globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna převodu ZX-10R
Hoj chalani,jelikož dovolilo počasí tak jsem se se ZX trochu seznámil a rozhodl jsem se pro změnu převodu do síly. Spíše se přikláním k výměně pastorku o jeden zub menší takže 16 zubů, napínák nemám ani v polovině takže v tomto směru by to mělo být OK. Chci se zeptat především majitelů zda-li je rozdíl znatelný a o kolik bude tacho cca ukazovat více? A zda-li má změna nějaký negativní vliv na životnost nějakých dílů. Změnu chci především kvůli tomu, že motorka má opravdu dlouhé kvalty a ve středních otáčkách je docela mdlá. Díky za info.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R

5.1.2013 v 23:43 | Nahoru | #1
mdla neni vubec. Asi ji mas nejakeou udusenou.
Kdyz das mensi pastorek snizujes zivotnost retezu-vice se namaha.
Jeden zub pujde poznat a to hodne.
Stahni si geardata a tam si to presne vypocitas co a kolik bude delat.
ja ti jen reknu ze na zadku +3zubi a rozdil kurevsky. Premeruje to o 15km a motorka jde uplne jinak.Na delsi rovinyk ale na hovno ujizdi mi kamos na k6ce.

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

5.1.2013 v 23:49 | Nahoru | #2
z-x-r> ´´mdlá´´ ber s rezervou, porovnávám s K4 která má nižší pasmo otáček někde jinde, jak mine 6-7 tis tak je to peklo opravdu se životnost tolik sníží? Věřím ale, že to bude stát za to, myslím, že na ní potom bude větší prdel

Edit: na gear jsem se díval, sníží se max rychlost cca o 20Km/H a otáčky v návaznosti na rychlost zvednou zhruba o 600-1300rpm.

Naposledy editováno 05.01.2013 23:52:06

1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R

5.1.2013 v 23:57 | Nahoru | #3
Takze lepsi vymenit zadni rozetu rikas? ja to mam taky do budoucna v planu na fz. Ale jeden zub vzadu je asi dost nepatrnej rozdil co..? Nemam v tomhle vubec sajn. Ale byl bych rad dyby sla trochu vic od spodu no...

jinak tady odkaz na ten gearingcommander ale je to naky čudný...240 Fz fakt neumi. Nebo sou ty udaje km/h v tacho forme?

Naposledy editováno 06.01.2013 00:00:57

1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 00:09 | Nahoru | #4
To je teoretická rychlost v max. otáčkách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 00:12 | Nahoru | #5
dejf.> no hlavně jestli koukáš v tabulce na správné poměry, např u ZX mají jako custome pastorek 16 ale ze série je 17. Jinak jeden zub na pastorku je jako 3 na rozetě a k tomu mě přijde výměna pastorku daleko snažší a rychlejší. Jen mě zajímá dopad na opotřebení součástek při zmenšení o jeden zub, nemám s tím zkušenosti. Já myslím, že ten jeden zub poznáš, na FZS 600 jsem měl dva zuby víc a oproti ostatním strojům to bylo znát.

Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 00:13 | Nahoru | #6
aha, takze treba na brzde. Jo, je mi to jasny uz...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 00:17 | Nahoru | #7
Blesk90> presne, taky sem si rikal, ze bude jednodussi vymenit predek. Jinak jeden zub ve predu bude znat asi sakra dost. Ale jeden vzadu...tezko rict no. Nemam s tim prachzadnou zkusenost...Zas bych s tim, ale na druhou stranu nechtel delat naky extremni sachy, aby to pak nekecalo az moc velky nesmysly a zaroven tim neco nekurvil atd...
No zatim je na to beztak este dost casu, tak nebudu vymejslet picoviny jenom me to zajima do budoucna...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 00:21 | Nahoru | #8
Fidži.FZS>

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 00:25 | Nahoru | #9
dejf.> přesně, proto volba pastorku je to otázka 5min výměny a 350Kč jinak tacho bude ukazovat více takže nebude problém s neodhadnutím rychlosti v obci

2 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R

Skvělá odpověď, děkuji! 6.1.2013 v 00:34 | Nahoru | #10
Na K5 jezdím o jeden zub ve předu méně a vzádu o tři více ...cca A je to na 100km/h přeměřuje 10km/h na 200..20 a na 300..30...takže to není nijak drastický .. akorád mi lítaj gumičky co drží mazivo v řetězu... ale řetěz po 9000km vypadá dobře

Naposledy editováno 06.01.2013 00:43:35

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 00:44 | Nahoru | #11
tigerbou> Tak to uz musi bejt Gorilí porno kdyz vemes za plyn

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 00:48 | Nahoru | #12
tigerbou> přesně to jsem si chtěl přečíst. jinak při takovém převodu to je už docela velký rozdíl, ne?

1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 00:58 | Nahoru | #13
Jestli muzu tak si prihodim taky dotaz. Mam GSXR 1000 K4. Budu menit retezovku a taky premyslim o zmene prevodu do sily. Jake kolecko a rozetu bych mel objednat? Chci trochu zmenu jde to poznat oproti serii?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R

Skvělá odpověď, děkuji! 6.1.2013 v 01:39 | Nahoru | #14
Blesk90> o 20 km je MOC nerekl bys ale hodne velky rozdil..bude to jak traktor.
1 a i 2ka plynem na pul ani ne (Zada). Testoval jsem to a o hovne..maximalka mal a porad radis.
Limit je 15km co mam ted a uz to chci jeste mensi rozdil.
Ale nevim jak Ty jezdis...ja ful gas tedy max vyuzivam.
Na kochacku z toho budes v hajzlu jak ti to potahne abudes moct jezdit porad na 6ku
Dale ti bude sukat vice retez kryci gumu retezu kivky. O zivotnosti jsem ti psal.Ale pokud nejezdis opet full task to bude zanedbatelne.
Ja budu kupovat uz 3ti rozetu afam at to doladim na fajnovo.

tigerbou - ten tvuj propocet se mi nejak nezda..Aby to jelo o tak malo min je divne. zub predek dva vzadu.

Naposledy editováno 06.01.2013 01:41:44

Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 01:54 | Nahoru | #15
akorad sem vcera daval mensi zaberovy kolecko ze 17z na 16z a trosku rozdil tam je,ale nic brutus. ale sem to zkusil jen tak "okolo" baraku. uz sem to i delal na hornetovi co sem mel predtim a i tam byl rozdil znatelnej,ale ne az tak velikej. Kdyz das rozetu se zubem min nebo vic, tak si myslim to ani nepoznas. podle me je lepsi menit kolecko,levnejsi a je to hned udelany.

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 08:37 | Nahoru | #16

z-x-r píše: Blesk90> o 20 km je MOC nerekl bys ale hodne velky rozdil..bude to jak traktor.
1 a i 2ka plynem na pul ani ne (Zada). Testoval jsem to a o hovne..maximalka mal a porad radis.
Limit je 15km co mam ted a uz to chci jeste mensi rozdil.
Ale nevim jak Ty jezdis...ja ful gas tedy max vyuzivam.
Na kochacku z toho budes v hajzlu jak ti to potahne abudes moct jezdit porad na 6ku
Dale ti bude sukat vice retez kryci gumu retezu kivky. O zivotnosti jsem ti psal.Ale pokud nejezdis opet full task to bude zanedbatelne.
Ja budu kupovat uz 3ti rozetu afam at to doladim na fajnovo.

tigerbou - ten tvuj propocet se mi nejak nezda..Aby to jelo o tak malo min je divne. zub predek dva vzadu.



Počkej, podle mě o zub menší kolečko je to samé jako o tři zuby větší roozeta, ne?
No právě, že moc kochačku nejezdím ale nevyužívám takřka nikdy maximálku, jde mi spíš o výjezdy ze zatáček a zkrácení kvaltů tzn aby dvojka byla ideál pro zatáčky, podle gear bude rozdíl při kilu cca 400rpm. No, v úterý to příjde tak pokud dá počasí půjdu prubnout na letiště e uvidíme.

Naposledy editováno 06.01.2013 08:40:28

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 08:42 | Nahoru | #17

brb píše: Jestli muzu tak si prihodim taky dotaz. Mam GSXR 1000 K4. Budu menit retezovku a taky premyslim o zmene prevodu do sily. Jake kolecko a rozetu bych mel objednat? Chci trochu zmenu jde to poznat oproti serii?



Hele na mé K4 jsem od prodejce měl o zub menší kolečko, nevím jak oproti ostatním mašinám, ale každý výjezd záda. 1,2 stačilo 1/2gas a záda

Změna převodu ZX-10R

Skvělá odpověď, děkuji! 6.1.2013 v 08:51 | Nahoru | #18
Já měl zatím na všech motorkách o zub menší pastorek a vždy to byla výrazná změna k lepšímu . Jenom to proměřování tachometru . A na životnost řetězu to žádný vliv nemělo.

1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 09:55 | Nahoru | #19
Premyslel jsem o tom take, ze bych dopredu dal o zub mensi kolecko, ale upustil jsem od toho. Uz se to tu jednou resilo na foru. Kvalty se zkrati, radis casteji. Myslim ze motor ma dost koni na to, ze to pro bezny provoz neni potreba menit. Pokud jezdis na okruh vymenil bych v zadu rozetu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 10:23 | Nahoru | #20
Zx-10RCarlos> No, uvidíme jak to bude vypadat sem tam okruh dávám, zatím chci ale vyzkoušet co a jak takže vyměním kolečko a uvidím neboť mě brzy čeká řetězovka takže podle toho při koupi nové zvolím převodový poměr To ano, výkonu dost ale pokud chce člověk hodit záda tak i na jedničku díky rychlému kvaltu mám kilo, tykže když kluci motorky pokládají tak já zvedám a se spojkou se to ne a ne naučit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R

Skvělá odpověď, děkuji! 6.1.2013 v 14:36 | Nahoru | #21
z-x-r> napsal jsem cca takže to na 300 dělá nějakých 33....není ale to už jsou tak malý čísla že stejně ten tachometr vždy bude stát za hovno když nebude měření na zadním kole...např..gsx-r 1000 K8 s origo převodem dělá na 100 ...8km/h takže skutešnost je úplně někde jinde takže 100 dělá 92.. prostě ty tachometry jsou zcela k ničemu... a přitom si myslí každej že ta 300 bude skutečná rychlost a přitom ve skutečnosti pojede uplně jinak ...takže na tachometr já vůbec nekoukám protože je k ničemu ...

Blesk90> srovnání ti neřeknu jelikož jsem nikdy jinej převod na K5 nejel....ale k čemu ti je max. rychlost 300?...kde to dosáhneš jen na dlouhých rovinkách nebo dálnici...myslím že na normální silnici je lepší snížit převod do pomala... využiješ ho lépe....
Jinak poznatky...na dvojku jde motorka na záda jen plynem né výplachem ale fakt ukrutně že máš co dělat aby si jí ve 140 nepřehodil ....na trojku přes spojku krásně taky ale musíš se trefit

Naposledy editováno 06.01.2013 14:36:51

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 15:14 | Nahoru | #22
tigerbou> Tak zohle je přesně to, proč chci mašinu převodovat, aby na ní byla prdel ale věřím, že to bude i dost praktické na okruhu a zatáčkách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 19:29 | Nahoru | #23
tigerbou>
Blesk90 nevim panove co to mate za stroje a nejak zda udusene.
ale ja s kratsim prevodem delam omezovac 6ku kde 299 tachec mi jde jeste pres tisic otacek dale skoro vsude na rovinkach za vesniceme.tedy kouske useky.
Nedejboze kdyz je 2km rovnejsi usek delam omezovac.
But tomu MALO davate a nebo to mate udusene. a to me to ukazuje o 16mene.
Co jezdim s kamosem s k6 s origem tak tem mi zacne na konci ujizdet.
tedy spatenka.
Vyjezd ze zatacky s kratsim prevodem? To si kurva hlidej jak mas naplynovano jinak jdes vis kam. Kratsi prevod na zatacky horsi.
Ale asi jezdim jinak jak ostatni.
Jeste k tem zadum. Me jde na zada plynem na pul plynu 5.5tis otacek.
Kolikrat kdyz rafnu prudceji za plyn na vyjezdu to OTRAVUJE u dvojky opet ale vyse.
Kamosi kolem se mi smejou ze mi to poskakuje jak koza
Zbytek napsali uz kluci. Porad se radi a retez ti osuka gumu kryci na kivce.
Tedy tak super to zase nevidim.

Naposledy editováno 06.01.2013 19:35:24

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 22:24 | Nahoru | #24
z-x-r> jenže na začátku jsi napsal, že máš o tři zuby na rozetě navíc tzn stejné jako -1 na pastorku takže to bude takřka to samé jako máš ty v 5.5tis to je ideál se seriovým převodem musíš mít minimálně 6-7 tis a to máš už kilo na gixeru jsem měl převod do síly a výjezdy byli znatelně lepší, pravda je ze clovek musí víc hlídat plyn jinak ležíš no v úterý dorazí tak se podělím o poznatky.
A o tom, že to je zdechlý bych silně pochyboval

Naposledy editováno 06.01.2013 22:26:25

1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 22:38 | Nahoru | #25
hosi maj naky zdechliny pravdeopodobne, ale ja mam bestii uz v serii! Ale sem chlípnej gauner, takze mi tech hrisnejch 106 koni nestaci a chci vic! tudiz bych to lehce zkratil...

Naposledy editováno 06.01.2013 22:39:32

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 22:45 | Nahoru | #26

dejf. píše: hosi maj naky zdechliny pravdeopodobne, ale ja mam bestii uz v serii! Ale sem chlípnej gauner, takze mi tech hrisnejch 106 koni nestaci a chci vic! tudiz bych to lehce zkratil...

Co to je 100 koní to je jak odrážedlo Já s tím svým krámem nepředjedu ani Zadara na lyžích s tavičem v zádech

Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 23:05 | Nahoru | #27
prd vodrazedlo! na nahatou motorku to staci. Ale je to hnany na muj vkus moc do vejsky. Cekal sem ze vzhledem k tomu ze je to 800 (780) uz bude mit trochu spodek. A vono prd. Zadnej velkej skok se nekonal. Proto bych to zkratil trochu no. Nepotrebuju litat daleko pres 200. Radsi bych kdyby to bylo dole krapet silnejsi no.
Jinak co nedozenu vykonem, dozenu hlasitym bordelem - pred tejden mi prisel ladak, tak budu aspon trochu gauner z tyhle stranky

2 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 23:07 | Nahoru | #28
blesk mal som ZX10R a jazdil som ju okruhovo. prevod v predu o zub menej a vzadu o 3 viac je cista sialenost. 200m pred koncom cielovky budes mat obmedzovac. moja O4-05 mala seriovy prevod 17-39 a na okruhu som jazdil 16-40 a to som jazdil pannonku a hungaroring, kde su tie rovinky kratsie ako v brne :). na cestu by som nechal urcite seriovy prevod.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R

7.1.2013 v 10:25 | Nahoru | #29

nerd píše: blesk mal som ZX10R a jazdil som ju okruhovo. prevod v predu o zub menej a vzadu o 3 viac je cista sialenost. 200m pred koncom cielovky budes mat obmedzovac. moja O4-05 mala seriovy prevod 17-39 a na okruhu som jazdil 16-40 a to som jazdil pannonku a hungaroring, kde su tie rovinky kratsie ako v brne :). na cestu by som nechal urcite seriovy prevod.



Nechci dávat vzadu o 3 víc, pouze v předu o jeden méně Jo a mám rok 06 což je oproti tvému roku co do převodů dcl rozdíl k tomu těžší klika...

Naposledy editováno 07.01.2013 10:28:15

1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R

7.1.2013 v 13:10 | Nahoru | #30
Proč jsi se zbavoval gixxera? Co koukám na fotky tak to byl super stroj
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 57 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 543, 544] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16301 16.4.2024 v 16:26 FiZzeR
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist