globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změnitelnost enduro kol 21/18 na KTM 690 SM
Neřešil již někdo možnost použití enduro ráfků 21 + 18 z endura na KTM 690SM rok 2010 ???
Opačně to dělá kde kdo, ale co si na zimu udělat z motárda enduro
Vím, že rozdíl je ve zdvihách
SM 210/210
Enduro 250/180
Díky za názory a zkušenosti Honza

1 reakcí na tento příspěvek Změnitelnost enduro kol 21/18 na KTM 690 SM

2.12.2022 v 14:38 | Nahoru | #1
Ono to není jen o tom, že vyměníš kola a hurá na polňačky. Není škoda omlátit tak pěkně zachovalou motorku?

(reakce na) Změnitelnost enduro kol 21/18 na KTM 690 SM

2.12.2022 v 18:07 | Nahoru | #2

tricetsest píše: Ono to není jen o tom, že vyměníš kola a hurá na polňačky. Není škoda omlátit tak pěkně zachovalou motorku?



..no.
Když vyměníš kola, podstatně změníš převodový poměr. S velkými koly a stejnou rozetou to bude hodně do rychla. Na velkou rozetu timpak nevystačí řetěz. Přesně tohle jsem řešil, ovšem plánoval jsem předem, že SM kola tam už zpátky dávat nebudu.

Můžeš samozřejmě mít nějakou kompromisní rozetu, ale pojede to hůř (víc do rychla a méně síly. To v terénu nepotrebujes)

A co vlastně chceš jezdit za terén? Nestačí chlupatější SM kola?

Změnitelnost enduro kol 21/18 na KTM 690 SM

2.12.2022 v 21:51 | Nahoru | #3
Mimo asfalt od podzimu do jara jsou potřeba drapáky a 120 kg max, aby se dal otloukánek rozumně zvednout ze země a povytáhnout z díry. Výkonu není třeba příliš, spíš se hledá příležitost, kde by se dalo zahřát. Na to není 690 moc vhodná v jakékoliv verzi. I když zdejší Čurčbirč by na to měl názor asi trochu jiný.

Změnitelnost enduro kol 21/18 na KTM 690 SM

5.12.2022 v 13:55 | Nahoru | #4
Blbost dělat z endura SM jen kolama a stejně opačně

2 reakcí na tento příspěvek Změnitelnost enduro kol 21/18 na KTM 690 SM

5.12.2022 v 17:44 | Nahoru | #5
Opacne to jeste jde. Mel jsem to. Trochu se to na silnici houpalo, ale dalo se na to zvyknout, na blbnuti po meste to bylo vlastne fajn. Opacne bych do toho nesel. Enduro bez podvozku nebude enduro. To bude nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změnitelnost enduro kol 21/18 na KTM 690 SM

6.12.2022 v 10:16 | Nahoru | #6
cibus> jsem si na Tebe vzpomněl, žes to u 690 předělával - řešil jsi příložky atd.

(reakce na) Změnitelnost enduro kol 21/18 na KTM 690 SM

6.12.2022 v 10:30 | Nahoru | #7
Honza-TA950> Jj. Bylo s tím trochu sraní.

(reakce na) Změnitelnost enduro kol 21/18 na KTM 690 SM

Skvělá odpověď, děkuji! 6.12.2022 v 11:44 | Nahoru | #8

cibus píše: Opacne to jeste jde. Mel jsem to. Trochu se to na silnici houpalo, ale dalo se na to zvyknout, na blbnuti po meste to bylo vlastne fajn. Opacne bych do toho nesel. Enduro bez podvozku nebude enduro. To bude nic.



100% souhlas nebude to pérovat a hlavně, pokud vrazí velké kolo 21" do vidlice s nepředsazenou osou, tak totálně zbourá geometrii a nebude to ochotné zahnout

1 reakcí na tento příspěvek Změnitelnost enduro kol 21/18 na KTM 690 SM

20.12.2022 v 16:50 | Nahoru | #9
v podstatě na to koukám podobně jako vy všichni, ale 690 endura jsou jen nový nebo zánovní a to se mi nechce kupovat, když vím, že na tom najedu tak 1-2 tkm ročně Dříve jsem měl 3x KLR, ale do terénu těžká a na silnici slabá .... Můj problém, je, že uplně přesně nevím co chci Pokukoval jsem po něčem jako je AJP PR5, ale když bych na tom měl jet 50 km za kamarádem tam jezdit off a zase jet 50 zpět po silnici, tak to bude strašnej vopruz a trápení motorky. Proto jsem koukal po něčem silnějším, ale ne zase moc těžkém. Na druhou stranu to začalo chutí blbnout na motardu a nemít strach že zahodím SA1290. Teď ještě uvažuju o koupi 690 SM na drátech a možnosti obout třeba Mitas E10, ta se dělá na 17 kola, nebude to na nějaký těžký OffRoad, ale polňačky to dá s prstem v nose ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změnitelnost enduro kol 21/18 na KTM 690 SM

20.12.2022 v 22:43 | Nahoru | #10
NXram> Ohledně těch KLR a podobných, vidím, že lidi to s nima zkouší v terénu, ale protože je to těžké a neobratné, tak se s tím nedá moc vyvádě. A tak někteří začnou dumat, že by ten problém vyřešil větší výkon.

(reakce na) Změnitelnost enduro kol 21/18 na KTM 690 SM

22.12.2022 v 07:18 | Nahoru | #11
Ariete> Jo tohle bylo je a bude , buď máš lehkou a obratnou motorku do terénu s malým obsahem a přejezd po silnici je utrpení nebo větší obsah a o cca 40-60 kg větší váha, to dá i tu silnici, ale zase se s tím v terénu budeš prát ...... hlavně když to neumíš Kolikrát jsem KLR od někud tahal a byl to masakr..... za mě je ale také propastný rozdíl u odpružení, přední vidle jsme vždycky dávali jiné pružiny, jiný olej atd..... stejně to s KLR nebylo na velké skoky, ale užili jsme si na nich strašně zábavy a srandy. To se mě líbí na KTM 690, podvozek WP je někde úplně jinde a váha také. Budu to muset udělat po staru, míň přemýšlet a něco koupit Bude to prostě pudová záležitost ...... buď to pude nebo nepude
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dunlop Mutant- "Vaše zkušenosti?" KTM 690 Supermoto, KTM 690 SM W.Geronimo 16 Včera v 07:46 Pavel_G
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... enduro_da 17 27.2.2024 v 07:26 Sally06
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 39 1.10.2023 v 22:23 Firecracker
Max provozní T chladící kapaliny HQ... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 53 25.9.2023 v 20:18 ZdendaZB
Sedadlo KTM 690R enduro -náhlada za... KTM Duke 690 R, KTM 690 Enduro R, KTM 690 SMC R Majkee 2 22.9.2023 v 18:10 MedWed


TOPlist