globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

6.3.2013 v 23:06 | Nahoru | #3301

Petta píše: Nejde o nespolehlivost, ale nevěřím lidem, že tam ten servis za pět let dělali pravidelně, je to dlouhá doba. U 2 letý mašiny je to riziko podstatně menší..
A ruku na srdce, všichni víme, jak lidi v cz ojebávaj servis..



což je u nás ten problém jak to tu ojebávaj a pak člověku, který se o to stará tak mu nikdo nevěří.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

6.3.2013 v 23:18 | Nahoru | #3302

pylot píše: Nema no. Nahodou to musi bejt raketa. Tak pred par lety by ti vsichni rekli ze mit v nahaci 155 koni je uplne zbytecny. Za par let bude 180 koni v nahaci standard.

Ale jakejch 180 koní? Počítačovejch! Teda né že bych se z toho neposral i tak

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

6.3.2013 v 23:19 | Nahoru | #3303

pylot píše: Kazda motorka od ducati je pro sampony. A Just in beaver neni sampon ale regulerni buzerant. Ale vymenil bych si to s nim hned. Tech prachu co ma, ty kundice co se kolem nej tocej...


To abych to zase rychle prodal Nejsem totiž šampón

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

6.3.2013 v 23:37 | Nahoru | #3304
Libabiba> bohužel, je to tak..

Ducati - Italská vášeň

6.3.2013 v 23:42 | Nahoru | #3305
Ja teda neznam asi nikoho kdo na motorce servis ojebava. Vsichni menej olej kazdou zimu, pravidelne nechavaj serizovat ventily a kdyz zacne nekde neco delat neco divnyho tak to daj spravit. Vetsina motorek co skoncila tak skoncila spis ve svodidlech a nebo prodejem. U nas v Cechach se taky moc frfla a moc hani. Typickym prikladem je tohle frflani na ojebavani servisu.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 00:23 | Nahoru | #3306
Já mám na to bohužel jiný názor a čím starší moto, tím větší riziko..
A já znám případy ojebu motorky a ne jeden. Známej mechanik mi vyprávěl,
co vše je možné..

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 06:28 | Nahoru | #3307

Libabiba píše: což je u nás ten problém jak to tu ojebávaj a pak člověku, který se o to stará tak mu nikdo nevěří.



Přesně tak...


A hlavně, nikde není napsáno, že dva roky stará motorka je víc v cajku, než pětiletá! Jde o to, že většinou každý spáchá 1.garančku a pak na to sere. Šak je to nové...

Někdo, kdo dělá poctivě pravidelný servis a stará se o bajk, tak jak má, zapláče nad výdělkem jenom pro to, že má více kilometrů najeto a starší stroj. Byť je ve 100 x lepším stavu než dva roky, za studena honěná zánovní jebka!

Hold česko!

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 06:42 | Nahoru | #3308
Hele a co s ležákama? Když na tom třeba rok, nebo dva nikdo nejezdil, co s takovejma? Tomu taky nikdo "neveří".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 07:02 | Nahoru | #3309

sejrac píše: Hele a co s ležákama? Když na tom třeba rok, nebo dva nikdo nejezdil, co s takovejma? Tomu taky nikdo "neveří".



Joo, to je druhá věc. Většinou ak stačí jenom vyměnit tekoucí gufera ve vidlích, přezout gumy, udělat olej a vyrazit!
Pokud to teda dotyčný "nezazimoval" těsně před velkým servisem například. Ale to je případ od případu. problémem u nás v ČR je, asi tím největším, počet najetých kilomterů. Jak se to blíží ke 30tis. = konečná, smrt...
Servis neservis, málo kdo tomu věří.
Viz prodej kemošového Fazera 600. Pět let stará motorka, nepadlá, super stav, serviska po prvním majiteli, koupená v čr. Najet 46tisíc.
Volali, čuměli, ale nikdo ji nechtěl. Po roce marných pokusů se dotyčný nasral, zahodil servisku a motorku stočil. Měla 23 tisíc a prodala se do týdne!!! Borec si pochvaloval, jak je v cajku, jak je krásná a že je o ni tak skvěle pečováno a bez keců ji odvezl.

Co k tomu dodat?



Naposledy editováno 07.03.2013 07:02:58

3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 07:51 | Nahoru | #3310
S tím servisem je to různý. Pokud to někdo koupí a má to jako "modlu" ...koníčka ... lásku...na servis nesere. Ale takovejch motorek je v ČR tak maximálně 1/3(ani to ne)...většina jsou polozbořenky dotažený z GB, It a De. V garáži za bazarem zbastlený s co nejmenšíma nákladama. Pokud nějaká servis historie je, tak potom raději není (protože právě není kompletní)...no a český člověk je citlivý zejména na cenu, takže tyhle bajky jasněže frčej a točej se v inzerci.
Kdybych prodával svýho monstera, můžu s klidným svědomín říct a odpřísáhnout, že na něm nic zanedbanýho není ...ale jak píše Dripp - za to ti dnes v ČR nikdo 15.000CZK při prodeji nezaplatí - přitom je to cena dvou průměrnejch servisů.

A ktý vejfuckový bradavici na S4Rku...je hnusná ...


versus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 08:08 | Nahoru | #3311
t_freedom> to je smutné, že předseda nepozná hnus na motorce takovou hnusnou bouli nemají ani japonci

Naposledy editováno 07.03.2013 08:09:24

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 08:12 | Nahoru | #3312

Petta píše: Já mám na to bohužel jiný názor a čím starší moto, tím větší riziko..
A já znám případy ojebu motorky a ne jeden. Známej mechanik mi vyprávěl,
co vše je možné..



být tebou tak vyměním mechanika, vypadá to že mluví ze své zkušenosti a ty taky soudíš podle sebe?

já servis neojebávám a tím pádem se nebojím ani koupit víc jak 5let starou motku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 09:05 | Nahoru | #3313

drippera píše: Joo, to je druhá věc. Většinou ak stačí jenom vyměnit tekoucí gufera ve vidlích, přezout gumy, udělat olej a vyrazit!
Pokud to teda dotyčný "nezazimoval" těsně před velkým servisem například. Ale to je případ od případu. problémem u nás v ČR je, asi tím největším, počet najetých kilomterů. Jak se to blíží ke 30tis. = konečná, smrt...
Servis neservis, málo kdo tomu věří.
Viz prodej kemošového Fazera 600. Pět let stará motorka, nepadlá, super stav, serviska po prvním majiteli, koupená v čr. Najet 46tisíc.
Volali, čuměli, ale nikdo ji nechtěl. Po roce marných pokusů se dotyčný nasral, zahodil servisku a motorku stočil. Měla 23 tisíc a prodala se do týdne!!! Borec si pochvaloval, jak je v cajku, jak je krásná a že je o ni tak skvěle pečováno a bez keců ji odvezl.

Co k tomu dodat?

Ja bych dodal, ze se timhle cinem tvuj kamarad zaradil po bok podvodniku a ojebavacu. Kdyz nemohl prodat, mel zlevnit. Ta cena se ma odvijet i od najetejch km, ale to si proste vetsina ceskejch prodavajicich nechce pripustit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 7.3.2013 v 09:12 | Nahoru | #3314
Petta> Chlape vypadá to, že už jsi se rozhodl, ale...

MTS - je na cestování ve dvou nejlepší a jako bonus jede jako šílená, jak tam jednou dáš nastavení palivové mapy "sport", tak už tam nic jiného nevrátíš. Bohužel pro mě nepřípustné je, že na ní sedíš, jak za stolem na vysoké koze. Já osobně jsem si jízdu na ní neužil a byl jsem rád, že jí vracím. Prostě mi nesedla , ale kamarád na ní dodnes nemůže zapomenout a neřekne na ní křivého slova.







Monster 1100 Evo - úsměv na tváři a radost z jízdy. Naprosto pohodová motorka. Původně jsem chtěl koupit právě tuhle příšerku. Cestování ve dvou jde, ale na MTS je to určitě lepší. Nakonec rozhodl přeci jen malý výkon, kterým disponuje a vzal jsem SF.







SF - jel jsem jen na velkém, takže nemohu posoudit toho malého. Oproti výše zmíněným mnohem více sportovní poloha jezdce. Pravá noha pokud jezdíš na špičkách bojuje s krytem svodů, ale dá se zvyknout. Výkonu dostatek, ostré brzdy a nádherný vzhled. Po pár pokusech jsem zjistil, že ve dvou na tom nedokážu jezdit a zároveň si užít jízdu, takže zadní stupačky demontovány. Největší radost z téhle úpravy má otec mé přítelkyně , takže z mého pohledu je SF nejhorší adept na cestování ve dvou, ale třeba drippera to zvládá levou zadní





(reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 09:22 | Nahoru | #3315

Petta píše: Já chci 848. Jsem ochotnej dát max. 220 tis. a to by na 1098 sice stačilo, ale na první modely, což příští rok bude 5 let. To je hodně u Ducati. Raději max. 2 roky starýho 848.
Dvacet koní a dvacet Nm. bude chybět, ale zas ne tak moc..



Zdar, já nevim, já mám 1098 r.v. 08 a je to v podstaně nová mašina, když se staráš, tak je to OK. Vůbec mi nepřijde, že bych měl mít jako už totálně jetou jebku....ale jak myslíš. 848 bude taky dobrá, ale to peklo 1098 tam nebude :)

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 10:57 | Nahoru | #3316
2 Palomoto: Já se o svou mašinu starám dobře a servis dělám jen v autorizáku, i když je to zbytečné, myslím.. Šikovný mechanik je někdy lepší, než v Suzuki. Ale to tady rozebírat nemá cenu.. Zrovna teď vezu tu mojí s 22100 km na 24 000 servis. Hele znám kluky, se kterýma jsem jezdil a prostě na servis leckdy nebylo, ale chtělo se jezdit. A tomu mechanikovi nemám
důvod nevěřit.. A jak správně napsal Drippera, některý nebyly ani dva roky starý..

2 blackbiker: díky moc za rozbor.. jako ještě jsem tu mts nevyškrtl, ale mám stejný problém jako ty.. trochu sportovní posez preferuju, ale ne jako na mojí zmrzlině.
uvidíme..

2 Sefo: ahoj. já netvrdím, že 5 let stará máša je jetá jebka. Mám 09 a je jak nová..
Ale je problém najít mašinu s pravidelným servisem.. A předpokládám, že 2 roky stará mašina
nebude mít najeto víc, jak těch 24 000 km. Takže desmo servis ojebaný nebude. Možná zanedbaný řetěz, olej. Ale 5 letý mašiny, kde je desmo po 12000 je to riziko větší..
To mi nikdo nerozmluví... V průměru bude taková mašina mít kolem 25 a 30 tis. km a
to jsou 2 desmo servisy, který by mohli být zanedbaný, nemluvě o řetězu a oleji..

Jde o to najít ten správný kus a pak si koupím klidně 5 starou mašinu, protože vím, jak
po 4 letech vypadá moje..

A také je rozdíl v počtu majitelů.. Myslím, že když má někdo mašinu od novoty 5 let, tak to
riziko bude menší, než když jí koupíš po třetím majiteli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 11:02 | Nahoru | #3317

drippera píše: Žádnej humáč to není. Je to takhle blbě vidět jen na fotkách. V reálu to nevnímáš, je to pěkně schovaný a ničemu to nevadí. Já měl takové kýble na MTS1100 i na 1200 a vůbec ničemu to nevadilo!

Nevadí, ale humusoidní to je

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 11:28 | Nahoru | #3318
t_freedom> No jo, je hnusná...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 11:29 | Nahoru | #3319

Palomoto píše: t_freedom> to je smutné, že předseda nepozná hnus na motorce takovou hnusnou bouli nemají ani japonci



Ale tož jo, je to hnusné, ale že bych si k vuli tomu řezal žily, tož to zase né...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 11:30 | Nahoru | #3320

pylot píše: Ja bych dodal, ze se timhle cinem tvuj kamarad zaradil po bok podvodniku a ojebavacu. Kdyz nemohl prodat, mel zlevnit. Ta cena se ma odvijet i od najetejch km, ale to si proste vetsina ceskejch prodavajicich nechce pripustit.



On to naštěstí není kamarád, ale známej.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 11:32 | Nahoru | #3321

blackbiker píše: Petta> Chlape vypadá to, že už jsi se rozhodl, ale...

MTS - je na cestování ve dvou nejlepší a jako bonus jede jako šílená, jak tam jednou dáš nastavení palivové mapy "sport", tak už tam nic jiného nevrátíš. Bohužel pro mě nepřípustné je, že na ní sedíš, jak za stolem na vysoké koze. Já osobně jsem si jízdu na ní neužil a byl jsem rád, že jí vracím. Prostě mi nesedla , ale kamarád na ní dodnes nemůže zapomenout a neřekne na ní křivého slova.







Monster 1100 Evo - úsměv na tváři a radost z jízdy. Naprosto pohodová motorka. Původně jsem chtěl koupit právě tuhle příšerku. Cestování ve dvou jde, ale na MTS je to určitě lepší. Nakonec rozhodl přeci jen malý výkon, kterým disponuje a vzal jsem SF.







Přesně! Přesně! Přesně!

Naprostej souhlas s posezem a výkonem MTS, s pohledem na M1100evo i s hodnocením SF!
Teda až na to ježdění ve dvojku...

SF - jel jsem jen na velkém, takže nemohu posoudit toho malého. Oproti výše zmíněným mnohem více sportovní poloha jezdce. Pravá noha pokud jezdíš na špičkách bojuje s krytem svodů, ale dá se zvyknout. Výkonu dostatek, ostré brzdy a nádherný vzhled. Po pár pokusech jsem zjistil, že ve dvou na tom nedokážu jezdit a zároveň si užít jízdu, takže zadní stupačky demontovány. Největší radost z téhle úpravy má otec mé přítelkyně , takže z mého pohledu je SF nejhorší adept na cestování ve dvou, ale třeba drippera to zvládá levou zadní







Přesně! Přesně! Přesně!

Naprostej souhlas jak s posezem na MTS, tak s hodnocením M1100 a i s pohledem na SF! Teda až na tu spolujezdkyni. Pani máma by mi dala, kdybych jí odmontoval stůpačký...





Naposledy editováno 07.03.2013 11:36:11

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 11:36 | Nahoru | #3322

strakon píše: Nevadí, ale humusoidní to je

Kudla no tak anó! Jéééé...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 12:20 | Nahoru | #3323
Hele a co řemeny, opravdu dodržujete dva roky na výměnu, ikdyž jste jeli za ty dva roky jen okolo komína?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 12:45 | Nahoru | #3324
Petta> Co se týká servisu na Ducati, kde není doloženej servis odpovídající alespoň trochu najetým km, tak od toho ruce pryč....povídání typu: mě to dělal Papežík, ale nemám doklad, protože je to můj kamarád...., nebo mi to dělal kamarád (známej) Pepa v garáži a on to desmo umí...apod. jsou nesmysly a máš jistotu, že servis dělanej nebyl a to nejspíš nikdy. Faktem je, že v ČR se na to kašle, počítej s tím, že všechno z dovozu hlavně Itálie, pokud neni zdokladováno, myslim fakturama s uvedením konkrétní práce, servisováno nebylo!!! A je to z 90% jistota bazarových ducati..Jiný kafe jsou zpravidla ducati u nás koupený, servisovaný u českých dealerů - dělá se to opravdu poctivě a jsou k tomu doklady s provedením konkrétní práce, hlavně myslim řemeny a ventily (vůle a vyměněný půlkroužky), těchhle mašin už je tady poměrně dost.

Obecně: Je to jednoduchý - pokud je k mašině doklad s provedením práce a vyměněnými díly, v lepším případě i se serviskou, tak je to v poho...kámoš má na S4 téměř 65tkm, pravidelně servisuje, mašina mu nikdy nespadla ani na zem a i po 12 letech vypadá pořád "jako nová". POZOR na samotný servisky s razítkem, razítko ti tam dneska dá každej Pepa, i neplatič dph a nikdy nevíš, co se tam ve skutečnosti dělalo, většinou možná vyměnil olej a nějak třeba narval řemeny, v těchhle případech tomu musí odpovídat cena a ty pak holt "musíš" udělat servis.

Jinak Monster Diesel jsem viděl naživo a moc se mi líbí....

Naposledy editováno 07.03.2013 13:33:59

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 13:19 | Nahoru | #3325
Znám dost lidí, kteří dbají na servis - olej kdy má být, ventily kdy mají být atd. U Duc je to jiný s těma ventilama, řemenama atp., tam to chce faktury a servisku.
Já jsem koupil 7let starou Duc, mám k ní vyplněnou servisku, fakturu z posledního servisu, kdy se dělaly ventily, řemeny, olej atp., tak doufám, že to bude OK Jediný, co mě trochu zarazilo, je to, že v Ducati Praha mají asi celkem bordel v papírech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 13:41 | Nahoru | #3326
z.a.j.o.c.h> Teda by to všichni hrotíte, já si nechával dělat servis v Ducati Praha a servisku jsem jim tam ani nevezl a ani se po ní neptali, jako faktury všechny mám, ale servisku beru jen jako kus papíru...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 14:33 | Nahoru | #3327

VikousS4 píše: Petta> povídání typu: mě to dělal Papežík, ale nemám doklad, protože je to můj kamarád...., nebo mi to dělal kamarád (známej) Pepa v garáži a on to desmo umí...apod. jsou nesmysly a máš jistotu, že servis dělanej nebyl a to nejspíš nikdy .

To je zase trosku ujety tvrzeni nemyslis?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 14:45 | Nahoru | #3328

pylot píše: To je zase trosku ujety tvrzeni nemyslis?



Nemyslím, proč?....100% vlastní zkušenosti!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 14:49 | Nahoru | #3329

VikousS4 píše: Nemyslím, proč?....100% vlastní zkušenosti!

No ja treba svoji motorku servisuju u kamarada a bez faktur, ale pritom ji opravdu servisuju. Ty tvrdis ze pokud neni faktura tak v podstate stoprocentne nebyl zadnej servis. To je prece blbost. Spousta lidi dela servis samo a nebo bez faktury. Kdyz nekdo nema fakturu tak to dokazuje akorat ze nema fakturu. Nic jinyho.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

7.3.2013 v 15:04 | Nahoru | #3330

pylot píše: No ja treba svoji motorku servisuju u kamarada a bez faktur, ale pritom ji opravdu servisuju. Ty tvrdis ze pokud neni faktura tak v podstate stoprocentne nebyl zadnej servis. To je prece blbost. Spousta lidi dela servis samo a nebo bez faktury. Kdyz nekdo nema fakturu tak to dokazuje akorat ze nema fakturu. Nic jinyho.



Píšu a bavim se o ducati a servisování ventilů a řemenů, a to spousta lidí na ducati samo nedělá. Z vlastní zkušenosti vím, že když neni faktura, tak neni hotovej uvedenej servis, a to je moje rada pro ty, co chtěj pořídit ojetou ducati. Přeber si to jak chceš.

Naposledy editováno 07.03.2013 15:15:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist