globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vybírám M900 - zkušenosti?
8.12.2012 v 15:14
nazdárek všem, různé životní útrapy mne od boxeřího bmw posunuly finančně níž a hlavně jinam, okukuju tedy italské dvouválcové plémě..
ve výběru jsou M750 a M900.
vzhledem k minulosti se kloním spíše k devítce. finance jsou však omezené ideálně kolem 50ti, max ca. 60 palackých.

nevíte někdo o nějakém, co je k mání a znáte ho?

co říkáte na totok?

(reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

17.12.2012 v 20:01 | Nahoru | #121
Lazyfucker> Moc dobře to znám.Prvního Elefanta jsem prakticky vyměnil za několik fůr písku a palet cementu.V podstatě jsem ho přetvořil na základy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

17.12.2012 v 20:19 | Nahoru | #122

Lazyfucker píše: já to rozseknu tím, že už 50 je pro mě ranec - dodělávky na stavbě, kdo si to prošel, ví o čem melu) stojí raketu, víc, než se čekalo. a ve výhledu je krom ducati i zadělávání na mládě atd atd, takže hned tak nebude z čeho přišetřit.
beru to jako dobře míněnou radu, ale vycházím z toho, jaká je situace a podmínky

bude devítka



Jo tak to tě obdivuju,že si motorky jako koníčka vůbec držíš

(reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

17.12.2012 v 20:40 | Nahoru | #123
Ďuričko> tož byt bez motorky nechcu, za bávo jsem ještě cosi dostal a asi to ke mě nějak patří když aj moja těch padesát papírů nekomentuje (dokonce to vypadá, že mě v tom podporuje )
každopádně co bych dělal, kdyžbych ten hlavní koníček neměl..? takže tak.
paradox je, že se ke značce o které tak dlouho tajně sním dostanu až při "šetření" peněz
no možu říct, že sem se tak netěšil už hodně dlouho.

1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?

18.12.2012 v 09:05 | Nahoru | #124
Nemyslím si,že M900 je výkonově slabý.A přece jen ten výkon dohání celkem slušným krouťákem.
Není to motorka pro toho kdo si chce přeměřovat ocas někde na dlouhých rovinkách,ta maximálka tam prostě není,ale dá se s ní dost vyřádit na výjezdech ze zátáček.A v zatáčkách se dá pojezdit mnoho výkonově silnějších motorek.

Ono to není o tom kolik má motorka koní v papírech,ale kolik jich z ní dokáže člověk opravdu vymáčknout a ukočírovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

18.12.2012 v 09:25 | Nahoru | #125

Hockin píše: Nemyslím si,že M900 je výkonově slabý.A přece jen ten výkon dohání celkem slušným krouťákem.
Není to motorka pro toho kdo si chce přeměřovat ocas někde na dlouhých rovinkách,ta maximálka tam prostě není,ale dá se s ní dost vyřádit na výjezdech ze zátáček.A v zatáčkách se dá pojezdit mnoho výkonově silnějších motorek.

Ono to není o tom kolik má motorka koní v papírech,ale kolik jich z ní dokáže člověk opravdu vymáčknout a ukočírovat.



Hehe obligátní ducati kecy ...ale rozumim,souhlasim

vybírám M900 - zkušenosti?

18.12.2012 v 09:35 | Nahoru | #126
Nedostatek výkonu nahrazuji zhovadilou jízdou, sportovními žárovkami a svítícími ventilky

(reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

18.12.2012 v 09:36 | Nahoru | #127

Ďuričko píše: Hehe obligátní ducati kecy ...ale rozumim,souhlasim



Ano přiznávám jistou náklonost k duc
Ale nestraně musím říct,že opravdu ne všichni dokážou ten výkon z motky dostat.A šikovní borci na šestkách dávají na prdel litrům.
Navíc na naháči se dlouhodobě stejně nedá fičet nad 160km/h

1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?

18.12.2012 v 10:31 | Nahoru | #128
já jsem nikdy netíhl k super výkonným překoňovaným motorkám, ale třeba Tuňák by mi byl víc než sympatický, pocit z jízdy na něm byl super, ale probíhalo to všecko v takových rychlostech, že i když už jsem něco odjezdil, tak je mi jasné, že by to bylo čekání na kryplkáru. pak jsem se svezl na v jeden na s1000rr a pak monsteru 796 a RRo mazec!! ale lepší svezení bylo na tom malém monstříkovi. od té doby vím, že radši o něco míň a dát tomu za uši, než mrtě a nevyužít
chápu ale dobře míněnou radu že 1000DS by byla pragmatičtější volba - došel by jí pocitový dech třeba později, ale jak jsem psal výše, není na ňu, takže pokud mi někdy přijde 9ka slabá, tak mi to bude muset nahrazovat prožitými léty, nostalgií, krásou, zvukem, starou technikou (ta se mi líbí) a nebo budu muset do té doby našetřit na něco silnějšího

e. - gramatika

Naposledy editováno 18.12.2012 10:32:27

(reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

18.12.2012 v 10:36 | Nahoru | #129
Lazyfucker> Jo tak to mě těší žes mě pochopil A já zas chápu tebe,jseš realista a to je dobře.

1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?

22.12.2012 v 09:21 | Nahoru | #130
tak už je frajer doma
základ dobrý, ale bude na něm práce a práce, ale prvních 10km dalo tušit zajímavou budoucnost.
a ten ZVUK!!
ps - neválí se někomu doma pdf manuál na 96 monstřiště v anglině? našel jsem italský.
co do toho frajeři lijete za olej? co 20w50 od motulu? lil jsem to do bmw, takový hustý med, pro ohrkaný starší vzducháč by mohl být ideál, no ni?

vybírám M900 - zkušenosti?

22.12.2012 v 11:41 | Nahoru | #131

vybírám M900 - zkušenosti?

22.12.2012 v 12:36 | Nahoru | #132
Manuál tu tuším je.Co se týká oleje,tak ten by mohl vyhovovat.Já do toho lil 15w50 což je hodně podobný...
Tak ať slouží...
PS:Považuješ šlechtění motorky k obrazu svému za práci?

(reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

22.12.2012 v 13:09 | Nahoru | #133

Lazyfucker píše: tak už je frajer doma
základ dobrý, ale bude na něm práce a práce, ale prvních 10km dalo tušit zajímavou budoucnost.
a ten ZVUK!!
ps - neválí se někomu doma pdf manuál na 96 monstřiště v anglině? našel jsem italský.
co do toho frajeři lijete za olej? co 20w50 od motulu? lil jsem to do bmw, takový hustý med, pro ohrkaný starší vzducháč by mohl být ideál, no ni?


Tak šup sem s fotkama samozřejmě gratuluji

1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?

22.12.2012 v 14:01 | Nahoru | #134
- je pravdou, že to považuju za práci, každopádně příjemnou a takovou, kteru si kladu sám sobě si, takže
- olej proštubuju, ale chce to něco hustějšího bych řekl, má cosi za sebou, řekl bych bez problémů, že daleko víc, než přiznaných 55
- manuál nalezen, quattro centi mille grazie
- za přejícný postoj uctivě děkuji, je to fakt zase úplně jiná motorka - tím správným směrem
- první fotky nahrány hýr
- první dojmy - zadní 180ka guma (funglofka!) ořezána na straně řetězu nožem...
- spojka zánovní, desky nové, řemeny těžko soudit (prý zánovní), ale budou
nové, KN vložka + Termixy - zvuk čupr, nová baterka.
- sedlo se zadkem z broušené kůže a vyšitým Ducati - k mání výměnou za origo a
něčím do kapsy (mojí )
- zrcátka Kosso k mání též
- dekl alternátoru je napaden stříbřenkou, abych ho mohl opísčit, je pod ním
olej, nebo jak? až ho budu sundávat

1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?

22.12.2012 v 14:09 | Nahoru | #135
Jo,pod deklem je olej...
Podívej se v jakém stadiu jsem já...
www.picfront.org/d/8RuA][IMG]http://www4.picfront.org/picture/186LtQPpSe4/thb/CIMG0133.JPG[/IMG

(reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

22.12.2012 v 14:16 | Nahoru | #136
Anti> dobrý přístup bude zas jak nová. já se do toho až tak zgruntu nepustím, určitě ne tuto zimu, ale ten pochcaný motor nachvístaný každý kousek kdovíčím - nechápu to..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

22.12.2012 v 19:25 | Nahoru | #137
Lazyfucker> Ta guma bude otrhaná řetězem a ne ořezaná nožem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

22.12.2012 v 20:25 | Nahoru | #138
stráťa> ne, je ořezaná - informace od prodejce každopádně 180ka, stačilo vzit 170ku a bylo všecko šolich ale co, lepší než drátem do oka

vybírám M900 - zkušenosti?

23.12.2012 v 07:16 | Nahoru | #139
Gratuluju a hodně štěstí.

1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?

23.12.2012 v 08:59 | Nahoru | #140
No gratuji.Konečně máš MOTORKU
Já leju 15W50 od Motorexu a spokojenost.všichni kamarádi dávají 15W50 většina Shell,menšina motorex.

Naposledy editováno 23.12.2012 09:00:41

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

23.12.2012 v 10:23 | Nahoru | #141
Hockin> A lejete 4T,nebo klasický automobilový?Já vím že do Gran Canyona byl doporučený i ten auto od Shellu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

23.12.2012 v 11:21 | Nahoru | #142
Anti> autový bych teoreticky šoupl do báva, bo má převodofku zvlášť, ale duc má převodovku společnou, tak nevím co ta na to řekne

(reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

23.12.2012 v 13:12 | Nahoru | #143
Anti> 4T
Ducati doporučuje Shell,ale že by automobilový o tom nevím

(reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

23.12.2012 v 13:32 | Nahoru | #144
Lazyfucker:Nejde ani tak o převodovku,jako spíš o spojku.Spojka ve společné olejové lázni s motorem je hlavní příčinou vzniku 4T oleje...
Hockin:Nedalo mi to a šťoural jsem se v manuálu pro Gran Canyona,a tam bylo doporučováno toto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

23.12.2012 v 15:54 | Nahoru | #145

Lazyfucker píše: stráťa> ne, je ořezaná - informace od prodejce každopádně 180ka, stačilo vzit 170ku a bylo všecko šolich ale co, lepší než drátem do oka

180 je standartní rozměr u M900...problém bude v profilu tý gumy...mrkni, kolik je na gumě a jakej rozměr máš v TP.

Von je totiž hlavní problém v tom, že devítkovej Monster má se šestkou shodnou i kyvku - a šestka má 160, takže místa pro 180 tam je sakra málo, a když se k tomu použije i jinej profil, tak to potom řešíš nožem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

23.12.2012 v 18:31 | Nahoru | #146
selkie> Jak kterej ročník, nevím kdy se to změnilo ale starší devítky měly 170.

(reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

23.12.2012 v 19:12 | Nahoru | #147
stráťa> to ale nemění nic na tom, že ta kyvka je stejná

(reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

23.12.2012 v 20:09 | Nahoru | #148
Anti> shell advance ultra 4T najprv som dával 10W 40 potom som prešiel na 15W50.
Ktorí sa dava aj do nových Duc...

Naposledy editováno 23.12.2012 20:09:49

1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?

23.12.2012 v 21:33 | Nahoru | #149
tak ja tu 180ku tak jako tak sjedu, je nova a krom toho,ze to vypada diletantsky a je vic plocha,nez kulata to asi nebude mit vliv.
Olejiste soupnu motul 20w50 co jsem cpal do bmw, ma cosi za sebou,laufy podle toho vypadaji,na motoru je znatelna jista netesnost (cti zasrane od oleja uplne vsude na bloku),jeste mrknu na svicny. Je jak poznat pohledem,zda remeny byly opravdu meneny pred 2500km jak rikal minuly majitel? Ja jen ze je zrejme vymenim a bude klid.
Dlouho jsem neresil udrzbu retezu... Kardan byl solich. Uskodi okrouzkum lazen v petroleji?retaz je masteny kdovicim, asi konkorem..

Naposledy editováno 23.12.2012 21:35:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

24.12.2012 v 10:24 | Nahoru | #150
Tu 20W50 jsem lil taky když jsem mněl pocit že ten motor má nejlepší léta za sebou.Ale na netěsnosti to nebude mít vliv,páč prostě u duc jakákoliv netěsnost znamená i tam kde by to člověk nečekal-motor jak volejová koule.
Kšandy měním až když při jejich prohlídce najdu praskliny na gumě a jestli chceš měnit jen preventivně,tak to už mužeš preventivně rovnou udělat ventily.
No a zrovna jako teda tenhle monster stejnou kyvku s 6kou nemá,páč je jaksi ještě nevojebanej jako ty novější a má starou poctivou hliníkovou kyvku a tim pádem určo v TP 170gumu.Ale každopádně to nic nemění na tom že se tam 180 v pohodě vejde bez ořezávání pokud to neni cestovní bačkoraale kulatá sportka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist