1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
Kdyz das mensi pastorek snizujes zivotnost retezu-vice se namaha.
Jeden zub pujde poznat a to hodne.
Stahni si geardata a tam si to presne vypocitas co a kolik bude delat.
ja ti jen reknu ze na zadku +3zubi a rozdil kurevsky. Premeruje to o 15km a motorka jde uplne jinak.Na delsi rovinyk ale na hovno ujizdi mi kamos na k6ce.
Edit: na gear jsem se díval, sníží se max rychlost cca o 20Km/H a otáčky v návaznosti na rychlost zvednou zhruba o 600-1300rpm.
Naposledy editováno 05.01.2013 23:52:06
1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
jinak tady odkaz na ten gearingcommander ale je to naky čudný...240 Fz fakt neumi. Nebo sou ty udaje km/h v tacho forme?
Naposledy editováno 06.01.2013 00:00:57
1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R
No zatim je na to beztak este dost casu, tak nebudu vymejslet picoviny jenom me to zajima do budoucna...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R
2 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
Naposledy editováno 06.01.2013 00:43:35
1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R
1 a i 2ka plynem na pul ani ne (Zada). Testoval jsem to a o hovne..maximalka mal a porad radis.
Limit je 15km co mam ted a uz to chci jeste mensi rozdil.
Ale nevim jak Ty jezdis...ja ful gas tedy max vyuzivam.
Na kochacku z toho budes v hajzlu jak ti to potahne abudes moct jezdit porad na 6ku
Dale ti bude sukat vice retez kryci gumu retezu kivky. O zivotnosti jsem ti psal.Ale pokud nejezdis opet full task to bude zanedbatelne.
Ja budu kupovat uz 3ti rozetu afam at to doladim na fajnovo.
tigerbou - ten tvuj propocet se mi nejak nezda..Aby to jelo o tak malo min je divne. zub predek dva vzadu.
Naposledy editováno 06.01.2013 01:41:44
z-x-r píše: Blesk90> o 20 km je MOC nerekl bys ale hodne velky rozdil..bude to jak traktor.
1 a i 2ka plynem na pul ani ne (Zada). Testoval jsem to a o hovne..maximalka mal a porad radis.
Limit je 15km co mam ted a uz to chci jeste mensi rozdil.
Ale nevim jak Ty jezdis...ja ful gas tedy max vyuzivam.
Na kochacku z toho budes v hajzlu jak ti to potahne abudes moct jezdit porad na 6ku
Dale ti bude sukat vice retez kryci gumu retezu kivky. O zivotnosti jsem ti psal.Ale pokud nejezdis opet full task to bude zanedbatelne.
Ja budu kupovat uz 3ti rozetu afam at to doladim na fajnovo.
tigerbou - ten tvuj propocet se mi nejak nezda..Aby to jelo o tak malo min je divne. zub predek dva vzadu.
Počkej, podle mě o zub menší kolečko je to samé jako o tři zuby větší roozeta, ne?
No právě, že moc kochačku nejezdím ale nevyužívám takřka nikdy maximálku, jde mi spíš o výjezdy ze zatáček a zkrácení kvaltů tzn aby dvojka byla ideál pro zatáčky, podle gear bude rozdíl při kilu cca 400rpm. No, v úterý to příjde tak pokud dá počasí půjdu prubnout na letiště e uvidíme.
Naposledy editováno 06.01.2013 08:40:28
brb píše: Jestli muzu tak si prihodim taky dotaz. Mam GSXR 1000 K4. Budu menit retezovku a taky premyslim o zmene prevodu do sily. Jake kolecko a rozetu bych mel objednat? Chci trochu zmenu jde to poznat oproti serii?
Hele na mé K4 jsem od prodejce měl o zub menší kolečko, nevím jak oproti ostatním mašinám, ale každý výjezd záda. 1,2 stačilo 1/2gas a záda
1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R
Blesk90> srovnání ti neřeknu jelikož jsem nikdy jinej převod na K5 nejel....ale k čemu ti je max. rychlost 300?...kde to dosáhneš jen na dlouhých rovinkách nebo dálnici...myslím že na normální silnici je lepší snížit převod do pomala... využiješ ho lépe....
Jinak poznatky...na dvojku jde motorka na záda jen plynem né výplachem ale fakt ukrutně že máš co dělat aby si jí ve 140 nepřehodil ....na trojku přes spojku krásně taky ale musíš se trefit
Naposledy editováno 06.01.2013 14:36:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R
Blesk90 nevim panove co to mate za stroje a nejak zda udusene.
ale ja s kratsim prevodem delam omezovac 6ku kde 299 tachec mi jde jeste pres tisic otacek dale skoro vsude na rovinkach za vesniceme.tedy kouske useky.
Nedejboze kdyz je 2km rovnejsi usek delam omezovac.
But tomu MALO davate a nebo to mate udusene. a to me to ukazuje o 16mene.
Co jezdim s kamosem s k6 s origem tak tem mi zacne na konci ujizdet.
tedy spatenka.
Vyjezd ze zatacky s kratsim prevodem? To si kurva hlidej jak mas naplynovano jinak jdes vis kam. Kratsi prevod na zatacky horsi.
Ale asi jezdim jinak jak ostatni.
Jeste k tem zadum. Me jde na zada plynem na pul plynu 5.5tis otacek.
Kolikrat kdyz rafnu prudceji za plyn na vyjezdu to OTRAVUJE u dvojky opet ale vyse.
Kamosi kolem se mi smejou ze mi to poskakuje jak koza
Zbytek napsali uz kluci. Porad se radi a retez ti osuka gumu kryci na kivce.
Tedy tak super to zase nevidim.
Naposledy editováno 06.01.2013 19:35:24
A o tom, že to je zdechlý bych silně pochyboval
Naposledy editováno 06.01.2013 22:26:25
1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
Naposledy editováno 06.01.2013 22:39:32
dejf. píše: hosi maj naky zdechliny pravdeopodobne, ale ja mam bestii uz v serii! Ale sem chlípnej gauner, takze mi tech hrisnejch 106 koni nestaci a chci vic! tudiz bych to lehce zkratil...
Co to je 100 koní to je jak odrážedlo Já s tím svým krámem nepředjedu ani Zadara na lyžích s tavičem v zádechJinak co nedozenu vykonem, dozenu hlasitym bordelem - pred tejden mi prisel ladak, tak budu aspon trochu gauner z tyhle stranky
2 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R
nerd píše: blesk mal som ZX10R a jazdil som ju okruhovo. prevod v predu o zub menej a vzadu o 3 viac je cista sialenost. 200m pred koncom cielovky budes mat obmedzovac. moja O4-05 mala seriovy prevod 17-39 a na okruhu som jazdil 16-40 a to som jazdil pannonku a hungaroring, kde su tie rovinky kratsie ako v brne :). na cestu by som nechal urcite seriovy prevod.
Nechci dávat vzadu o 3 víc, pouze v předu o jeden méně Jo a mám rok 06 což je oproti tvému roku co do převodů dcl rozdíl k tomu těžší klika...
Naposledy editováno 07.01.2013 10:28:15
1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 57 | 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 543, 544] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16301 | 16.4.2024 v 16:26 FiZzeR |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |