Co si pamatuju, tak podobná záležitost byla na litejch kluzácích přední vidlice na J350.
Naposledy editováno 18.12.2012 06:46:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
havrajz píše: od tebe v tomhle vlákně to fakt sedí
Holt nejsem tak vzdělaný a úžasný všudybýlek jako ty
1 reakcí na tento příspěvek S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
pylot píše: Ja polozim otazku jinak. Proc by tam byl nalitej zbytecne kov navic, kdyby nemel smysl? On ten kov neco stal a zbytecne tam nebude. Ze je to odlitek? No a co. Nevidim duvod, proc by na odlitku mel bejt na boku nekolik milimetru sirokej lem. Z technologickyho hlediska to neni nutny. Pevnost to asi taky nijak zasadne ovlivnovat nebude. Kdyby to byl jenom nalitek kvuli dorazeni do pripravku pro vrtani a svarovani, tak by stacilo udelat to na dvou trech mistech a jenom bodove a usetrili by spoustu kovu.... Nejakej napad, proc to tam je?
To je oč tu běží...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
assassin píše: honzabiker:
hod foto toho okousanyho.. ja mam odrenou kyvku z tlr a zabrousil jsem odreniny tak aby splynuly s povrchem...tzn sem ubral treba 0,5mm na tloustce, jak rikam rozhodl jsem se sam a nesu rizika. Doporucit nekomu jinemu at udela to same ale neni rozumne ...
V případě zabroušení poškození od řetězu půjde max. o desetiny mm ale originál povrchová úprava (lak, transparentní komax, elox,???) jde do háje a jsou na tom fleky. Proto lakování. Koupit jinou bych mohl ale za cenu v přepočtu okolo 10 tis. To radši hodím do černý a bude.
honzabiker píše: V případě zabroušení poškození od řetězu půjde max. o desetiny mm ale originál povrchová úprava (lak, transparentní komax, elox,???) jde do háje a jsou na tom fleky. Proto lakování. Koupit jinou bych mohl ale za cenu v přepočtu okolo 10 tis. To radši hodím do černý a bude.
ted jsem opravoval zadni kolo, kdybych vedel co s tim bude prace, nechal sem to odreny v mem pripade teda ohorely
1 reakcí na tento příspěvek S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
gagtoy píše: za tepla slisováno tlakem.... za mě nebrousit
tim ses si jist? technolog nejsem, ale v zivote sem neco takovyho neslysel/nevidel, navic i kdyby ciste teoreticky neco takovyho existovalo tak se stejnym zpusobem material ve spoji "vyhrne" dovnitr a bylo by to videt na vnitrni stene v te dire...
navic kdyby nekdo nejakou technologii umel spojovat dve casti hliniku (jinou nez svarovanim) tak by to asi nedelal ze dvou odlitku, ty muze rovnou odlit na jednu operaci, ale ze dvou vylisku.... at na to koukam z jakehokoliv pohledu, lisovani dvou casti k sobe za tepla mi prijde jako kravina - to jedine u plastu...
Naposledy editováno 18.12.2012 20:07:10
1 reakcí na tento příspěvek S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
2 reakcí na tento příspěvek S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
Ale ber to jako názor neodborný a stejně si s tím poradíš podle svojí hlavy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
Marex píše: Třeba to tam je proto, že se s občasnou ránou řetězem počítá. Když to dáš pryč a povolí se ti řetěz podobně, jako předchozímu majiteli, půjdeš do masíčka a pak už to vliv na tuhost bude mít jistě.
to zní rozumně
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
Marex píše: Třeba to tam je proto, že se s občasnou ránou řetězem počítá. Když to dáš pryč a povolí se ti řetěz podobně, jako předchozímu majiteli, půjdeš do masíčka a pak už to vliv na tuhost bude mít jistě.
Ale ber to jako názor neodborný a stejně si s tím poradíš podle svojí hlavy.
řekl bych že blbost (IMHO)...z týhle sttrany je kolo... žetěz jde vrchem mezi tou příhradkou...
Krom toho na horní hraně(pod tou příhradkou )je malý kluzný vedení na řetěz
Naposledy editováno 19.12.2012 05:43:13
t_freedom píše: řekl bych že blbost (IMHO)...z týhle sttrany je kolo... žetěz jde vrchem mezi tou příhradkou...
Krom toho na horní hraně(pod tou příhradkou )je malý kluzný vedení na řetěz
Jo. Řetěz běhá úplně jinde.
Že by tam takový žebírko o průřezu cca 4x5 mm a v těhle místech mělo vliv na pevnost, to se mi nechce věřit. Spíš mě zajímá, jakou funkci to tam mohlo při výrobě plnit (odtok, vtok, odplynění? )
Tlakově lít se musí do ocelovejch forem, to do písku nejde, nebo jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
FiZzeR píše: to zní rozumně
a zas to hovno viď??
hlavně se nenech odradit a pořád to zkoušej!
Naposledy editováno 19.12.2012 07:42:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
havrajz píše: a zas to hovno viď??
hlavně se nenech odradit a pořád to zkoušej!
Hele, a nepsal na minulý straně, že to má orvaný od řetězu?
t_freedom píše: řekl bych že blbost (IMHO)...z týhle sttrany je kolo... žetěz jde vrchem mezi tou příhradkou...
Krom toho na horní hraně(pod tou příhradkou )je malý kluzný vedení na řetěz
Aha. Tak nic, já to taky pochopil tak, že to chce dávat pryč, protože je to orvaný od řetězu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
honzabiker píše: Proto právě píšu sem, abych odpovědnost za rozhodnutí obrousit/neobrousit přenesl na Vás
No a až se zabiješ, tak budeš chodit strašit ty, co ti poradili "obrus to"? Tak to já ti radím nebrus to.susta. píše: No a až se zabiješ, tak budeš chodit strašit ty, co ti poradili "obrus to"? Tak to já ti radím nebrus to.
Ať už je to jakkoliv, lepší pocit bych na tom za jízdy neměl. Spíš bych byl permanentně podělanej, kdy to.... nebo jestli náhodou...
Hodně zdaru.
1 reakcí na tento příspěvek S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
pepinow píše: zdar,kazdopadne pocitej s tym ze ten jak ho nazivas šev tam neni jen tak pro srandu ze by meli v tovarne prebytek matrosu ale plni funkci vetsi tuhosti kyvky,kdyz to obrousis,nic se nestane,nerospadne ani neulomi ale je mozny ze se zmeni tuhost v max zatizeni ikdyz nevim jak tu duknu moc drtis nekde sme to uz resili
Vzhledem k tomu, že bike je otypovanej pro dva a jezdim sám, tak se k nějakejm pevnostním limitům těžko dostanu i když monstříka budu drtit jako Foggy.
2 reakcí na tento příspěvek S2R kyvka - odbrousit či neodbrousit,...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati budíky blbne otáčkomer nebli... Ducati Monster S2R, Ducati Monster 800S | Berg550 | 7 | 10.6.2022 v 20:44 Berg550 |
S4R Odstranění katalyzátoru spark s... [1, 2, 3] Ducati Monster S4R | barbaronan | 66 | 3.5.2022 v 16:49 geloš |
Identifikace konektoru Ducati Monster S4R | honzabiker | 10 | 4.12.2021 v 14:32 assassin |
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R | honzabiker | 21 | 26.8.2021 v 11:40 honzabiker |
Ducati monster šroub u palivové pumpy Ducati Monster S2R | Norman_ZJPcr | 8 | 2.5.2021 v 12:59 Norman_ZJPcr |