globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

Ducati - Italská vášeň

7.4.2014 v 19:57 | Nahoru | #13021
to bude Jirka určitě rád že mu tady ukazuješ jak to rozstřelil těžko bude tvrdit že padla jen ze stojánku

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.4.2014 v 20:29 | Nahoru | #13022
sejrac> To se určitě neřeší, bo není co řešit. Nic se nekopíruje ani nenapodobuje, naopak se dělá reklama značce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

8.4.2014 v 08:50 | Nahoru | #13023
drippera> Hele,když si teda otestoval nové Tuono V4,dovedeš ho srovnat s Tuonem 2V?? Je ještě tak zábavné,nebo máme zůstat na svých dvouválcových Tuonech, dokud se nám nerozpadnou pod prdelou zubem času???
Kámoš měl testovací Tuono V4 APRC a byl zklamanej jak sviňa,že mu tam dali nějakou mapu,že ta motka byla celkem líná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

8.4.2014 v 11:21 | Nahoru | #13024
Ryuichi> Ono je to těžko. Každýmu sedí něco jiného. Pokrok tam vidět každopádně je. Ono by bylo divný, kdyby byl nástupce horší než předchůdce, že ano. V4R je daleko kompaktnější, mrštnější a menší. Taky "víc" jede. Ale až na "vrchu". Staré Tuono V2 je pořád "kus" motorky, takový ten poctivý superbike ze staré školy. Osobně mě ale jeho dvouválec bavil o něco víc, než na novém V4R. To je sice raketa, která ale vyžaduje jiný přístup. Jak už psali, je to dáno koncepcí motoru. V4R má větší chuť po otáčkách a potřebuje držet pod krkem. Starý Tuňák je pořád výborná motorka, ale zub času se na ní zapřít nedá. Vzhled, obrovitánská nádrž, řidítka daleko. Sedni si na V4R a máš pocit z daleko menší motorky. Ani jedna z nich nejsou vyloženě špatné stroje, to v žádném případě a na obou si člověk užije. Na každé ale jinak.
Kdyby mi někdo vedle sebe postavil dvě funglovky (V2 a V4R) vážně nevim, po které bych sáhnul...

Ale asi po té nové, ale jenom pro to, že je rok 2014!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

8.4.2014 v 18:18 | Nahoru | #13025
drippera> Letos TuoV4 v Aprilii zkusím. SF1098 je bohužel cenově zatím móóc daleko.
Dík za poznatky

Ducati - Italská vášeň

8.4.2014 v 18:26 | Nahoru | #13026
Leda že bych nakupoval, jak v loni někdo v anglii









(reakce na) Ducati - Italská vášeň

8.4.2014 v 18:48 | Nahoru | #13027

Ryuichi píše: drippera> Letos TuoV4 v Aprilii zkusím. SF1098 je bohužel cenově zatím móóc daleko.
Dík za poznatky



Zkus!

Mě bavila a moc!




















Ducati - Italská vášeň

8.4.2014 v 18:57 | Nahoru | #13028
Jo, málem bych zapomněl...










1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

8.4.2014 v 20:01 | Nahoru | #13029
musm se nekdy zas zkusit svezt na moderni motorce, jestli jsem neco spatne nepochopil. nejstarsi tunak byla zatim nejvic kurva vztekla co sem mel pod zadkem. bycidlo jak cip. prostredniho uhladili aby byla ta sila a vzteklost vyuzitelnejsi ale uz to nebyl von. a ten novy byt ma vic koni, kin kilo a picovinky co prej delaji lepsi motorku tak nevim nevim. treba s1000 je rychla jak cyp, lae jinak hodny skutrik. to stary tunak to byla ludra. to mam tak nejak radsi. proto ocekavam sf jako posledni mozny krok nad tunaka do oblasti vzteklych potvor. toz snad se nepletu at nesetrim zbytecne



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

8.4.2014 v 20:12 | Nahoru | #13030
Lazyfucker> Máš to dobře nastavený, takže v klidu šetři...


Naposledy editováno 08.04.2014 20:57:52

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

8.4.2014 v 20:18 | Nahoru | #13031
drippera> si mysim. moc toho jinak na vyber neni.

Ducati - Italská vášeň

8.4.2014 v 20:52 | Nahoru | #13032
Jo a tady to máte od profíků..

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

9.4.2014 v 09:22 | Nahoru | #13033
Ono celkově srovnávat V4 s V2 nebo L2 je složité.
Tuono V4 by se mělo spíš srovnávat s Brutale 1090RR.





(reakce na) Ducati - Italská vášeň

9.4.2014 v 09:30 | Nahoru | #13034

Ryuichi píše: Ono celkově srovnávat V4 s V2 nebo L2 je složité.
Tuono V4 by se mělo spíš srovnávat s Brutale 1090RR.







jak pravíš...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2014 v 12:51 | Nahoru | #13035
A tady Túňak 2014 proti zbytku současného světa.

Ducati - Italská vášeň

9.4.2014 v 13:12 | Nahoru | #13036
Kluci toho hodně nakecaj,ale moc vostrý tempo na okruhu nenasadili...

Ducati - Italská vášeň

9.4.2014 v 17:45 | Nahoru | #13037
Lidojedi zajmou Pražáka,Brňáka a Ostraváka.
Přijde náčelník povídá:
"Máte to špatný, pánové, sežerem vás a z vašich kůží si naděláme kánoe...ale
že jste cizinci, můžete si vybrat jak umřete."
Pražák se zamyslí, řekne si o dvě krabičky rohypnolu, všechny ty prášky sní,
usne a tiše umře.
Moravák se zamyslí, řekne si o pět litrů slivovice, vypije to na ex, upadne
do bezvědomí a umře na selhání jater.
Ostravák se zamyslí, řekne si o vidličku a začne se s ní bodat všude, po
celém těle.... Už je samá díra, krev stříká, Ostravák pomalu vypouští duši,
ale z posledních sil se ještě vzchopí, koukne na náčelníka a povídá:
"A máš po kánoi, pičo!"

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

9.4.2014 v 18:00 | Nahoru | #13038
[quote=RichardK]A tady Túňak 2014 proti zbytku současného světa.



Podle mě ale srovnávají nesrovnatelné. Ano, MONSTER 1200 momentálně je největší naked od DUCATI, ale do téhle partičky jednoznačně patří STREETFIGHTER a nebo nový naked, který představí na podzim (nahá Panigale).
A nevíc tam nedali ani eSko..."kokoti".

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

9.4.2014 v 18:01 | Nahoru | #13039

strakon píše: drippera> a tohle už na té tvojí Ochcávce máš? www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/ostatni/drzaky-spz/3d-drzak-podlozka-pod-spz-pro-os.-auta-s-moto-motivem-635301.html



Mám pyčo!






Naposledy editováno 09.04.2014 18:15:08

Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2014 v 18:03 | Nahoru | #13040
abraka dabra

Naposledy editováno 09.04.2014 19:20:13

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

9.4.2014 v 18:14 | Nahoru | #13041
Btw, když jsem sledoval dripperovy RZ na motorkách, tak mě napadlo, že je to pěknej pirát a kmotr

...no vlastně to docela sedí k pověsti vlastníků Ducati

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

9.4.2014 v 19:48 | Nahoru | #13042

Franco82 píše: Btw, když jsem sledoval dripperovy RZ na motorkách, tak mě napadlo, že je to pěknej pirát a kmotr

...no vlastně to docela sedí k pověsti vlastníků Ducati



jak kdo jo hele važ slova o těch kmotrech

Ducati - Italská vášeň

9.4.2014 v 20:32 | Nahoru | #13043









































Tak se jezdí na naked-guns!

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2014 v 20:42 | Nahoru | #13044
Tak ať je to vyvážený ty tvoje guns





(reakce na) Ducati - Italská vášeň

9.4.2014 v 20:43 | Nahoru | #13045
Franco82>
No výborně a jsme komplet!

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2014 v 21:00 | Nahoru | #13046
Nn, komplet jsme až teď :

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

9.4.2014 v 21:02 | Nahoru | #13047
Franco82> A jo...

Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2014 v 21:09 | Nahoru | #13048
..a kua franco ma predbehol..

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

9.4.2014 v 21:10 | Nahoru | #13049
Mimochodem dneska jsem jel Olbrachtovkou, tak jsem se stavil v Ducati na jukačku a dám si brzy testovací jízdu na M1200 a možná to sfouknu i s Diavelem
Jsem zvědavej jak si bude stát Monster ve srovnání s Corsarem. Jsou to prakticky stejný motorky, jen je dělí 8 let vývoje.

Pokochal jsem se náramně, ale zase mě trknul do očí ten "bordel" u 848SF kolem motoru. Levá strana mezi motorem a olejovým chladičem, to je prostě estetická tragédie. Jako třešinka je tam vypíčenej do prostoru ten klakson. Prostě je vidět, že je to svlečenej superbike a detaily moc neřešili. Mrd kapoty dolu, jiný řidítka a trošku jinou mapu, hotovo. Tím to nechci hanit a kazit vám radost z biků, jen mě to prostě vždycky chytne za oko.

U motorek, který byly stavěný jako nakedy z gruntu se tohle zpravidla neděje. Ať už jde o monstry, superduka, brutalku a jiné.
Každopádně na funkci to nemá vliv, ale divím se že frikulíni kolem Ducati to ještě nezakázali novou EU směrnicí.

Ducati - Italská vášeň

9.4.2014 v 21:15 | Nahoru | #13050
Jeste jste na jednoho do party zapomeli





Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist