2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Jsem zvědavej jak si bude stát Monster ve srovnání s Corsarem. Jsou to prakticky stejný motorky, jen je dělí 8 let vývoje.
Pokochal jsem se náramně, ale zase mě trknul do očí ten "bordel" u 848SF kolem motoru. Levá strana mezi motorem a olejovým chladičem, to je prostě estetická tragédie. Jako třešinka je tam vypíčenej do prostoru ten klakson. Prostě je vidět, že je to svlečenej superbike a detaily moc neřešili. Mrd kapoty dolu, jiný řidítka a trošku jinou mapu, hotovo. Tím to nechci hanit a kazit vám radost z biků, jen mě to prostě vždycky chytne za oko.
U motorek, který byly stavěný jako nakedy z gruntu se tohle zpravidla neděje. Ať už jde o monstry, superduka, brutalku a jiné.
Každopádně na funkci to nemá vliv, ale divím se že frikulíni kolem Ducati to ještě nezakázali novou EU směrnicí.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Když fabrika vezme vývoj do vlastních rukou a staví z gruntu naháče, vždycky to proti SUPERBIKU nějak ojebe. Viz pokus o anglického STREETFIGHTERA zvaného Speed Triple. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale ta motorka je o ničem. Slabá, podvozkově nepřevyšuje standart, moc nebrzdí a vzhled? Ehm...
To když se "sundají kapoty" a namontujou rovné řidítka (Tuňák, SF a Báwo) vznikne fungující, našlapaný naháč, který si ale v ničem nezadá se svými dárci a dá na prdel mnohdy i svým kapotovaným originálům!
Není nijak vojebanej, žádný rozpočtový podvozek ani škrcený motor. Jen surová síla supersportu v nahým podání a ať si říká kdo chce co chce, tohle jsou prostě ty nejlepší pumpy na adrenalin!
Takhle to všecko začlo...
Jó to byly časy. Ještě mám tu VHS s Garym Rothwellem v šupleti a do dnes uchcávám z jeho vyladěných, vzduchem chlazených GSX-R1100!
Tohle jsou STREETFIGHTERY!
(nemá totiž moc smysl vymýšlet naháče, když už vlastně existuje, jen je krapet zabalenej, no)
I když chápu, že jsou i tací, kteří dají víc na styl a ne všeci preferujou supersportovní vlastnosti biku. Naopak ocení použitelnost, pohodlí a dokonalejší vzhled. Já jim to neberu, ale na "vyměklinách" prej jezdí jenom baby...
A do měéééé...
Naposledy editováno 09.04.2014 22:22:46
Franco82 píše: Mimochodem dneska jsem jel Olbrachtovkou, tak jsem se stavil v Ducati na jukačku a dám si brzy testovací jízdu na M1200 a možná to sfouknu i s Diavelem
Jsem zvědavej jak si bude stát Monster ve srovnání s Corsarem. Jsou to prakticky stejný motorky, jen je dělí 8 let vývoje.
Pokochal jsem se náramně, ale zase mě trknul do očí ten "bordel" u 848SF kolem motoru. Levá strana mezi motorem a olejovým chladičem, to je prostě estetická tragédie. Jako třešinka je tam vypíčenej do prostoru ten klakson. Prostě je vidět, že je to svlečenej superbike a detaily moc neřešili. Mrd kapoty dolu, jiný řidítka a trošku jinou mapu, hotovo. Tím to nechci hanit a kazit vám radost z biků, jen mě to prostě vždycky chytne za oko.
U motorek, který byly stavěný jako nakedy z gruntu se tohle zpravidla neděje. Ať už jde o monstry, superduka, brutalku a jiné.
Každopádně na funkci to nemá vliv, ale divím se že frikulíni kolem Ducati to ještě nezakázali novou EU směrnicí.
Jo, klakson je dokonalej a jak hnusně pekně "troubí". To by tě učarovalo, kam se serou Termiňony.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |