Co si pamatuju, tak podobná záležitost byla na litejch kluzácích přední vidlice na J350.
Naposledy editováno 18.12.2012 06:46:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
milanek81 píše: bud v klidu - Je to technologickej lem a je tam naprd neni podezrele velkej je akorat (cca tloustka steny) ty odlitky kdyz se vyndaji z formy tak vypadaji jak velky zubaty talire jak to zabehlo do toho lemu - klidne 15cm okolo , zajistuje se tim ze uprostred bude ten hlinik maximalne homogenni bez bublin a forma rovnomerne prohrata a nebrousi se to - tak mozna v 50tych letech - je na to normalne striznej pripravek do kteryho to cely prdnes a celej obvod na jeden zdvih odstrihnes - pri prohlidce ty foto tam vidis i striznou hranu - to ze to z druhy strany obrobily svedci o tom ze se jim to taky nelibilo - obrobeny z obou stran to neni jen proto ze i talosi setri kazdou kacku - kazda pata/desátá silnicka co jezdi po cechach ma rovnanej ram kde prd poznas jestli nekde nanaskali mikro trhliny a majitele to vesmes ani nevi a je klid - co nevis to te nezabije )takze zadnou paniku a klidne brus - nejhorsi smrt je z vydeseni
To zní rozumně a tak nějak jsem si to i myslel ale přeci jenom vidím víc do svařování než do lití. Každopádně dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
jsem rád, že aspoň přibližne jsem se trefil a nemlel jsem tu hovna jako někteří
ještě by mne zajímalo jak se teda dělá ta dutina odlitku, pískové jádro?
nebo by možná ještě šlo, že jak to chladne z povrchu, tak ve správnou chvíli kdy je ztuhlý povrch, ten ještě tekutý vnitřek zase vylejou ven...?
havrajz píše: milanek81> ok, lem se striha, budu si pamatovat
jsem rád, že aspoň přibližne jsem se trefil a nemlel jsem tu hovna jako někteří
ještě by mne zajímalo jak se teda dělá ta dutina odlitku, pískové jádro?
nebo by možná ještě šlo, že jak to chladne z povrchu, tak ve správnou chvíli kdy je ztuhlý povrch, ten ještě tekutý vnitřek zase vylejou ven...?
Vidím to na to jádro. To vylívání ven je hezkej nápad ale to by si musel mít teplotu formy dost přesně řízenou, konstantní chem. složení slitiny (kvůli teplotě tuhnutí),... Riziko zmetků by bylo asi neúměrný.
http://dspace.k.utb...10_bp.pdf?sequence=1 vsechno je to dycky o poctech kusu - teoreticky se da udelat cela ta kyvka z jednoho odlitku - a jednodussi kyvky casto jsou ale forma je pak silene slozita a draha - tohle je kompromis par relativne jednoduchych odlitku + trubky a i svarec prinese dom nejaky to ojro
2 reakcí na tento příspěvek S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
1 reakcí na tento příspěvek S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
před lakem to dáš ještě do plniče?
v místě po tom lemu to teď máš znatelně hladší než zbylý odlitý povrch...
havrajz píše: honzabiker> hmmm
před lakem to dáš ještě do plniče?
v místě po tom lemu to teď máš znatelně hladší než zbylý odlitý povrch...
Chtěl bych to otryskat a tím sjednotit povrch. Pak reaktivní základ a....zbytek bude na lakýrovi.
2 reakcí na tento příspěvek S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
ale jdi na DUCATI je rám už dost prořezanej z výroby
kyvka je předimenzovaná
Naposledy editováno 29.12.2012 22:18:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
drippera píše: havrajz> No jo, ale přijde mi to fakt jako hodně velkej úlet brousit z kyvky švy z výroby...
jeho věc...
@honzabiker>
být tebou, zabýval bych se taky výztuhou rámu v uzlu, kde rámy na Ducati rády praskají - stejné místo jako rám prasknul kolegovi v odkazu v mým minulým příspěvku...
na fotce Streetfighter 1098 co sem postnul drippera už tu výztuhu na rámu mají z výroby
njn DUCATI - dodělěj doma obruš lem kyvky a přidej výztuhu rámu
Naposledy editováno 31.12.2012 07:03:36
drippera píše: havrajz> No jo, ale přijde mi to fakt jako hodně velkej úlet brousit z kyvky švy z výroby...
Co ti přijde divnýho na ručním opracování technologickejch "kompromisů"? Když se podíváš na kovaný kusy jako jsou držáky stupaček, držák zadního brzdovýho třmenu, brejle,...ty všechny mají podobný švy a jsou tu jenom zbytky po ostřižení přetoku při zápustkovým kování. Zabroušením to rozhodně neoslabíš. Je to jen další operace, kterou továrna z ekonomickejch důvodů prostě vynechává.
1 reakcí na tento příspěvek S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
2 reakcí na tento příspěvek S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
1 reakcí na tento příspěvek S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
Totek-s2r píše: Zdravim Všechny a Jáá po vlastní zkušenosti!!!říkám ani na ten svár nesahat!!!Dávám foto Mojeho Monstera S2R 800 r.v.2005. a jestli se nepletu tak Mě to za jízdy uletělo přesně v tom sváru kterej tady řešite?Foto ze skladu Policie asi tak vypadá letmáč zevnitř Taaak hooodně štěstí a at seš v Praze nebo v Brně hlavně OPATRNĚ!! JÁ TO ŠTĚSTÍ MĚL JJJÁÁÁ TO PŘEŽIL ele o fous !
Hustýýý,
Já se tu nezapojoval, protože o tom vim kulový, ale na tohle zírám jak tele...
Můžeš doplnit info jak k tomu došlo....
Na tvojí kyvce byly nějaký opravy/úpravy?
S2R neni žádná rozpočtovka, tak celkem zírám...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
Totek-s2r píše: Zdravim Všechny a Jáá po vlastní zkušenosti!!!říkám ani na ten svár nesahat!!!Dávám foto Mojeho Monstera S2R 800 r.v.2005. a jestli se nepletu tak Mě to za jízdy uletělo přesně v tom sváru kterej tady řešite?Foto ze skladu Policie asi tak vypadá letmáč zevnitř Taaak hooodně štěstí a at seš v Praze nebo v Brně hlavně OPATRNĚ!! JÁ TO ŠTĚSTÍ MĚL JJJÁÁÁ TO PŘEŽIL ele o fous !
no fuj
tohle je ale praskly ve svaru tech 2 odlitků, ne v tom lemu co se tady řešil
je to patrný ze všech těch fotek, je lem - svar a až za ním prasklina...
jestli to nebylo zbořeny, tak to asi cikán v Itálii na hovno svařil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati budíky blbne otáčkomer nebli... Ducati Monster S2R, Ducati Monster 800S | Berg550 | 7 | 10.6.2022 v 20:44 Berg550 |
S4R Odstranění katalyzátoru spark s... [1, 2, 3] Ducati Monster S4R | barbaronan | 66 | 3.5.2022 v 16:49 geloš |
Identifikace konektoru Ducati Monster S4R | honzabiker | 10 | 4.12.2021 v 14:32 assassin |
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R | honzabiker | 21 | 26.8.2021 v 11:40 honzabiker |
Ducati monster šroub u palivové pumpy Ducati Monster S2R | Norman_ZJPcr | 8 | 2.5.2021 v 12:59 Norman_ZJPcr |