bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zmena prevodu.
16.11.2012 v 20:01
Čus kucíííííí.
Jelikoz se nudim vymyslim kraviny.Nic mene to dela kazdy.
Mam 690Smko od KTM.
Protoze jsem trosku prerostlej cvalik a mam 187cm/105Kg tak se se mnou ta moje mrska nechce moc zvedat.Ano na jednicku ji na zada dostanu ale na dvojku bych spalil spojku a utrhl si ruce.
Cetl jsem recezi"nekde" od zavodnika na KTM 690SMC a doporucoval na pastorku ubrat jeden zub.
Tak jsem to tak procetl a prevodovy pomer prevodovky je stejnej 36:79 ale SMC ma primar 16:42 a SM 16:40.To znamena ze je do rychla.Moje cestovni rychlost je do 140Km/hod a top speed SMka je mezi 180-190.Kdyz bych zmenil prevod"o cemz uvazuji" na 15:42 co se pro me zmeni??"Jeste davam K&N filtr a Rp ladeny vyfuk+prehrani palivovych map.

Otazka zni co mohu ocekavat"cekam ze top speed bude kolem 160km/hod a vubec mi to nevadi"??Mate nekdo zkusenost s necim podobnym??

Chtel bych motorku pro zabavu to znamena ze kdyby se to na dvojku zvedalo na zada jen pridanim plynu bylo by to super)





Naposledy editováno 17.11.2012 12:30:49
Předchozí
1 2
Následující

Zmena prevodu.

16.11.2012 v 21:07 | Nahoru | #1
obecně se počítá 1 zub na pastorku odpovídá 3 na rozetě

osobně jsem chtěl taky pomalejší převod, dal jsem o jeden na pastorku míň a rozdíl téměř nepoznatelný

Zmena prevodu.

16.11.2012 v 21:27 | Nahoru | #2
KTM 950 SM
KTM 990 SM-R

Zmena prevodu.

16.11.2012 v 21:32 | Nahoru | #3
Gguma 160/60 R17 - převod 15/42 - 7500 otáček - 6. rychlost - 165,1 Km/h
Gguma 160/60 R17 - převod 16/42 - 7500 otáček - 6. rychlost - 176,1 Km/h
Gguma 160/60 R17 - převod 16/40 - 7500 otáček - 6. rychlost - 184,9 Km/h
Gguma 160/60 R17 - převod 15/43 - 7500 otáček - 6. rychlost - 161,2 Km/h
Gguma 160/60 R17 - převod 15/44 - 7500 otáček - 6. rychlost - 157,6 Km/h
Gguma 160/60 R17 - převod 15/45 - 7500 otáček - 6. rychlost - 154,1 Km/h
A tady si to můžeš simulovat třeba celou zimu . Jen si dej pozor, aby ti stačily články řetězu, když dáš větší rozetu.
Jinak převod 16/42, ... je převod sekundární ne primární

Naposledy editováno 16.11.2012 21:34:12

Zmena prevodu.

17.11.2012 v 00:20 | Nahoru | #4
I ja premyslim o zmene prevodu na svoji motce,,ale nevim jestli mam jit o 1 nebo rovnou o 2 zuby dolu na primarnim kolecku,, driv sem menil kolecko na cb 600 f o zub min a trochu rozdil byl ,ale zadnej extrem , slo to na zadek s plynem kdyz tam bylo o tisic otacek min nez s origos primarnim koleckem,ale zase pravda ze ja sem s koleckem rovnou daval dynojet kit a K&N ,,v podstate to stejny co planujes udelat ty, jen v karb verzi.

Zmena prevodu.

17.11.2012 v 10:37 | Nahoru | #5
kratší převod=větší sranda
navíc investice do kolečka je minimální a vrátit to zpět je easy.

Zmena prevodu.

17.11.2012 v 12:50 | Nahoru | #6
Jeste me tak napadlo.Nevite o kolik bude promerovat tacho??Ne ze by to bylo nejak dulezite ale spis jen tak pro zajimavost.

Zmena prevodu.

17.11.2012 v 13:11 | Nahoru | #7
nejde tacho od předního kola?

Zmena prevodu.

17.11.2012 v 15:10 | Nahoru | #8
Asi mas pravdu. Kablik tam vede.Tak to by bylo bez problemu.



Zmena prevodu.

17.11.2012 v 15:36 | Nahoru | #9
Zalezi od teba co jazdis kde jazdis jak jazdis.. Ja mam smc a ked idem mimo mesta tak 100-120 a ne 140 alebo 150 to uz je vela a ked zmenis prevod a budes takto jazdit tak ustves motor.. Ked jazdis hlavne po meste a robi pic.ovinky tak prevod zmen ale ne davat palby mimo mesta

Zmena prevodu.

17.11.2012 v 23:55 | Nahoru | #10
+Tak Smko neni na zadne palby mimo mesto stavene.Bud mesto nebo hodne zatackovite useky.Nebo nejlepe nejakou drahu.

Naposledy editováno 20.11.2012 10:49:38

Zmena prevodu.

18.11.2012 v 14:34 | Nahoru | #11
Zdar táta má taky Smko, a řešil stejny problém že mu to nešlo samo na prdel. Objednal jsem mu novou řetězovku a kní 14z kolečko dali jsme ho tam a motka šla na zadni plynem na 2 sama, ale nakonec tam tata hodil zpatky to 16z protoze motorka byla porad vytocena v cervenym a on ji nechtel trapit :D maximalka byla nekde mezi 160-170km/h co jsme meřily ale zrychleni dost luxusni :)

Zmena prevodu.

18.11.2012 v 16:44 | Nahoru | #12
On na tý 690 má ještě laďáky a kn filter to taky přidá na síle:) i na nějakem zahraničnim foru jsem čet že upravujou airbox že do něj ze stran vyvrtali hodně dir ( šlo více vuduchu k filtru ale to se muselo pak doladit na brzdě jinou palivovou mapou.

Zmena prevodu.

20.11.2012 v 23:19 | Nahoru | #13
Smc dam na dvojke uz v 30 km/h rychlosti hore iba s plynom ale treba vediet ako na to a trojka uz cez spojku.. Kup si krosu napr 525 a tam mas tak kratke prevody ze na kazdom to ide hore

1 reakcí na tento příspěvek Zmena prevodu.

20.11.2012 v 23:23 | Nahoru | #14
Je mi opravdu záhadou, jak to že SM, který má bratru 70 koní a 70 Nm nejde za dvě plynem na zadní. Dám Kawu plynem bez spojky s prohoupnutím i za 3 a to je vydechlá svině na 18" drapáku .

Zmena prevodu.

20.11.2012 v 23:27 | Nahoru | #15
Já mám na dukovi 17/46, místo původních 17/38, a je to luxus. Maximálka pořád 150, což stačí, a zvedá se to za plynem samo na 1,2, na trojku lehoučce spojkou, na čtverku by to taky šlo, ale to už neumim.....

(reakce na) Zmena prevodu.

21.11.2012 v 11:06 | Nahoru | #16

Janek píše: Je mi opravdu záhadou, jak to že SM, který má bratru 70 koní a 70 Nm nejde za dvě plynem na zadní. Dám Kawu plynem bez spojky s prohoupnutím i za 3 a to je vydechlá svině na 18" drapáku .



To bude tim ze mam hodne pres metrak

Zmena prevodu.

21.11.2012 v 13:30 | Nahoru | #17
to je mozny,, i moje 640 jde na 2 jen s plynem ,ale vcera mi prislo 16 Z kolecko ,tak az bude pocasi a cas na to prubnu.

Zmena prevodu.

21.11.2012 v 15:41 | Nahoru | #18
u mě z 16-38 na 15-40 a jde i na 3ku jen plynem

Zmena prevodu.

21.11.2012 v 15:47 | Nahoru | #19
a uz ses to naucil ? ???

Zmena prevodu.

21.11.2012 v 16:01 | Nahoru | #20
na 2ku,ale ne,že bych jel kilometr,ted to už klouže a je zima.Já na tý motorce zatim najel 8mth,tak si ještě zvykám z fazera.Jen vím,že to jde i na trojku,ale to já ještě nezkoušel.

Zmena prevodu.

21.11.2012 v 16:17 | Nahoru | #21
ja vim tvuj kamos to dal na 3 , ne?? teda to si psal nekde na foru co si pamatuju. ted uz to klouze, nekdy to zacne hrabat misto toho aby se to zvedlo..ani ja nejezdim kilak po zadnim,ale chtel bych, musim trenovat, ja slezl z cb600f na supermoto a bavi me to

Zmena prevodu.

22.11.2012 v 00:33 | Nahoru | #22
to je dobře,já si to taky užívám. je to jiná liga zábavy prostě. ale su rád,že to nebyla moje první motorka,na tom bych se zabil

Zmena prevodu.

22.11.2012 v 11:28 | Nahoru | #23
jo no,tak ty mas ostrejsi moto nez ja,,docela bych se na tom svezl, musi to davat dobry pecky.

Zmena prevodu.

28.12.2012 v 15:50 | Nahoru | #24
Já sem na mým RSV (stařenka z roku 99) ve předu ubral 1 zub a vzadu přidal 2 a nic lepšího sem udělat nemohl! Ta mašina najednou tak ožila, že sem valil bulvy. Hlavně sem to dělal kvůli jízdě po městě a taky kvůli zábavě... a musím říct že nadmíru splnila očekávání

Zmena prevodu.

18.1.2013 v 11:05 | Nahoru | #25
Tak rozeta 42 a pastorek 15 je doma. Ted uz jen aby slezlo 50cm snehu.

Zmena prevodu.

18.1.2013 v 11:31 | Nahoru | #26
ja sem prubnul uz to primarni kolecko 16z,,trosku to poznat je ,,az pak budu kupovat retezovku ,tak asi naberu 16-44 prevod

Zmena prevodu.

23.3.2013 v 18:21 | Nahoru | #27
Tak uz je to namontovane.Prevod 15x42zubu.Byl jsem to projet a motor jak byl zivej tak jeste vic ozil.Jde to na zada jako nic.Hodne se zlepsilo i to cukani v nizkych otackach.Jsem moc spokojeny.

Zmena prevodu.

23.3.2013 v 23:58 | Nahoru | #28
Zdar, já mám na Dukovi převod 16:48 a je to dost brutál :D plynem na 3jku není problém a pořád a na všem to hrabe jen nevím zatim kolik je maximálka ale počítám tak kolem 150/160 by mohla být což bohatě stačí. Jinak máš jí luxusní

Zmena prevodu.

24.3.2013 v 15:46 | Nahoru | #29
Diky.
No 15/42 je skoro jako 16/45.To znamena ze mas jeste trosku lehci prevod nez ja.Koukal jsem do tabulek tak tvoje maximalka s prevodem 16/48 bude kolem 154km/hod.Ja mam s prevodem 15/42 kolem 165km/hod.

Zmena prevodu.

24.3.2013 v 21:43 | Nahoru | #30
Tak to jde to :) ono stejně na těch okreskách vyšší rychlost v podstatě nevyužiješ :) Díky
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dunlop Mutant- "Vaše zkušenosti?" KTM 690 Supermoto, KTM 690 SM W.Geronimo 16 24.4.2024 v 07:46 Pavel_G
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 28 11.6.2023 v 18:44 Matess727x
Zvýšení volnoběhu KTM 690 SM KTM 690 SM Fajos 11 18.4.2023 v 13:49 Fajos
Změnitelnost enduro kol 21/18 na KT... KTM 690 Enduro, KTM 690 SM, KTM 690 Enduro R NXram 11 22.12.2022 v 07:18 NXram
Elektro servis olomoucko - Ktm 690s... KTM 690 SM KTM GP Racing Ghost-CBR1000rr 11 30.7.2022 v 12:35 MedWed


TOPlist