globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

6.4.2014 v 17:06 | Nahoru | #12991
Ted 18 tyho je to v motoakcich mezi vyjizdkama...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

6.4.2014 v 17:51 | Nahoru | #12992

Patrik911 píše: Ted 18 tyho je to v motoakcich mezi vyjizdkama...


K te akci se pise, ze je 19-tyho

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

6.4.2014 v 17:53 | Nahoru | #12993

spajazacatecnik píše:




La Nirvana, viva Corse!



Sice jsem se ted vratil z vyjizdky, nicmene s uzivanim si na Korsice se to srovnat neda, zavidim, kluci, uzivejte si to!

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

6.4.2014 v 20:33 | Nahoru | #12994











Tak a je to za náma. Přežili jsme to ve zdraví, na rozdíl od kamaráda Jirky, který při příjezdu k nám zahodil své zánovní BMW do pole…
Naštěstí se mu nic nestalo a kromě kardanu vejpůl, rozbitých budíků a světla je jeho nový miláček celkem v kondici. Uf…
A verdikt? DUCATI SF se určitě prodávat nebude…
Usedám za řidítka Tuona V4R vybaveného pouze laděným výfukem, antihoppingovou spojkou a aktivovaným režimem T=track. Plná palba! Motor hučí svůj véčkový čtyřválcový chraplák a příjemně široké řidítka padnou krásně do ruky. První, čeho si všímám je posez. Na tak rychlou a silnou motorku je na můj vkus až moc vzpřímený. Nohy jsou klasicky opět zalomené, dost podobně jako na Speed triplovi nebo nové Kawě Z1000 a já nepřestávám obdivovat ergonomii STREETFIGHTERA, který má na nohy podstatně více místa! Pozn. měřím 182cm. Vyjíždím na svou oblíbenou trasu. Na rovinkách za Vsetínem, kde na streetovi lítávám něco kolem 240km/h, svítí na budíku sotva 200km/h a já mám pocit, že mě to musí každou chvíli sfouknout. Vnímání rychlosti je zde mnohem intenzívnější. Malé zklamání přichází při tahání za heft. Tohle že má 170 koní? Do 6-7 tisíc se toho až tolik neděje. A to jsou prosím otáčky, které v běžném provozu a na okreskách používáte nejčastěji. Motorka akceleruje, to ano, ale nic omračujícího se zde nekoná. Pořádná pumelenice nastupuje až v sedmi-osmi tisících a nepřestává polevovat do nějakých dvanácti. Potom na vás zabliká červená kontrolka a je čas přeřadit. Fajn u šestistovky, ale u litra? Dvouválcová testastretta tlačí na zadní kolo mnohem více výkonu v podstatně nižších otáčkách a to, alespoň pro mě, dělá jízdu daleko zábavnější. Z nějakých dvou kil jdu tvrdě na brzdy. A podřazuju. Antihopp funguje bezchybně, ale reakce brzd je poněkud mdlá. Nebudu se opakovat, ale na zákus monobloků M40/M50 prostě tyhle Bremba nemají. A to ani náhodou! Podvozek mému jízdnímu stylu sekunduje poměrně slušně, i když musí uznat, že DUCATI je o něco tvrdší a jistější. Na druhou stranu na ježdění po rozbitých okreskách je Tuono každopádně použitelnější. Aprilia je prý vybavená tlumičem řízení? Ani se mi nezdálo. Řidítka se kvedlaly v ruce při každém výjezdu z vinglu, ale to bude asi dáno posezem, při kterém je zatížena víc prdel, jak přední kolo na SF. Z toho plyne větší nervozita řízení. Sériově montovaný tlumič řízení je zde spíš na okrasu. Zvuk Tuona je návykový. Chrčí a řve tak naléhavě, že vás to nutí neustále motorku vytáčet a podřazovat. Rány z výfuku jsou inspirující a jízda je daleko více zábavnější, než na mnou naposled testované KAWASAKI Z1000 a nebo na anglickém streetfighterovi Triumphu Speed Triple 1050. Přesnost a emoce, které nabízí DUCATI STREETFIGHTER 1098S předčí vlastnosti Tuona, ale to je jen můj subjektivní názor a pro spoustu bikerů může být právě nová aprilia Tuono V4R tou pravou volbou. Mě zklamaly brzdy, posez a průběh výkonu. Vzhled je čistě subjektivní záležitostí, někomu si líbí holky, jinému zas vdolky, ale jak tak stály vedle sebe, deset z deseti dotázáných kolemjdoucích dalo bod DUCATI. Kdo ví proč…















1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

6.4.2014 v 21:07 | Nahoru | #12995
drippera> Kůůrva, ten černej Tuňák má něco do sebe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

6.4.2014 v 21:12 | Nahoru | #12996

strakon píše: drippera> Kůůrva, ten černej Tuňák má něco do sebe



Je... A kdybych zůstal u aprilie, šel bych po dvouválcovým Tuonu určitě do tohodle. Baví mě, je hezká a strčí do kapsy Triumpha TST1050, Z1000 i malého streeta 848, řekl bych. Na velkého 1098 na hoře "eS" ale nemá...

Ovšem každý to máme postavený jinak, takže prosím brát moje kejdy z rezervou. Já už jsem zdegenerovanej a vidim rudě.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

6.4.2014 v 21:14 | Nahoru | #12997
Dripe všecko dobrý,jenom s tím průběhem výkonu si mě trochu dostal.Dyk je to jasný a vychází to přímo z konstrukce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

6.4.2014 v 21:15 | Nahoru | #12998
zmulin> Já vim, já to chápu, říkal mi to i ten kamarád co prijechal na 999, já jsme od toho véčkovýho litru prostě čekal víc...

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

6.4.2014 v 21:24 | Nahoru | #12999
Hoši nebojte. ..jsem v pořádku a spolu s Attimem jsme dnes dali asi 250 km na hranách gum žádnej poserproužek se nekoná. ..vše až do hran... ducie šlape neustále Attimovu nasranýmu tříválcovýmu čmeláku na paty, kolo na kolo...
No a jen jsem přišel asi o nehet na pravým palci ale na mašině mě bolest úplně přechází. ..

Ducati - Italská vášeň

6.4.2014 v 21:28 | Nahoru | #13000
Drippero asi by ses měl svézt na něčem co táhne trošku i ve středním pásmu a dole . Ale jak to čtu, tak z Corsara by tě to při jeho ergonomii a vzpřímeném posedu sfouklo .

Jinak z řeči čísel vyplývá, že SF i V4R mají stejné absolutní zrychlení 0-200km/h a v pružném zrychlení 100-180km/h je nepatrně rychlejší Tuono 7,5s vs 7,8s (Corsaro 7,0s, Brutale 1087RR 6,2s ).

V4R je určitě úžasná motorka, ale ten vzhled to u mě dost sráží. Není to prostě "naháč". SF je prostě top, a je to dvouvál, není zbytí než ho vyhlásit za zaslouženého vítěze. Jinak čtivo i fotodoprovod jako vždycky

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

6.4.2014 v 21:31 | Nahoru | #13001
drippera> možná kdybys to celý otevřel a vyměnil kolečka,ale furt to je holt čtyrvál.I když véčko.Já na Aprilce nejel,ale u velkýho i malýho VFR mi to připadalo stejně jak píšeš.Mimochodem tu mojí motky moc nezajímaj a teď podle fotek se jí líbil asi ten Tuňák víc

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

6.4.2014 v 21:42 | Nahoru | #13002
t_freedom> frídome neprovokuj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

6.4.2014 v 21:42 | Nahoru | #13003
t_freedom> Takhle tady děsit lidi! Hlavně tím Suzuki plastem!
Lehká závist z ježdění, užívejte i dál a hlavně kolama dolů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

6.4.2014 v 22:21 | Nahoru | #13004
z.a.j.o.c.h> to mě ty pitomci udělali když jsem byl na chýře... ...
Zatím jedna upadlá stupačka na Triumphu a vypadá že regulátor na suzuki... no a můj nehet ...
Ducie zatím seká latinu jako vždy.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

6.4.2014 v 22:24 | Nahoru | #13005
t_freedom> Takže zatím dobrá bilance . Ať se daří...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

6.4.2014 v 22:40 | Nahoru | #13006
drippera> Čus, přepokládám že Tuono mělo seriový převod. Takže maximálka víc jak 270. Pokud to není APRC tak je to max.r.v.2011 tedy staré mapy.Udělejte druhý pokus. Přehrajte nové mapy a namontujte 15ti zubé kolečko (pasuje ze starého V2 Tuona) do předu a odmontujte kabely od výfukové přívěry. Tuono bude mít stejnou maximálku jako SF ale na zrychlení Sf bez problému udělá. Je to vyzkoušený. Mám odbržděného Tůňáka a na zadním kole mám bez úprav jen z odmontovanou přívěrou 153 koňů! Vím že každa brzda měří jinak a je to jen placeboefekt.Jezdím na vyjížďky s 1098 a bez problému jí do 200 dám, pak výtězí menší odpor vzduchu. Také může mít vliv u tuona velmi přesný tachometr kvůli kalibraci a elektronice. Takže je otázka kolik je 200 u tuona a kolik u SF?? Škoda že to tuono není APRC. Když nastavíš WC na 1 dáš plnej a rveš tam jeden kvalt za druhým bez ubrání plynu tak většina motorek nemá šanci. Jinak SF je úžasný stroj ale Tuono V4 se mu bez problému vyrovná a mnohdy ho předčí. Tuono je spíš okruhový stroj, kde se dá využít lépe jeho schopností a vychytávek.Nepochybně by byl na okruhu při stejně kvalitním jezci rychlejší neš SF. Ale o tom to není. Každá liška chválí svůj ocas.A já nejsem vyjímka. ps. Nové Tuono 2014 už má také monobloky.

Naposledy editováno 06.04.2014 23:53:48

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

6.4.2014 v 22:53 | Nahoru | #13007

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.4.2014 v 07:03 | Nahoru | #13008

mm-art-airbrush píše:





Naposledy editováno 07.04.2014 07:47:54

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

7.4.2014 v 09:28 | Nahoru | #13009
Zemrel otec mimo jine i 916.
tamburini

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.4.2014 v 09:32 | Nahoru | #13010

Franco82 píše: Zemrel otec mimo jine i 916.
tamburini


Ducati - Italská vášeň

7.4.2014 v 09:37 | Nahoru | #13011

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.4.2014 v 11:09 | Nahoru | #13012

Franco82 píše: Zemrel otec mimo jine i 916.
tamburini





Smutná zpráva, ale jeho design a životní dílo bude žít v "našich" kráskách dál...

Čest jeho památce.

Ducati - Italská vášeň

7.4.2014 v 14:54 | Nahoru | #13013

Ducati - Italská vášeň

7.4.2014 v 15:09 | Nahoru | #13014
smutné

Ducati - Italská vášeň

7.4.2014 v 15:49 | Nahoru | #13015
njn

Ducati - Italská vášeň

7.4.2014 v 18:24 | Nahoru | #13016

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.4.2014 v 19:12 | Nahoru | #13018
strakon> objednáno!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.4.2014 v 19:12 | Nahoru | #13019
strakon> Jak se to u tohodle řeší s kopyrajtem? Jako tak, že se to neřeší?

Ducati - Italská vášeň

7.4.2014 v 19:14 | Nahoru | #13020
Hm, to je fakt...

Na druhou stranu snad není taková svině, že by tohle opravil a tvrdil, že byla padlá ze stojánku. Né?

Naposledy editováno 07.04.2014 20:12:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist