Uzavřeno 04.01.2013 v 18:53 uživatelem Santamike
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Obratné to je ale obecně záleží hodně na pneu.
Má ovšem jeden velkej problém, převodovku. A motor je součástí rámu,což demontáž komplikuje
Naposledy editováno 07.11.2012 21:39:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
SVSkritek píše: No 954RR je mozna trochu male na 190+cm ?
Obratné to je ale obecně záleží hodně na pneu.
Má ovšem jeden velkej problém, převodovku. A motor je součástí rámu,což demontáž komplikuje
Jj,koukal jsem na tvůj profil. To s tou prevodovkou je vážně typicky pro tyhle mašiny? Škoda, to mě zase posouvá k suze. Ale těžko říct,jak se můžou porovnávat s hondy podvozkem. To je těžký...:-/ ještě ze je tolik času do začátku sezóny.
Santamike píše: Jj,koukal jsem na tvůj profil. To s tou prevodovkou je vážně typicky pro tyhle mašiny? Škoda, to mě zase posouvá k suze. Ale těžko říct,jak se můžou porovnávat s hondy podvozkem. To je těžký...:-/ ještě ze je tolik času do začátku sezóny.
No vím o dalsich 3 případech. Skoda, jinak pro mě idealní motorka. Podvozek, posez, brzdy super a 150 koní mi přišlo akorát. I pro jízdu ve dvou. Ale je to tak trochu casovana bomba no...
Naposledy editováno 07.11.2012 23:08:22
jinak bych být tebou koukl spíš po CBR1000RR...d 90 nahoru ...je to jiná jízda .
kazetová převodovka ,el.tlumič řízení,jiné brzdy,
osobně pokud bych měl +/- 60-0tis tak asi 954 nebo GSXR ...954 mě příjde obratnější a 150ps jede slušně ...
podvozek necháš nastavit pokud tomu sám nerozumíš tak ten podvozek
je minimálně stejně tak dobrej jako u tý Hondice.
Suzuki má problém s podvozkem akorát v základu a spočívá v nastavení, ať
je to K1 K3 nebo K6. Pokud změníš nastavení podle sebe tak pak reaguje naprosto super.
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Naposledy editováno 08.11.2012 11:49:13
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Fároš je o dost menší než GSXR a výkonově nestačí ani na ZX9R, natož na GSXR.
Se spolehlivostí je na tom GSXR líp, ale jde o to, abys nekoupil vylítanej kousek z okruhu. Své doby to byla nejlepší motorka a na okruh to byla ideální volba...
Mám taky výšku 190+ a měl jsem ZX9R r.98-99 a musím říct, že po stránce ovladatelnosti mi vyhovovala - jízda v provozu, okruh vyjímečně. (Po tom, co jsem udělal repas vidlí, předek popustil o 20mm níž a seřídil tlumiče na svou váhu). Já měl potíž v tom, že mi nestačila výkonově a musela přijít ZX10R :)
Ještě k tématu:
Kámoš toho fároše měl a mojí ZX9R na motor nestíhal, do zatáček těžko soudit. V provozu je to o psychice a pudu sebezáchovy.... V čem mě jasně dával byla spotřeba - při stejný jízdě mu to žralo o 2 litry víc :)
Každopádně doporučuji obě motorky projet a uvidíš.
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Mám 3tí rok CBR954 r.v.03 a můžu Ti sdělit z mojí strany zatím jen samou chválu.
Je to jeden z posledních všestranných SS motocyklů od Hondy, kde se moje 186cm vysoká postava vydá.
Zatím vše funguje bez závad a náročnost na údržbu je taky minimální.
Klasika olej + filtr, každý dva roky tl. olej do vidlí včetně výměny brzdové kapaliny toď vše.
U svého Blada mám spotřebu benzínu při stylu jízdy do 100km/hod v průměru 7 - 7,5l/100, ale je mi to opravdu "ukradený".
Řeším zážitky z jízdy a né spotřebu benálu.
Nějaký řeči typu:špatná převodovka u 954 tomu nevěřím.
Na sériovou závadu možná,ta ale nebyla zatím nikde ofiš publikována a když, tak příslušný dealer stroje vždy vyhlašuje svolávací akci na tom přece není nic divného.
A na prvním místě je vždy holý fakt, jak se majitel motocyklu o svůj stroj stará a chová tak to potom i (ne)funguje..
Jinak Blade 954 na svý roky je lehký, obratný, výkon motoru 150 ps bohatě stačí na to naše "normál" svezení po českých okreskách a od spodu má taky docela slušný zátah.
A komu to nestačí, tak se vše dá řešit sek. převodem..
Přední brzdy fungují také podle mých zkušeností velmi slušně.
I na okruhu CBR 954 není pozadu, vše je jen o člověku o obsahu nikoliv a výkonu už vůbec ne.
Letos jsem jel s kamarády Alpy, část Německa dohromady 4 dny a vše proběhlo bez nějakých bolestí zad, rukou včetně mé prd..e a to jsem dával každý den cca 350 km.
Po dojezdu domů z výletu jsem měl na tachu 1500km.
1. sezóna v sedle SS byla seznamovací.
Po sezóně jsem zrepasoval přední tlumiče(byly totálně nefunkční) a nastavil je na základní nastavení dle manuálu včetně zadní pružící jednotky a vše se ihned pozitivně projevilo na jízdních vlastnostech motocyklu.
Během následující sezóny jsem přeladil oproti standartu mechanismy o 2va zářezy předpětí pružin př. tlumičů a utáhl jehly komprese včetně odskoku o půl otočky ve směru hoď. ručiček a nyní př. tlumiče fungují bezvadně respektive je zajištěn max. grip přední pneumatiky s vozovkou ve všech režimech jízdy.
Kromě jízdy po zadním
Další chybou bylo u SS dojezdit 1. sezónu na ojetých pneumatikách.
To byla jedna velká katastrofa,prostě žádný pořádný svezení neproběhlo včetně jízdy na okruhu!!
Po nazutí Dunlop Roadsmart tak to byla jiná liga.
Za dvě sezóny mám najeto na gumách 8000km včetně dvou návštěv okruhu a určitě tak 2-3tis. km v poho ještě najedu.
Za mne zn. Dunlop
Závěrem chci říct, že na rovině umí jezdit s přebytkem výkonu každý v.l toď můj názor a každý ať si pořídí co chce, ale projíždět vlásenky, horizonty a za nimi následné vracáky, tak to chce špetku zkušeností,praxe, no a taky odvahy..
Musíš se sám rozhodnout co Tě vezme víc za srdce..
Co vyhovuje mne to nemusí vyhovovat Tobě dyť nejsme přece stejný že jo..
Doufám, že Ti několik mých poznatků z praxe pomůže v rozhodování o dalším Biku do nové sezóny
Čus S
rychlost motorky srovnáš jen ty ...ja třeba na 900RR zajel stejnej čas jako na FZ1GT a je to papírově výkonější a taky podvozkově mladší ..3-4 desetiny na cestě nejsou nic...
jezdil sem S1000RR a v daném úseku jsem byl stejně na CBR1000RR rychlejší páč sem si na ni byl jistější a měl sem ji víc v ruce ...
Když bych takhle rovnal jak vy CBR 1000rr a kolegu co má momentálně tu S1000RR tak jsem pro ti němu asi posazenej na raketoplánu ...páč jedinný když dostanu na prdel je rovinka kde se tomu nebojí naložit... to stejné plati pro kolegu co má ZX10R (10) a prostě krok neudrží...
druhjej kolega má R6 09 a drží se statečně oběma ujede ...
u motorky při takovýmhle doporučení posuzuju to jak to funguje jako celek ...honda je víc podle mě slazená podvozkově než GSXR1000 K3 a než ZX9r což je koncepčně starší motorka...ale pokud nemáš zábrany svezeš se na všech 3ch..
(reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
SVSkritek píše: WolfGSX-R> Tak jestli myslíš K8, tak to je jasné. Ale tady se vybira spise v relaci 60-80t. Jak píše marekparek i 1000 RR 04-05 je slušnej skok dopředu.
je to skok do jiného světa ... a věř tomu že tohle je bajk kde se 194cm složilo jak nic a vono to jede a chová se moooc pěkně ...zvážil bych došetřit a jít do tohohle než už do 954 ..odměna bude sladká ..vím o čem mluvím ...nicméně i ty starší motorky jsou pořád rychlé a mají co nabídnout..jde spíš o skok v technice podvozcích a brzdách
možná bych zvážil ještě R1 04 a vejš...
a když sůzu tak K5-K6 tam je ten skok zase větší
ZX10R je podle mě zase nejvíc divoká a řekl bych pro někoho kdo si nenabarví gatě při každým zavlnění nebo rozkmitání řídítek (jak říkaj znalci má kurva FUN Factor)
jo a abych byl upřímnej asi zradím hondu na sezooonu a půjdu do ZX10R 04-05 (06-07 se mi nelíbí) anebo pak jedinně CBR 1000RR 09 i když každej říká že je to jen HONDA
Naposledy editováno 08.11.2012 16:10:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
SOUSEDRH9 píše: Santamike:
Nějaký řeči typu:špatná převodovka u 954 tomu nevěřím.
Na sériovou závadu možná,ta ale nebyla zatím nikde ofiš publikována a když, tak příslušný dealer stroje vždy vyhlašuje svolávací akci na tom přece není nic divného.
A na prvním místě je vždy holý fakt, jak se majitel motocyklu o svůj stroj stará a chová tak to potom i (ne)funguje..
Jo nějaký řeči, kéž by chlape. To není, že bych to slyšel od kamaráda babičky. Všechny případy mám z první ruky a majitele jsem potkal osobně.
Známej co bydli nedaleko. Koupil blada na podzim. Já v zimě. Mě o prázdninách vylítlo dvojkový kolečno motorem. Jemu se asi za měsíc vylomily dva zuby.
Pak jsem viděl dalšího blada v Praze s dírou v motoru. Majitel to opravoval 2x, pak radši koupil R1.
Nakonec mi psal pred par tydny i jeden místní uživatel, kterého jsem potkal v Brně. Nevím kolik je to procent. Ale co jsem se ptal v servisu, tak se o tom ví...
Já jsem motorku koupil s 31 000km. Všechno šlo perfektně a byla mimořádně zachovalá. Určitě víc jak můj první blade. Ani neměla škrtlý hlasič na stupačce. Staral jsem se o to příkladně. A přišlo to v 50kmh na klidném výjezdu z kruháče. Měl jsem ještě spolujezdkyni...
Naposledy editováno 08.11.2012 16:40:45
ale za to co sem měl jsem řešil 1x převodovku, tekoucí šavle, vodní pumpu...
jinak sem nikdy nic na žádné potvoře neřešil úděsnýho...
úděsný bylo jen třeba čekat na pumpu do bymoty ...ale jinak jsem většinou do Týdne jezdil ...
nespornou výhodou u cbr 1000rr je kazetovka to bezesporu...
Ale všeobecně ať sem měl 900rr 929 954(asi jen 5000km) a 1000rr tak sem neměl nikdy s hondou problém ani s omílaným regulátorem jenž je proslaven stejně jako praskající GSXR ...
kterou sem taky ani jednu na půl neviděl ...a mám kolem 3 a práskaj stím o zem docela nemilosrdně...
prostě u staršího stroje je to Buď a nebo ...nic víc nic míň ...to že nemá mašina šmrnclé stupačky nebo je supr stavu nic nenapoví o vnitřku...
Santamike píše: Bubrak-ZX10R> Když jsem si ho půjčil, přišlo mi, že jsem docela dost na rukou, ale možná to bylo nastavením podvozku. Janak samozřejmě KAWA je moje srdeční záležitost, ale bylo to pro mě takové nepřirozené při normální jízdě. Když jedu na hory si zajezdit, tak cestou tam v blbým provozu jedu radši normálně, pak tomu dávám atd. Prostě střídám styl podle situace. Nelítám tak, abych si byl nejistej a snažím se krotit adrenalin
ZX10 je oproti ZX9 samozrejme vic na rukou, ale je to stejny jako 954RR, tak proto mi neslo do hlavy proc 954 ano a ZX10 ne jinak je to dost o zvyku a co clovek to jina chut a jinej pocit z jizdy a jina adaptabilita, ja byl ze ZX10 rozcarovanej 14 dni a vazne jsem premejslel, ze to prodam a vemu ZX9 znova nebo ZX12. ale po 14 dnech sem ji prisel na chut a celejch 5 let a 68tis km me neskutecne bavi na ni jezdit, porad, porad je zajimava, zabavna (i kdyz je dolitana, domlacena, dobita), a to se mi nikdy driv nestalo. kdybych dal na prvni dojem, tak bych hrozne prohloupil ale kazdej to ma jinak. setkal sem se s nazory, ze nekomu je ZX10 pohodlnejsi nez GSXR1000 K1, a druhymu presne naopak. ujel sem za den 800km solo, a 1000km ve dvou s zenou (z toho pulka v desti) a uplne v pohode, a dokonce druhej den mi zena povida, ze by jela klidne hned zpatky do Chorvatska a klidne na motorce.
podle me je 954 co se tyce pohodli na tom uplne stejne jako ZX10, jen ZX jede o dost vic a podle me je spolehlivejsi, trvanlivejsi. 954 mam v profilu, asi tam bude nejaky srovnani se ZX9.
Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Danke píše: Už tu padlo, že ZX9R dá na na motor 954RR. Tomu se mi nějak nechce věřit. Může to někdo potvrdit?
Ano ja. Zkouseli sme to asi 20x s kamosem, s kterym sme meli 954RR napul a ja mel ZX9R 98. ZX9R ujela vzdy o parnik, i kdyz sme se vymenili, letmy start z mista, ze 100, ze 180 na stejnej kvalt.
Hodně tady už napsali ostatní, já dodám že s 954 jsem byl hodně spokojený, posez perfektní. Ale být tebou jdu do gsx-r nebo zx-10r
postavím ti dvě auta stejný motor i výkon jen s jinýma převodovkama a co nastane ...na 5tku zrychlí 100-180 co líp ...ten co točí 2000tis ot nebo ten kdo při sešlápnutí je už ve 3ch a má otáčky v hranici 90% výkonu ...
takže tvrdit to či ono je taky trochu zavádějící...mě třeba6R/ 5000ot znamená 130?
a kolega má menší sekundár a má o 1000ot víc ...pak je i pocitově živěší...
za mě záleží na převodu...
to je jako ze treba jednobuch motard 600 jde na zadni za plynem z mista, ale maximalku ma ve 140ti, protoze ma kratky prevody. tam uznam ze je s nim zabava do 80kmh a do zatacek ho taky doporucim jako maximalni zabavu. je to podobny jako kdyz se nekdo naparuje, ze s 600cc pojezdi v serpentynach litry, ale pritom je to zcela logicky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1177, 1178] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35327 | Včera v 23:28 oxygen |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 | mara-fous-k3 | 62 | 19.10.2023 v 22:13 assassin |