí na tento příspěvek transalp 400
KubaLC8 píše: koukam, ze opravit ctyrstovku je horsi nez renovovat veterana
Jo, asi horší, na veterána možná seženeš starší díly. Na to ne. Aspoň ne u nás. Sice dneska po internetu to je lepší než před 13ti roky, kdy jsem měl dokonce dvě japonské verze (napoprvé jsem se dost nepoučil ). Těsnění pod hlavu jedině na zakázku (naštěstí kalina.cz funguje (fungoval) výborně). Rozvodový řetěz změřit a na koupit na délku, vačky a vahadla opravit u brusírny Pavlíček. S elektrikou to bude větší zádrhel, i na XL 400V odchází CDI jako na 600, ale není záměnné. Takže jedině že by to celé ignitech vymyslel i pro 400. Brr, mám husí kůži jak si představím problémy, které by mohly nastat. Ještě je nutno zdůraznit, že japonci si to nejlepší vždy nechávají pro sebe a 400ccm jsou speciálěn pro japonský trh a od motorek určených pro zybtek světa se většinou zásadně liší (i když vidět to není). Často používají nejnovější technologie, které jinde do světa nepouštějí, jak jsem už psal, třeba pro JAP se používaly ALU rámy, pro zbytek ocel, v japonsku měly 400ccm verze vstřikování mnohem dříve než exportní verze a ty se toho třeba ani nedočkaly. Největším importérem japonských 400ccm verzí je opavský motošrot, takže v okolí jich jezdi(lo) fakt hodně. Kámoš měl krásně ZRX 400 v Lawson replice, to byla krása, dokud nezačaly běžné problémy. Třeba nedokázal sehnat atypické ložisko do krku řízení a měl i problém s uložením kyvky, vše se muselo nechat dělat na míru nebo předělat..
Naposledy editováno 08.01.2013 15:13:52
1 reakcí na tento příspěvek transalp 400
http://sispo.rajce.net/Transalp_400_a_Borovice_Tisic
Edit. Vodník 398ccm
Naposledy editováno 08.01.2013 19:42:20
1 reakcí na tento příspěvek transalp 400
1 reakcí na tento příspěvek transalp 400
Original:
http://www.endless-highway.info/tokyolondon/intro.htm
Česky (Google):
http://www.endless-highway.info/tokyolondon/intro.htm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) transalp 400
-LOTR- píše: V roce 2009 jsem na to koukal v bazaru. Byla dle kilometrů málo jetá a stav tomu odpovídal .
http://sispo.rajce.net/Transalp_400_a_Borovice_Tisic
Edit. Vodník 398ccm
ty špice jsou síla, ani má jawa z roku 2000, která byla parkována 10 let venku je nemá takhle rezavé
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) transalp 400
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp | sekáčmagor | 11 | 22.3.2024 v 19:52 Destroyer |
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp | Miro1769 | 49 | 18.3.2024 v 18:09 callowsick |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 2 | 20.2.2024 v 09:08 Kongošt |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 1 | 17.2.2024 v 00:35 vilemx |
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp | gryzli | 12 | 19.1.2024 v 18:51 Pedl |